وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آیا ماندزوکیچ قربانی لواندوفسکی می شود؟

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ موفق شد تا فوق ستاره ی لهستانی باشگاه دورتموند را در قرار دادی آزاد به خدمت بگیرد.این خرید،دومین خرید بایرن از دورتموند بعد از روی کار آمدن ماتیاس زامر و  پس از پیوستن ماریو گوتزه ی جوان می باشد.

اما لواندوفسکی در حالی به بایرن می آید که در این تیم،مهاجم کارآمد دیگری به نم ماندزوکیچ هم  وجود دارد.حال این سوال پیش می آید که آیا پپ گواردیولا سرمربی بایرن مونیخ،درهای خروجی را به ماندزوکیچ کروات نشان خواهد داد؟به ماندزوکیچی که در طی دو سال حضورش در بایرن توانسته تقریبا همه ی انتظارات را برآورده کند؟

پس از شکست بایرن در فینال خانگی در برابر چلسی،اولی هوینس رئیس وقت باشگاه ماریو گومز را با این حرف که "اگر به جای فقط خوب بودن،ماریو کلاس جهانی می داشت"قربانی کرد.

ماریو ماندزوکیچ به سرعت از وولفسبورگ خریداری شد،و در کمتر از 12 ماه بعد،وی توانست در فینال چمپیونز لیگ گلزنی کند.شاید ماریوی کروات ممکن است که بازی چشم نوازی نداشته باشد اما بی شک تاثیر گذار بر روند کار تیمی است.اما انگار این هم کافی نیست.با وجود داشتن شماره 9 ای که علاوه بر کارایی در خط حمله ،در کارهای دفاعی هم موثر است،بایرن رابرت لواندوفسکی را با قرار دادی آزاد از دورتموند خریداری می کند.بعد از انتشار خبر،روحیه مرد کروات بایرن برای مدتی نزول پیدا می کند.بازیکن سابق وولفسبورگ گویا اشتباه کوچکی را در این دو سال حضورش در بایرن مرتکب شده است.وی با رقابتی عادلانه و همچنین شجاعانه توانست جای ماریوی دیگر بایرن را بگیرد.

کمکی که ماندزوکیچ به تیم می کند غیر قابل انکار است.با وجود کلویدو پیزارو که کمتر به بازی گرفته شده است،ماندزوکیچ تنها فوروارد بایرن در تیم اصلی است که باعث شده خط حمله ی این تیم خستگی ناپذیر و ستودنی به چشم بیاید.با این وجود باز هم شاهد بویدم که پپ،بارها بازیکنان دیگری را به جای او به بازی گرفت.مولر و گوتزه در مقاطعی جای ماندزوکیچ را  در خط حمله گرفتند.پستی که کمی غیر معمول برای این دو بازیکن به نظر می رسید.بازی با سیستم 9 کاذب باعث شد که ماندزوکیچ در بعضی بازی ها به طور کامل از ترکیب تیم دور بماند.اما ماندزوکیچ جواب پپ را با بازی های خوبش در زمین می داد.نمونه اش را در بازی با منچستر یونایتد در الدترافورد مشاهده می کنیم.با ورودش به زمین شانس های گلزنی بایرن افزایش میابد و در نهایت خود ماندزوکیچ موقعیت خوبی را برای شواینی فراهم می کند تا بایرن در خانه حریف بازنده نباشد.

در بوندس لیگا هر دو مهاجم با 17 گل در صدر جدول هستند.اما ماندزوکیچ کمتر از لواندوفسکی در این فصل بازی کرده است.چرا که با وجود بازی های درخشانش هوز هم نیاز دارد تا خود را به سرمربی اثبات کند.

آیا بایرن رابرت را فقط برای تضعیف دورتموند خریداری کرده یا اینکه سران باشگاه احساس کرده اند که باید خط حمله شان را قوی تر نمایند؟

ماندزوکیچ و لوا هردو مهاجمان بزرگی هستند.اما مهاجم اهل کرواسی ارزشها و توانایی هایش را در ترکیب 11 نفره ی بایرن به اثبات رسانده است.آن هم نه یک بار.بلکه بارها.

در سوی دیگر لواندوفسکی که با قرار دادی آزاد به بایرن امده است،بهترین مهاجم لیگ آلمان وشاید حتی دنیا باشد.

واقعیت اینست که رابرت یک استعداد نادر در دنیای بزرگ فوتبال است.قدرت حفظ توپ،نشانه گیری و بازی همه جانبه ی وی دیگر نیازی به تعریف ندارد.او کامل ترین مهاجم لیگ آلمان است که بی شک حضوش در هر تیمی باعث افزایش قدرت آن تیم خواهد شد.

کارهایی که او با توپ انجام می دهد،جزئ آرزوهایی است که سایر مهاجمان برای انجمش در سر دارند.همه ی حرکات او در زمین تلفیقی از چندین هنر خاص است.بی دلیل نیست که رئال مادرید،چلسی و بارسلونا هرچه در توان داشتند برای خریداری وی رو کردند و یا دورتموند او را یک سال دیگر هم نگه داشت با وجود این که می دانست با این کار دیگر از فروشش چیزی دستگیرش نخواهد شد.در واقع حقیقت اینست که بازیکنی در سطح لواندوفسکی در بازار نقل و انتقالات وجو ندارد.

شاید  اینکه چه کسی فصل بعد در ترکیب بایرن قرار خواهد گرفت معلوم باشد.برای سیستم گواردویلا،لواندوفسکی مناسب تر از ماندزوکیچ است چرا که وی تنها یک مهاجم هدف در محوطه ی جریمه نیست.قدرت دریبلینگ لوا بالاست که قطعا به کمک حفظ توپ بایرن خواهد آمد.رابرت همچنین به عقب خواهد آمد تا در کار تیمی شرکت کند.او همچنین توانایی بالاتری در ایجاد و خلق موقعیت برای خود و هم تیمی هایش در محوطه ی جریمه دارد.

نظرات 9 + ارسال نظر
آرش شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 15:57

حالاکجاشودیدین تازه سال دیگه خط حمله نون همه جوره تکمیل میشه بالوا.زوج مانژو ولوا.وای بحال تیما

نسیم شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 16:46

لوا بازیکن محشریه . . . انشاله موفق باشه . . . با امید 3 گانه های فراوان و موفقیت های همیشگی برای آلمان و باشگاه های آلمان کبیر .

♥ آلمان کبیر ♥ شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 16:48

آلمان کبیر و باشگاهاش قدرت اول جهان فوتبااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااال

جاوید شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 16:49 http://footballi-pictures.mihanblog.com

(در بوندس لیگا هر دو مهاجم با 17 گل در صدر جدول هستند.اما ماندزوکیچ کمتر از لواندوفسکی در این فصل بازی کرده است) این حرف یه جورایی جانب دارانه از بایرن بود!خداییش با این خط هافبک بایرن که امسال داره اگه لوا جای مانژو بود الان در حد رونالدو گل زده بود!لوا یک تمام کننده قهاره که مانژوکیچ نیست.بهترین راه اینه که از لحاظ گلزنی اونارو مقایسه نکنیم.مانژوکیچ خیلی موثره و لوا خیلی گلزن و وجود هردوشون تو بایرن سال بعد الزامیه.هر کدومشومن که تو یه بازی به مشکل بخورن دیگری میتونه جاشونو پر کنه.یه جورایی مکمل همدیگه هستن

mousa شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 20:22

هیچ کس قربانی نمیشه

فقط بایرن قوی تر میشه

بازم قهرمان میشه

بازم 3 گانه

بازم رکورد

سجـــآدِ همیشه بایرنــی یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 00:48

خدا کنه مانژو بمونه..دو تا فوروارد توو زمین عالی میشه..اونم دوتا از بهترینای حمله توو دنیـــا

محمد ابراهیمی باستان یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 02:25

با نظر جاوید کاملا موافقم انصافا لوا سطحش خیلی از مانژو بالاتره مانژو تو هر بازی حداقل ۴ تا موقعیت عالی رو خراب میکنه ولی لوا یه همه کارست
دوست ندارم مانژو بره و فکر هم نکنم بره احتمالا قربانی پیزارو هست تازه گرین و وایروخ رو هم داریم

yoones یکشنبه 31 فروردین 1393 ساعت 10:18

اون عکس سمت راست رو بردارید چون برابر دیگو لوپز 4 گل کرد ولی در برابر سن ایکر هیچوقت نمیتونه (مثل بازی برگشت یک چهارم نیمه نهایی) اصن پاش به توپ نخورد

سعید دوشنبه 1 اردیبهشت 1393 ساعت 11:37

وجود هردو برای تیم لازم وهرکدام ویژگی خاص خودرا دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد