وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: احتمالا به بازی مقابل رئال می رسم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر دروازه بان باشگاه بایرن مونیخ از وضعیت خوب و سالم جسمانی خود و همچنین احتمال رسیدن به بازی مقابل رئال مادرید در چمپینزلیگ خبر داد.

نویر که چند وقت پیش دچار مصدومیت شده بود و نگرانی ها از نرسیدن وی به بازی مقابل رئال افزایش یافته بود، اکنون با تاکید بر اینکه وضعیت جسمانی خوبی در پیش دارد از احتمال رسیدنش به این بازی مهم و حساس خبر داد.

نویر در این باره به شبکه اختصاصی بایرن (FCB.tv) گفت: "من احساس میکنم وضعیت خوبی دارم و احتمال میدهم به بازی مقابل رئال برسم."

نظرات 10 + ارسال نظر
رعد جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 03:54

خدا کنه برسه

ALI 22 جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 07:34

باید برسی تورو خدا اذیت نکن

sia bavari جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 07:34 http://http:/

اگه نرسه حذف میشیم. اخبار وبلاگ که بیشترش شایعه ست. گفته بودن نویر هیچ مشکلی نداره و به بازی لاترن هم میرسه.ولی حالا؟

دیوونه بایرنم جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 10:38

1393 , ساعت : 10:36
اخه شماها که فوتبال نگاه نمیکنید چرا نظر میدید اخه فصل پیش که روبن روی نیمکت بود اولهای فصل مصدوم شده بود مهره های کمرش اذیتش میکرد حتی همسرش بهش گفته بود فوتبال بزار کنار طولانی مدت مصدوم شد بعد اروم خیلی کند روند سلامتیش طی شد بیشتر از بیست دقیقه بازی نمیکرد بعد که کامل خوب شد کروس مصدوم شد روبن بازم به اوج برگشت و بایرن به سه گانه به لطف همه بازیکناش مخصوصا روبن و ریبری رسید خواهشا هی نگید روبن نیمکت نشین بود چیزی حالیتون نیست نظر ندید

دیوونه بایرنم جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 11:09

اقای رعد روبن خرابکاریهاش یادته ولی خدماتش یادت نیست به لطف روبن و ریبری سه گانه گرفتیم فوتبال نگاه نمیکنی خواهشا الکی نظر نده

unes جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 12:33

نویر نرسه ---->> باختیم
امیدوارم برسه واقعن بهترین دروازبانه

(روبن بهترینه)

رعد جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 14:27

اقای "دیوونه بایرنم"
اولا کـ هرچی رو هرجا میخونی جواب بده

دوما یـ بار جواب بدی کافیه
حدیث و گلواژه نمیگی کـ همه جای سایت رو پر میکنی

سوما، مگه من گفتم خدمت نکرده؟ مگه من گفتم بازیکنِ بدیه؟
برو خبر رو بخون، راجع بـ فینال جام حذفی روبروی دورتمونده، منم یاد دو سال پیش افتادم "فینال جام حذفی روبروی دورتموند" کـ روبن واقعا خرابکاری کرد، بازیو یادت میاد یا نه؟

چهارما، اصلا کلا چـ ربطی بـ ریبری داشت بحث؟ واقعا نمیفهمم چرا پای ریبری رو کشیدی وسط چون من ریبری رو بـ معنای واقعی میپرستم، روبن رو هم خیلی قبول دارم ولی نه اندازۀ روبن
میتونستی پای 9 نفر دیگه رو هم بکشی وسط چون من گفتم تو فینال جام حذفی دو سال پیش روبن گند زد

اصلا منطقت رو درک نمیکنم، من گفتم روبن تو فلان بازی بد بازی کرد
خوب؟ میخوای بگی بد بازی نکرد؟ میخوای بگی مقصر جام نگرفتنِ بایرن دوسال پیش روبن نبود؟
اصلا اهل کل کل نیستم، هرجور دوس داری فک کن، ولی نظرات دیگران بـ کسی مربوط نیست، نظر همه محترمه

فرشته جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 15:08

باید برسه،همگی دعا میکنیم که برسه.اگه نباشه بایرن بازی رو...

issa جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 22:59

اگه نرسه هم نمیبازیم!!کی گفته با نبود نویر میبازیم!؟

دیوونه بایرنم شنبه 30 فروردین 1393 ساعت 10:00

اقای رعد شما لطف کن تاریخ نگاری نکن از تیم حمایت کن نمیخواد بگی چی به چی ربط داره اگر روبن باعث از دست دادن جام شده تا هموم جا هم به لطف روبن وریبری بوده که تا نزدیکی گرفتن جام پیش رفته اقای تاریخ نگار سال بعدشم بگو که با گل روبن دورتموندو بردیم معلومه که یادت نیست معلومه گل پیروزی بخش روبن توو فینال به دورتموند یادت نیست اگر طرفدار بایرنی باید از تک تک بازیکنا حمایت کنی سلیقه ای عمل نکن بعدشم توو این سایت فقط نظر طرفدارهای بایرن محترمه نه طرفدارنماها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد