وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کیکر: بارسلونا، رئال مادرید و آرسنال امیدوار به جذب کروس هستند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با نزدیک شدن به پایان فصل و آغاز فصل نقل و انتقالات، باشگاه های بزرگ اروپایی امیدوارند بتوانند یکی از بهترین هافبک های دنیا را به خدمت بگیرند.

تونی کروس، هافبک ملی پوش و 24 ساله بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان با پیشرفت و درخشش های خود در سال های اخیر به یکی از مورد توجه ترین هافبک های اروپا تبدیل شده است که با توجه به شکست در مذاکرات بر سر تمدید قراردادش در ژانویه، هوا خواهان زیادی پیدا کرده است.

به گزارش نشریه کیکر آلمان، علاوه بر منچستر یونایتد که مدت هاست در پی جذب این هافبک توانمند است، تیم های آرسنال انگلیس و رئال مادرید و بارسلونای اسپانیا هم گوش بزنگ روند تمدید قرارداد او با تیم مونیخی هستند و برای به خدمت گیری او در فصل نقل و انتقالات تلاش خواهند کرد.

بر طبق ادعای این نشریه مذاکرات مجدد برای تمدید قرارداد کروس پس از پایان فصل آغاز خواهد شد و نتیجه آن تا پیش از آغاز جام جهانی اعلام خواهد شد.

رسانه های انگلیسی در هفته های گذشته از آمادگی یونایتد برای ارائه پیشنهاد هنگفت 48 میلیون پوندی برای به خدمت گیری این بازیکن که به او لقب الماس باواریا داده اند سخن گفته اند، رقمی که با توجه به باقی ماندن تنها یک سال از قرارداد او با بایرن مونیخ بسیار سنگین به نظر می رسد.

نظرات 6 + ارسال نظر
سوپر مانو جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 17:28

غلط کردن حتی به این موضوع فکر می کنن
چه برسه که امیدوارن

آرش جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 18:09

بزارامیدوارباشن آخه آدم باامیدزنده هست

hosein9894 جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 20:20

آقای بیل یا کلنگ یا هر چی وایسا چهارشنبه میگیم کدوم بازیکنا سطح پایین هستند

جاوید جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 20:39 http://footballi-pictures.mihanblog.com

الماس همینجا میمونه

issa جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 22:49

خوبه رئال همیشه مقابل بایرن میبازه!!حتی اگه قدرت بایرن به اندازه مالدیو باشه!!!ببین این رئالی ها چقدر بدبختن که مقابل بازیکنای سطح پایین بایرن همیشه اوت میشن!!!!خخخخخخخخخخخخخخخ

کاوه جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 23:00

با سلام خدمت دوستان عزیز وارزوی قهرمانی بایرن در اروپا وجام حذفی.1 سوال داشتم اگه کسی میتونه این معما رو واسم حل کنه مگه نمیگن تا حالا جام باشگاهی اروپا رو تیمی دوسال پشت سر هم نبرده؟!پس قهرمانی بایرن تو سالهای 1974/1975/و1976 چی بوده؟؟!!اگه لطف کنید جواب بدید ممنون میشم.با سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد