وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

انتقاد شدید دیتر هوینس از گواردیولا: این بایرن مونیخ نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم سال های دور بایرن مونیخ بازی های اخیر این تیم را در شان نام این تیم نمی داند و نگران بازی های آینده این تیم در لیگ قهرمانان است.

دیتر هوینس، رئیس سابق باشگاه هرتابرلین و برادر اولی هوینس به شدت از تیم پپ گواردیولا انتقاد کرده است. پس از مسجل شدن قهرمانی در آلمان، تیم گواردیولا در حالی متحمل دو شکست پی در پی و بدون گل زده در لیگ شده است که آن ها روی نوار 53 بازی بدون باخت قرار داشتند.

هوینس در مصاحبه با Sport1 گفت:" این سبک اولی نیست، این حتی سبک بیارن مونیخ هم نیست. این یک تاثیر گذاری و نشانه غیر حرفه ای است که در شان بایرن مونیخ نیست، چرا که بایرن تیمی بی نهایت حرفه ای است. همه می توانند تصور کنند که اولی چقدر از باخت به دورتموند ناراحت بود، چرا که او فردی است که همیشه می خواهد برنده باشد."

هوینس 61 ساله در ادامه گفت:" برای نشان دادن بازی های خوب در مواقع و بازی های حساس باید ریتم تیم را نگه داشت. حالا این چالش گواردیولا است تا پس از شکست سه بر صفر تیم را به آمادگی برساند."

بایرن مونیخ در چهار بازی اخیر خود تنها یک پیروزی کسب کرده است.

نظرات 6 + ارسال نظر
جاوید چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 18:06 http://footballi-pictures.mihanblog.com

ایول به تو.به خدا ماهم همینو میگیم ولی خیلی ها خودشونو میزنن به اون راه میگن بازی تدارکاتی بود و پپ تاکتیکاشو امتحان میکرد.دوستانی که حرف مارو قبول ندارن حداقل حرف آقای هوینس و کینگ اولی رو قبول کنن

mousa چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 18:19

همه قبول داریم نباید ببازه ، و این سه بازی اخیر رو خوب نبود ،

ولی بعد از 50 برد دو باخت بی تاثیر زیاد هم نگران کننده نیست

جام ماله بایرنه فشار روی تیم باید کم بهش

آرش چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 19:15

کاری کنید...

رضاباستیان چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 20:15

آغااااا. آغا.......
جام ماله بایرنه
تومشتشه.....

Payam Bayern پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 02:59

سلام دوستان.منم با شما موافقم،باور کنید از بچگی دیوونه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان بودم و ب هیچ عنوان نمیتونم باخت این دو تیم رو ببینم...فقط دارم روزشماری میکنم که گواردیولا بره..با این که معتقدم که بهترین مربی دنیاست ولی به نظرم مربیانی مثل یواخیم لو،یوپ هاینکس و یورگن کلوپ به مراتب میتونن بهتر از گوردیولا با این تیم نتیجه بگیرن...باخت ب دورتموند در سوپرکاپ،بازی برگشت منچسترسیتی،بازی با آگزبورگ،بازی برگشت دورتموند و دردآور تر اینکه (شاید شما ندونید) در تعطیلات نیم فصل هم از ی تیم سوییسی 4 گل خورده بود...من اکثر بازیهای بایرن رو از ماهواره میبینم...تمام این بازی هایی که باخت همه بازیکنانش رو در اختیار داشت و فقط به بی تفاوت بودن گواردیولا باخت.واقعا از اندیشه های گواردیولا متنفرم..در هر صورت امیدوارم تیم محبوبمون در همه جام ها موفق باشه..

افن برگ پنج‌شنبه 28 فروردین 1393 ساعت 15:23

عیار واقعی تیم پپ در بازی مقابل رئال مشخص میشه...به امید هفت تایی کردن رئال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد