وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن به دنبال کوشیلنی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با اضافه شدن بایرن مونیخ به جمع مشتریان لورنت کوشیلنی کار آرسنال برای حفظ مدافع فرانسوی اش بیش از پیش دشوار شد.

بنابر گزاش خبرگزاری independent بایرن برای جذب مدافع آرسنال وارد رقابت با موناکو و پاریسن ژرمن شد.

بنابر گزارش این خبرگزاری بایرن در حال برنامه ریزی برای ارائه یک پیشنهاد مناسب به باشگاه آرسنال برای جذب این مدافع آینده دار است، هرچند که تیم های موناکو و آرسنال پیش تر برای جذب کوشیلنی وارد عمل شده اند اما به نظر می رسد بایرن از شانس بالاتری برای جذب این بازیکن برخوردار است.

باشگاه آرسنال هم به شدت به دنبال تمدید قراداد این مدافع است و قصد دارد با افزایش دستمزد او را به ماندن در لندن متقاعد کند.

گفته می شود پپ از زمان حضور در بارسلونا به جذب این بازیکن علاقه داشته است.

نظرات 33 + ارسال نظر
آرش پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 14:43

دوتامدافعه ترازاول بگیرن تا ی عمری خیالمون راحت میشه درحدواندازه بایرن

ماریو گومز پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 14:45

بچه ها چرا تونی بهترین بازیکنه دیشب شد ؟ روبن 2 تا پاس گل داد یه پنالتی هم گرفت

mojtaba پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 14:45

بازم از اون خریدای مزخرف...

افن برگ پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 15:26

من زیاد بازیشو ندیدم..ولی امیدوارم کند نباشه...فقط کندی دفاعها عامل گل خوردنمونه

فرزان پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 15:36

اولا جواب آقای گومز رو میدم :
درسته که روبن هم پاس گل داد و هم پنالتی گرفت ولی همیشه این ها مهم نیست این تاثیر گذاری بازیکن توی بازی هست که مهمه که اگه بازی دیشب رو دیده باشین می فهمین که اگه کروس توی قلب بایرن نبود شاید اوضاع فرق میکرد

در مورد این خرید هم باید بگم من خودم به شخصه از افرادیم که بازی کوشیلنی رو دوست دارم
به نظرم دفاع خوبیه و می تونه به دردمون بخوره
اگه بازی های فرانسه رو نگاه کرده باشید تاثیر گذاری این بازیکن رو می تونید بفهمید
در کل من یک فرانسوی رو با یک اسپانیایی ترجبح میدم
منظورم اینه که اگه کوشیلنی بیاد خیلی بهتر از اینه که پیکه بیاد

جاوید پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 15:44 http://footballi-pictures.mihanblog.com

به نظرم داوید لوییز خیلی کارایی بیشتری نسبت به کوژیلنی داره.1-کند نیست 2-مدافع رو به جلو و گل زنیه 3- میتونه دفاع راست و هافبک دفاعی هم بازی کنه 4-ضربات ایستگاهی و مخصوصا پنالتی های خوبی میزنه(نمونش هم 2تا پنالتی که به بایرن زد واقعا غیر قابل مهار بود)

مهدی پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 16:30

اقای گومز حلا هی سوال کن چرا روبن بهترین نشد وکروس شد؟؟؟!!واسه اینکه از فوتبال چیزی حالیت نیست واسه اینکه فقط ظاهر قضیه رو میبینی !!له جهنم که روبن نشد...مگه یادت رفته پارسال تا قبل اینکه کروس مصدوم بشه روبن همش رو نیمکت بود و بایرن به هرتیمی 7 8 تا میزد؟؟!!هاااااا؟؟یادت رفته؟حال هی بگو چرا روبن نشد!!جهت اطلاعت باید بگم که یکی از مفاد قرارداد با پپ اینه که باشگاه یه تیمی تا 2 سال اینده ازمربی میخواد که 80 در صد بازیکنها تو پست های کلیدی باید المانی باشن....

mary پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 16:40

کی گفته پیکه میاد؟
من هستم شما هم باش تا پپ در بایرن است پیکه در همون بارسا مییمونه.
بعد مگه دارین سوسیس میخرین که یکی میگه فرانسوی دوست دارم ، اسپانیایی دوست دارم نه اقا سوسیس فقط المانی.
بیخیال این حرفا، این بایرن همه جور بازیکن و مربی با ملیت های مختلف به خودش دیده.
مهم اینه که بایرن قهرمان بشه.

آریا پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 17:17

جناب مهدی شما با آرین روبن مشکل داری؟
این بازیکن از زمان لوییس فنخال تا حالا تیمو متحول کرده و اگه نبود همون اف سی هالیوود میموندیم.درخشش های او بود که تیم بایرن رو به سطح اول فوتبال جهان آورد.
کسی که چیزی حالیش نیست شمایید که خودتون رو به اون راه زدید

nariman پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 17:24

روبن بهترین بازیکن بایرنه
کروس هم مثل اینکه دلش با تیم نیست پس بهتره که بره

hamid robeiry پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 18:25

بنظرم پپ باید از بایرن بره...کی میگه پپ مربی بزرگیه مگع چه کار بزرگی انجام داده...؟؟!! قهرمان شدن با تیمی که بهترین بازیکنای جهان رو داره کار بزرگی نیست..مربیای خودمون هم میدونند..مربی بزرگ یعنی یورگن کلوبب یعنی یواخیم لو..یعنی مورینیو یعنی سر الکس فرگوسن..یعنی سلطان مربیا یوپ هانکس.. بنظرم اصلا بدرد بایرن نمیخوره..فقط حفظ توپ یادمون داده...و شیوه ی بازی تهاجمی بایرنو ازمون گرفته با این تاکتیکاش..فراموش نکنید تیمی که دوبالش بهترینهای جهان هستند خیلی راحت میتونه موقعیت گل ایجاد کنه...کاش کلوب مربی بایرن بشه..

hamid robeiry پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 18:30

مربی بزرگ هستش که بیاد یه تیم معمولی رو تحویل بگیره و اونو تبدیل به قدرتهای جهان کنه...دو سال پیش دورتمون همین بازیکنا رو داشت ولی حالا ببینید چه تیمیه...ببینید چندتا بازیکن جدید با کیفیت به جهان فوتبال معرفی کرده...قهرمان شدن با بایرن یا بارسلونا که بهتریهای جهانو دارند کار شاقی نیست..

Payam Bayern پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 18:35

من کاری ب کوشیلنی ندارم..ولی خدمت دوستداران روبن عرض کنم:آقای روبن همون کسی بود ک دوسال قبل با پنالتی ک در بازی برگشت مقابل دورتموند هدر داد موجب از دست رفتن قهرمانی شد...در فینال دو سال قبل چمپیونز لیگ هم جناب آقای روبن با پنالتی ک خراب کرد جام رو با نهایت احترام ب تیم چلسی اهدا کرد...البته از اون زمان ب بعد واسه بایرن بهتر بازی کرده ولی ی بازیکن باید چندتا جام از ی باشگاه بگیره تا دیگه شما طرفشو نگیرید؟!!!!

حامد پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 18:40

آقای hamid robeiry اگه پپ تو بارسا نبود این افتخاراتو نمیاورد.به جای چهارده جام شاید دو تا سه جام میاورد. بارسا چرا الان که پپ رو نداره جام نماره؟ اگه پپ بودش هنوز هم بهترین تیم بارسا میموند.

دیوونه بایرنم پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 18:48

اقا شما کی هستید که در مورد روبن و گواردیولا نظر میدید شما مطمعن هستید طرفدار بایرنید از اونایید که سالی یکبار فوتبال بایرنو میبینید برید بیرون از سایت

؟؟؟ پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 19:12

پپ مربی ترسویی است و انگیزه تهاجمی را از بازیکناش گرفته برای همین است که آمار گلزنی بایرن نسبت به پارسال کمتر شده. اگر به دنبال یک مدافع خوب میگردید برید دنبال مارتین اشکلتر و داوید لوییز.

دیوونه بایرنم پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 20:53

خواهشا همه بخونید طرفدارهای بایرن و اقای payam bayernلازمه بگم در سالهای نه چندان دور تیمهای که به قهرمانی رسیدند مثل چلسی یونایتد اینتر نتوستند سال بعد قدرت خودشونو حفظ کنند از اینتر مورینیو رفت دیدی چی شد ولی بایرن این طور نشد چون گوردیولا مربیشه تا یک قدمی سه گانه دیگر برده همه تیمها وحشت دارن از بایرن اینتر اون همه قدرت داشت نتونست قدرتشو حفظ کنه در حالی که همون بازیکنهای زمان مورینیو بودن ولی کاری نتونستن بکنن مگه هاینکس دو سال اول برای بایرن چیکار کرد تازه پپ یک فصل اومده درسته مثل سال قبل کوبنده و عالی بازی نمیکنیم ولی داریم نتیجه میگیریم و در فوتبال همین نتیجه مهمه مثال برات بیارم توو فینال جلو چلسی صدرصد حقه بایرن بود ولی جامو به خاطر قشنگی بازی ندادن بایرن یا اون فینال معروف جلو منچستر دیرک منچستر از جا در اومد صدهزار درصد حقه بایرن بود خیلی شیک بازی کرد ولی جامو به خاطر قشنگی بازی ندادن بایرن شاید الان هاینکس بود ما هم مثل تیمهای دیگه نمیتونستیم دو سال پیاپی قدرتمون حفظ کنیم خواهشا اگه طرفدار بایرنید پای تیمتون وایسید تخریبش نکنید

issa پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 21:43

چه مسخره!!یعنی مدیرای باشگاه بایرن اندازه شما حالیشون نیست که میرن پپ،کروس،روبن یا آقای ایکس رو میارن تو تیم!!یادتون باشه اونجا اروپاست والمانه همه کارا حساب کتاب داره مثه مملکت خراب شده ی خودمون نیست که هرخری از راه رسید بشه مربی یا بازیکن یامدیر باشگاه پس خواهشا منطقی باشید.دیگه هم در مورد بازیکنای تیممون نظر منفی ندین یعنی مقایسه ی نابه جا نکنیین

googooli پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 21:58

عزیزان گوگولیه من دعوا کار بدیه دعوا نکنید سایت که ارث پدری کسی نیست که بگه این بیاد اون نه همه حق دارن بیان نظر بدن حالا یه تعدادی از دوستان بایرنی اصیلن یه تعدادی هم به خاطر یه شخص خاص طرفدار بایرن شدن(مثه پپ یا روبن یا ریبری)حالا چه اشکالی داره همه نظر بدن فقط خدایی اگه عشقتون از بایرن رفت نرید دست به دعا شید که بایرن ببازه ها افرین گوگولیا

فرزان پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 23:11

آقایون سر اینکه روبن بهتر بود یا کروس خواهشا دیگه بحث نکنید چون فقط باعث فاصله افتادن بین ما هوادارا میشه

من فقط یک به عنوان طرفدار آلمان و بایرن یک چیز میگم :
روبن توی این سالهای اخیر از بهترین های ما بوده و خدمات زیادی به باشگاه و هوادارا کرده پس هیچ گاه نباید به این بازیکن توهین کنیم
ماجرای فینال 2 سال پیش هم اتفاق بود که افتاد و گذشت
پارسال هم همین روبن بود که با گلش مارو قهرمان کرد
در مورد کروس هم باید بگم که خیلی هم دلش با تیمه و این شایعاتی که پول بیشتر میخوادو از بایرن بدش می آآدو این حرفا رو کسایی درست کردن که چشم پیشرفت ستاره های جوون آلمان رو ندارن
در آخر هم باید بگم که پپ مربی خوبیه و تا وقتی که سرمربی ماست باید بهش احترام بذاریم ولی انصافا باید قبول کرد که از وقتی اومده بازیکنان آلمانی تیم کمرنگ تر شدن و این به ضرر تیم ملی آلمانه
توی سال های اخیر تیم ملی آلمان به ستاره های ما و دورتموند متکی بوده
دورتموند که بازیکناش شرایط خوبی ندارن پس فقط بازیکنایه ما میمونن که توی جام جهانی می تونن به درد تیم بخورن
پس به عنوان یک طرفدار آلمان من ترجیح میدم پپ بازیکنان آلمانیو بخره و بهشون بازی بده تا اینکه کل تیم رو اسپانیایی کنه
من مارتینز رو خیلی دوست دارم چون واقعا با بقیه اسپانیایی ها فرق داره ولی یک لجظه تصور کنید که یکی از اون 11 بازیکنی که توی جام جهانی 2010 توی نیمه نهایی توی اسپانیا بودن و جلوی ما قرار گرفتن بیان تو تیممون
چه حالی میشین ؟؟؟؟
مثلا پویول بیاد یا فابرگاس .....
من که دیوانه میشم
من به شخصه آبم با اسپانیایی ها تو یک جوب نمیره

Payam Bayern پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 23:51

میگم:جناب "دیوونه بایرنم"،با من بودی گفتی:شما کی هستی ک در مورد پپ و روبن نظر میدی؟؟؟؟

افن برگ جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 01:16

آقا صلوات بفرستیدو تمومش کنید...هرکسی نظری داره به نظرها و سلایق هم احترام بزاریم...یکی روبنو دوست داره یکی کوروسو یکی ریبری رو ...مگه چه اشکالی داره؟؟همشون بایرنی ان و با تعصب..فقط منتظر 7 تایی شدن کسکشانی ها ببخشید کهکشانی ها باشید

Payam Bayern جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 01:40

آقای افنبرگ!شما ک داری نصیحت میکنی چرا در مورد رئال اینطوری نظر میدی..زشته بابا اگه ی غریبه وارد سایت بشه چی فکر میکنه!!!در مورد بحث ما هم باید بگم ک ما بایرنی ها هر اندازه هم سر بازیکنان اختلاف نظر داشته باشیم باز هم بایرنی هستیم و فقط ب موفقیت تیممون فکر میکنیم..من شخصا فقط دوست دارم بایرن ببره،بود و نبود بازیکن خاصی واسم مهم نیست.

دیوونه بایرنم جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 10:41

1393 , ساعت : 10:36
اخه شماها که فوتبال نگاه نمیکنید چرا نظر میدید اخه فصل پیش که روبن روی نیمکت بود اولهای فصل مصدوم شده بود مهره های کمرش اذیتش میکرد حتی همسرش بهش گفته بود فوتبال بزار کنار طولانی مدت مصدوم شد بعد اروم خیلی کند روند سلامتیش طی شد بیشتر از بیست دقیقه بازی نمیکرد بعد که کامل خوب شد کروس مصدوم شد روبن بازم به اوج برگشت و بایرن به سه گانه به لطف همه بازیکناش مخصوصا روبن و ریبری رسید خواهشا هی نگید روبن نیمکت نشین بود چیزی حالیتون نیست نظر ندید

دیوونه بایرنم جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 11:30

همه بدونید حمید روبری با مهدی بایرنی نیستند مچشونو گرفتم به تیم خائن هستن جوابشونو ندید

دیوونه بایرنم جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 11:33

payam bayern حس خوبی بهت دارم میدونم دلت بایرنی و انتقاداتت در مورد گواردیولا قابله بحثه ولی واقعا ازت انتظار نداشتم در مورد روبن اون جوری نظر بدی

pouria جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 11:45

داوید لوییز خیلی بهتر از کوشیلنیه گل زن تره سرعت بالایی داره کلا از هر نظر بهتره.

Payam Bayern جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 12:20

دلم تنها بایرنی نیست..تمام وجودم بایرنی هست..روبن رو قبول دارم ولی هیچ وقت نمیتونم ببخشمش بخاطر دوتا جامی ک از بایرن گرفت..گواردیولا رو هم از نظر فنی قبول دارم ولی خیلی بدم میاد ازش.اگه یادت باشه زمان یدپ هاینکس ی شکست خیلی سنگین مقابل دورتموند داشتیم.طبیعی بود ک من خیلی ناراحت بشم ولی هیچ وقت از مربی ناراحت نشدم چون مطمئن بودم مقصر نیست.ولی از گواردیولا ب همون دلایلی ک گفتم متنفرم و روز شماری میکنم ک از تیم محبوبمون بره.

mary جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 13:16

صبر و حوصله هم اندازه ای داره دیگه
چند روزه میام نظر میخونم باز نمی دونم چه خبره همه شدن کارشناس.
جناب اگه شما از ‍پپ بدت میاد ٰ من همین الان به شما این اطمینان رو میدم که دلایل شما اصلا فنی نیس. و کاملا دارین احساسی حرف میزنین.
اخه اقا پسر وقتی شما میگی تیم بدون مربی هم بره زمین 5 تا میزنه خوب من یا باید بگم که خیلی کوچیک هستی از لحاظ سن یا احساست نسبت به مربی تنفر است.
هیچ کارشناس و فوتبالیست و مربی و .... حرف شما رو قبول نمیکنه نه تنها تیم بایرن بلکه اگه بهترین بازیکنان یه سال اروپا رو هم جمع کنی و بفرستی در زمین بدون مربی هر کی ساز خودش رو میزنه.
چطور شما به این نتیجه رسیدی من نمی دونم.
ولی اگه میخوای واقعا ثابت کنی که حرفات دلایل فنی داره خوب دو تا دلیل فنی بیار تا بحث شه.
بسه دیگه همش احساس احساس احساس.
بحث باید دلیل داشته باشه. من که هر چی خوندم بحثتون رو فقط احساسی بود.
شما تا وقتی که پپ مربی است در بایرن فقط بحث فنی کن و انتقاد فنی و فحش و بدو بیراهتون رو بدارین سه سال دیگه که قرار داد پپ تموم میشه. و وقتی دیگه مربی بایرن نیس بیاین اینجا احساس تنفرتون رو بیان کنید.
پپ احساس رو داشتی

Payam Bayern جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 13:57

اولا من احساسی بحث نمیکنم.دوما شما تمام عرایض بنده رو کامل نخوندی.سوما من نگفتم ک بایرن بدون مربی ب هر تیمی 5 گل میزنه!!!!من گفتم بدون شک بدون مربی کایزرس لاترن رو می برد....و مطمئنم ک این اتفاق می افتاد..زدن 5گل ب چنین تیم هایی خوشحالی نداره ک بعضیا از شدت خوشحالی پس افتادن...نمیدونم شاید بعضیا ب قدری ک باید بایرن رو نمیشناسن.در ضمن گواردیولا هر قدری هم بزرگ باشه خیلی خیلی از بایرن کوچیکتره...یادت باشه من احساسی بحث نمیکنم..حتی اگه در مورد بارسا باشه ک ب شدت ازش متنفرم احساسی توهین یا انتقاد نمیکنم چ برسه ب...اگه با بحث کردن منو "دیوونه بایرنم" وقت شما و سایر کاربران محترم گرفته شد عذرخواهی میکنم...شمارمو بهش دادم دیگه تلفنی بحث میکنیم.

mary جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 14:16

بعد میگی احساسی نیستی.
از زود قهر کردنت معلومه.
شما هر چقدر دوست داری بحث کن ولی فنی.
من گفتم دو تا دلیل فنی بیار ولی باز شما ....
من قبلا هم به دوستان گفتم که اگه بهم فحش هم بدن اصلا نیاز نیست که عذرخواهی کنن.
چون من از کسی ناراحت نمیشم . شما هم وقت من و نگرفتی ولی اگه بحثتون دلیل نداشته باشه فایده نداره. نمیشه از کسانی که دارن الان در بایرن کار میکنن بگین متنفرم این جالب نیست دوست عزیز.
ولی بحثتون که فنی باشه ما هم مستفیض میشیم.
نمی دونم اینبار مستفیض رو درست نوشتم

Payam Bayern جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 15:07

ن عزیزم،من قهر نکردم..ی ذره از اینترنت خسته شدم..تو هم دوست داشتی زنگ بزن.

issa جمعه 29 فروردین 1393 ساعت 23:18

مربی خوب کسیه که وقتی میاد تو تیم سبک تیم روعوض میکنه مثه افای هاینکس یا گواردیولا!!!حتما آلمانیا اندازه شماحالیشون نیست که پپ رو اوردن!!!شایدم رییس باشگاه مونیخی دوس نداره بایرن قهرمان بشه!!!خواهشا نظرات احمقانه ندید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد