وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

سامر: در مورد نویر دکتر ولفارت تصمیم نهایی را می گیرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر به تازگی به تمرینات بایرن اضافه شده و تصمیم دارد به هر نحو خود را به بازی مقابل رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برساند. اما حالا مدیر ورزشی مونیخی ها اعلام میکند بازی کردن نویر فقط به نظر کادر پزشکی باشگاه بستگی دارد.

ماتیاس سامر در گفتگو با شبکه بایرن تی وی دراین زمینه می گوید: نویر به تازگی دویدن را شروع کرده و در تمرینات تیم شرکت نموده است او خودش می گوید احساس درد بسیار کمی دارد. البته او به طور قطع در بازی شنبه بازی نخواهد کرد و بازی او در مقابل رئال نیز به تصمیم نهایی دکتر مولر ولفارت و کادر پزشکی تیم بستگی دارد. سرمربی باشگاه نیز همین موضوع را تایید نموده است. احتمالا پپ تصمیم نهایی خود را در مورد بازی کردن یا بازی نکردن نویر پس از مشورت با دکتر ولفارت در روز سه شنبه یا چهارشنبه خواهد گرفت.

با این حال نشریات چاپ مادرید به منظور پایین اوردن روحیه تیم بایرن مونیخ مرتب اعلام میکنند مانوئل نویر کماکان مصدوم است به بازی رفت مقابل رئال مادرید نخواهد رسید. این مساله از سوی شخص مانوئل نویر رد شده است و سنگربان مونیخی اعلام نموده به طور یقین در مقابل رئال مادرید بازی خواهد نمود.

نظرات 5 + ارسال نظر
آرش شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 15:45

هله مردباتعصب میخوامتا.تومیتونی....

Bastian شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 16:04

عمو نویر تاج سری
فداتشم
ی تنه رئال رو حریفی

دیوونه بایرنم شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 16:29

واقعا عجب تعصبی داره این نویر درود بر تو من ایمان دارم که میرسی فداااایی داری

فرشته شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 19:59

اقا باشه تو بازی لطفا

neuer شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 23:51

رئالیا و شخص رونالدو و دیگران بایدم دائم بگن نمیرسه.آخه با پنالتیم رونالدو نمی تونه بهش گل بزنه...اگر یه تیم بخواد با شایعه بازیو ببره، تا ثریا می رود دیوار کج....طفلک رونالدو.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد