وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رکورد جهانی دیگر برای بایرن؛ فروش تمام بلیط های ورزشگاه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توییتر بایرن دیروز اعلام کرد که بازی امروز مقابل برانشوایگ در لیگ، 250 امین بازی متوالی تیم بایرن مونیخ است که تمام بلیط ها به فروش می رسد.

توییتر بایرن که بسیار نیز این روزها فعال می باشد با نشان دادن آماری مشخص کرد که بازی مردان مونیخی مقابل برانشوایگ، 250 امین دیدار متوالی می باشد که تمام بلیط ها از سوی تماشاگران به فروش می رسد و بایرن از این حیث نیز دارای رکورد جهانی شد.

با مشخص شدن این موضوع می توان این را دریافت که هواداران مونیخی حتی بعد از مسجل شدن قهرمانی نیز این تیم را تنها نگذاشته و فقط و فقط به عشق بازیکنان و باشگاه بزرگ بایرن مونیخ وارد ورزشگاه می شوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
issa شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 11:29

درود بر تمامی هواداران بایرن چه آلمانی وچه غیر آلمانی!!!من فقظ از بایرن حذف رئال وقهرمانی تو چبیونزلیگ رو میخام !!حتی قهرمانی تو جام حذفی المان مهم واسم نیست!!!مهم ومهم قهرمانی تو لیگ قهرمانان اروپاست!!

میثم شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 14:36 http://bayern.blogsky.com

هزاران درودبر بایرن بزرگ.وهزاران درود بر المانیهای عزیز زنده باد خاک المان اصلا میدونید دوستان از بس عاشق المانم حتی سگ المانی هم واسم عزیزه به امید قهرمانی بایرن والمان .کبیر بیو که عشقم المان والمانی های عزیزه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد