وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: می خواهم کروس در بایرن بماند؛ خدا نیستم که همیشه برنده باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا، سرمربی بایرن مونیخ علی رغم شایعات اخیر پیرامون ارتباط تونی کروس با باشگاه منچستر یونایتد اصرار دارد که این هافبک جوان را در بایرن حفظ نماید.

کروس در این فصل ۴۵ بار با پیراهن بایرن به میدان رفته و یک بازیکن محوری برای قهرمانی در بوندس لیگا و رسیدن بایرن به نیمه نهایی های لیگ قهرمانان و جام حذفی آلمان می باشد گواردیولا در مورد شرایط آینده کروس گفت:

“من می خواهم که تونی در بایرن بماند و رومینیگه و سامر نیز همین نظر را دارند. او یک بازیکن فوق العاده است و می تواند برای خود تصمیم بگیرد ما می خواهیم که او تصمیم بر ماندن بگیرد.”

گواردیولا در ادامه انتقادات پس از شکست ۳ بر صفر مقابل دورتموند را پذیرفت و معتقد است که او این فشارها را تجربه کرده است پپ در این مورد گفت:” این چیزی است که در همه باشگاه های بزرگ اتفاق می افتد شما نمی توانید تصور کنید که چنین چیزی در بارسلونا، میلان و رئال اتفاق نیفتد. از این صحبت ها متعجب نشدم زیرا در اولین کنفرانس خبری ام در آلیانس می دانستم که پیروز شدن تنها گزینه برای باشگاه است من فقط اینجا هستم که به بازیکنان کمک کنم من همیشه برنده نیستم غذر می خواهم اما من خدا نیستم.”

پپ ادامه می دهد:” شکست مقابل دورتموند به من نشان داد که چقدر لیگ مهم است و همین طور بازی در مقابل دورتموند. متوجه شدم که شکست تا چه حد برای طرفداران دردناک است. هنگامیکه ما پیروز می شویم بازی خوبی انجام می دهیم و ساختار مناسبی داریم بطوریکه حریف به سختی می تواند راهی برای نفوذ پیدا کند به خصوص که من مدافعان بسیار خوبی هم دارم. با این حال ما باید با گل های زیاد پیروز شویم و باید خیلی زود به بازی معمولخودمان باز گردیم من و بازیکنانم به خوبی می دانیم که نمی توانیم به فینال راه یابیم اگر مانند سه بازی گذشته در زمین حاضر شویم.”

نظرات 3 + ارسال نظر
seedosi چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 18:08

alan moghe khobi vase gir dadan nist

mary چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 18:39

پپ [:S004:
غصه نخور پپ
بایرن برنده میشه

دیوونه بایرنم چهارشنبه 27 فروردین 1393 ساعت 20:20

کروس اذیت نکن دیگه بابا بمون این تن بمیره حرفمو زمین ننداز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد