وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - کایزرسلاترن؛ یک قدم مانده به فینال

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان امشب در شرایطی برگزار می شود که بایرن مونیخ شرایط چندان ایده آلی در آستانه این مسابقه حساس ندارد.

شب گذشته تیم فوتبال دورتموند موفق شد با غلبه بر وولفسبورگ به فینال جام حذفی آلمان برسد و امشب از بین بایرن مونیخ و کایزرسلاترن یک تیم به عنوان حریف دورتموند معرفی می شود.

بایرن مونیخ که به قید قرعه امشب میزبان حریف دسته دومی خود است شرایط خوبی را این روزها سپری نمی کند و در 3 بازی اخیر خود در بوندسلیگا طعم برد را نچشیده است و شکست سنگین 3 بر صفر ابتدای هفته مقابل دورتموند هرچند که با اشتباهات فاحش داوری رقم خورد اما روحیه باواریایی ها را در آستانه این مسابقه مهم به شدت کاهش داده است.

بایرن مونیخ که از هفته ها پیش قهرمانی بوندسلیگای خود را مسجل کرده است برای تکرار 3 گانه تاریخی خود چاره ای به جز پیروزی برابر لاترن ندارد و حریف نه چندان قدرتمند بایرن در این مسابقه احتمالا شب سختی را پشت سر خواهد گذاشت.

در آستانه این مسابقه حساس پپ گواردیولا به شدت نگران یکی از مهمترین مهره های خود در این فصل است، مانوئل نویر سنگربان بایرن در دیدار شنبه شب مونیخی ها برابر دورتموند دچار مصدومیت مختصری شده است و احتمال غیبت او در این مسابقه وجود دارد، لبته گفته می شود نویر قادر است امشب بایرن را همراهی کند اما بعید به نطر می رسد گواردیولا در آستانه این مسابقه حساس برابر رئال مادرید دست به چنین ریسک بزرگی بزند.

در سوی دیگر میدان کایزرسلاترن هرچند که فصل را بسیار خوب شروع کرده بود و امید زیادی برای صعود به بوندسلیگا 1 داشت اما چند هفته ناکامی کار این تیم را برای حضور در جمع 3 تیم بالایی جدول بسیار سخت کرده است و هواداران این تیم امیدوارند اختلاف 5 امیتزی ایجاد شده تا منطقه صعود را طی 4 هفته باقی مانده جبران کنند و فصل را با ناکامی به پایان نبرند البته قرار گرفتن در بین 4 تیم نهایی جام حذفی در هرصورت برای لاترن یک موفقیت محسوب می شود.

دو تیم تا کنون 84 بار به مصاف هم رفته اند که 47 برد برای بایرن 15 تساوی و 22 برد برای کایزرسلاترن حاصل آن بوده است، آخرین مصاف دو تیم در سال 2012 با برتری 2 بر صفر بایرن خاتمه یافت.

نظرات 2 + ارسال نظر
sia bavari چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 18:08 http://http:/

قبلا که تو وبلاگ خبر داده بودن مصدومیت نویر جدی نیست.دلمون به همین جمله خوش بود.با این وضع خدا کنه امشب دروازبان سوممون زیاد سوتی نده. چون کایزرسلاترن واقعا خطرناکه.امیدوارم نویر با آمادگی کامل به بازی رئال برسه.

آرش چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 19:09

ماتانگرفتن جام قدم برمیدم فرقی بحال مانمیکنه که کب باشه هرکسی هست زیرپای ماله خواهدشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد