وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رونالدو: معلوم نیست مقابل بایرن مونیخ بازی کنم یا نه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کریستیانو رونالدو می گوید معلوم نیست به بازی با بایرن برسد.

به نقل از "آ اس" کریستیانو رونالدو پس از قهرمانی رئال مادرید در فینال کوپا دل ری گفت: «من به رئال افتخار می کنم، باید بگویم که بهتر از بارسلونا بودیم و البته فشار زیادی را هم تحمل کردیم. مهم بردن بارسلونا بود که این اتفاق افتاد. از حالا باید به بایرن فکر کنیم.»

او در واکنش به اینکه آیا مقابل بایرن می تواند به میدان برود یا نه هم گفت:«چیزی مشخص نیست.دوست دارم در ترکیب باشم و به هم تیمی هایم کمک کنم.»

نظرات 5 + ارسال نظر
رعد جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 03:56

اره، ایشالا باشی
تو نباشی بعد حذفتون کی اونطوری گریه کنه؟
البته بـ بازیِ برگشت کـ موقعِ حذف شدنشونِ میرسه حتما
بی صبرانه منتظر اشکای جوجه اردکِ زشت هستم

mahmood جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 05:20

منتظراون روز هستیم.ما قهرمان قهرمانانیم.درودبه بایرن درودبه المان.

دیوونه بایرنم جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 10:39

1393 , ساعت : 10:36
اخه شماها که فوتبال نگاه نمیکنید چرا نظر میدید اخه فصل پیش که روبن روی نیمکت بود اولهای فصل مصدوم شده بود مهره های کمرش اذیتش میکرد حتی همسرش بهش گفته بود فوتبال بزار کنار طولانی مدت مصدوم شد بعد اروم خیلی کند روند سلامتیش طی شد بیشتر از بیست دقیقه بازی نمیکرد بعد که کامل خوب شد کروس مصدوم شد روبن بازم به اوج برگشت و بایرن به سه گانه به لطف همه بازیکناش مخصوصا روبن و ریبری رسید خواهشا هی نگید روبن نیمکت نشین بود چیزی حالیتون نیست نظر ندید

رضاباستیان جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 12:38

خداکنه نرسه
به من چه که بازیکنهای رئال مصدومن؟
بزارتابروبچ راحت ببرن
قدرت رئال بارونالدو2برابرمیشه
4ساله دیگه کسی یادش نیست رونادوبوده یانه
همه قهرمانیه بایرن یادشونه

issa جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 23:06

منم ارزوم اینه که رونالدو نباشه که راحت تر حذفشون کنیم چون رونالدو واقعا بازیکن خطرناکیه!!بذار هرچی میخان بگن،مهم فقط حذف این تیمه!!!من دوس دارم بایرن به هرقیمتی به فینال بره حتی اگه یه جوری باشه که تو دوتا بازی به رئال ببازیم وبریم فینال بازم من راضی ام !!.ول کنید این کوری خونی ها رو مهم فقط حذف رئاله که اگه رونالدو نباشه راحت تر اتفاق میوفته!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد