وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شوستر: بایرن مونیخ بی روح و خسته کننده بازی می کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برند شوستر سرمربی سابق تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا، تیم فوتبال بایرن مونیخ را در آستانه بازی این تیم مقابل رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا «بی روح و خسته کننده» توصیف کرد.


شوستر که از سال 1988 تا 1990 میلادی سرمربی رئال مادرید بود، ‌به روزنامه بیلد چاپ آلمان گفت :« آنچه بایرن مونیخ اخیرا در بوندسلیگا و مقابل منچستریونایتد به نمایش گذاشته است، بی روح و بسیار خسته کننده بود.»
تیم فوتبال بایرن مونیخ که قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل بوندسلیگا شده است، چهارشنبه گذشته منچستریونایتد را در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه سه - یک شکست داد.
بایرن مونیخ بیست و سوم آوریل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو مادرید با رئال مادرید رو به رو خواهد شد و بازی برگشت نیز بیست و نهم آوریل در ورزشگاه آلیانس آرنای مونیخ برگزار خواهد شد.
شوستر گفت غیبت تیاگو آلکانتارا بازی ساز بایرن مونیخ به علت آسیب دیدگی، پاسکاری این تیم را تضعیف کرده است. این مربی 54 ساله شانس پیروزی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید را 50 - 50 خواند.
شوستر خاطر نشان کرد بایرن مونیخ به پاس های کوتاه بسیار متکی است.
شوستر گفت: «زمانی که این شیوه بازی به خوبی پیش می رود، همه چیز عالی است اما زمانی که این گونه نیست اوضاع تاسف آور است.»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، شوستر تاکید کرد نبرد اصلی در بازی بایرن مونیخ مقابل رئال مادرید در میانه میدان خواهد بود.

نظرات 34 + ارسال نظر
babak__19 یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 22:57

راست میگه خدایی خیلی خسته کنندست .و بایرن پارسال خطرناک تر از این بایرنه.امیدوارم ایجاد دعوا نکرده باشم از اینکه مقایسه کردم

mojtaba یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 23:08

جدای از تعصب باید بگم که با نظرش موافقم...واقعا بایرن خسته کننده بازی میکنه...سخت گل میزنه...راحتم گل میخوره.
لعنت به این تیکی تاکای خسته کننده.

morteza یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 23:19

دوستان چی انتظار دارین پپ تازه تیم رو گرفت
یادمون باشه که هاینکس بزرگ بعد 3 سال سوپر بایرن رو درست کرد

babak__19 یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 23:48

اخه فرق میکنه الان بایرن تیم اول جهانه نباید مثل سه یا چهار سال قبل بازی کنه.. ولی الان هم تیممون عالیه فقط نمیدونم چرا دنبال یه بازی پر گل نیستن .پارسال همه تیم هارو شش تایی کرده بودیم .امسال فکر کنم فقط وردر برمن رو شش تایی کردیم.مشکل تیم فقط کم گل زدنشه ولی هنوزم بهترین بهترین بهترین تیم جهانه

googooli یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 23:55

قهرمان بشه چه فرقی داره چجور بازی کنه .وقتی جام رفت بالا کسی نمیگه چقدر بایرن بی روح و خسته کننده بازی میکرد.تنها مشکل تیم سیستم دفاعیه که امیدوارم پپ یه فکری بکنه . من فقط از یه چیز میترسم اونم اینه که پپ بخواد بازم بازیکن اسپانیایی بیاره تو تیم و روح المانی تیم رو بگیره

Basti یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 23:56

شدیدا با بابک جان موافقم البته اینم بگم هر مربی سبک خاصشو داره و من به شخصه سبک یوپ رو بیشتر دوست دارم






زنده باد بایرن و باستین

علیرضا دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 00:03

زنده باد بایرن همیشه برنده

mahmood دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 00:21

Ba googoli mafgm

heinz دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 00:49

منم با گوگولی موافقم.
من از بایرن برد میخام نه بازی جذاب و دست آخرم حذف(مثل دورتموند)
هدف = فتح جام به هر قیمتی
بازی جذاب مثل چس فیل میمونه. خوشمزه ست ولی آدمو سیر نمی کنه. همه بعد مدتی که لذت بردن میرن سراغ غذای اصلی(برنده جام)
تا حالا از یه نفر( حتی یه نفر!!!) نشنیدم که بگه کاش تو فینال بایرن-چلسی، بایرن می برد آخه بازی جذاب تر و هجومی تری ارائه داد. همه میگن چلسی بایرن رو تو خونه بایرن برد دمش گرم و....

""""به بازی زیبا جام نمی دهند"""

ilkay دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 01:00

وقتی خودش مربی ریال بود، ریال به مراتب بی روح تر از این بازی میکرد. هرچند که میشه گف اون موقع ریال بازیکنای خیلی خوبی نداش

آرش دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 01:34

حتما ی چیزای بهترازمامیدونن که میگن.همهمون خوب میدونیم که بازیهای پارسال بایرن خیلی جذابترازامساله .لآقلچهارپنج سال حکومت میکردیم تواروپابعدش اینطورمیشدبنظرم باای وضعیت سال دیگه چارمشکل بشیم مگراینکه سبک بازیمون عوض بشه

mousa دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 07:40

خیلی از مربی ها از حسادت غلط زیادی کردن ولی تو نوبری والا

issa دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 09:42

منم با حرفای شوستر موافقم.بایرن هم از لحاظ تاکتیکی هم از لحاظ روحی و روانی شبیه بارسا شده.پاس کوتاه.دفاع ضعیف.مالکیت توپ،نگهداری توپ تو پشت محوطه جریمه و...ازلحاظ روحی وروانی اینطور شده که وقتی نمیتونن خوب پاس کاری کنن تیم به هم میریزه ،وقتی دو تا بازی میبازن اعتماد به نفسشون نابود میشه،وقتی نمیتونن گل بزنن عصبی میشن و.....خداییش مقایسه کنین ببینین اشتباه میکنم!!!!من16 ساله طرفدار بایرن هستم ولی احساس میکنم با این دفاع ضعیف و ....به مشکل بخوریم با رئال!!!!

فریبرز دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 09:48

واقعا واسه یه سری از هوادارامون متاسفم همین و بس. شماهایی هم که با شوستر موافقد اینو مطمئن باشین بایرنو از ته قلب دوست ندارین. فقط خدا امسال رو به خیر بگذرونه و بایرن سه گانه خودشو به امید خدا بگیره ببینم وقتی پپ بخواد بره کی قراره بهتر از اون بیاد و بایرن رو دوباره به این روزا برسونه که مثلا (آنچلوتی سرمربی رئال گفته بایرن نسبت به رئال از شانس بالایی واسه رفتن به مرحله بعد برخورداره). عشق است طرفدارای واقعی بایرن

فریبرز دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 09:55

هر موقع تونستین درک کنین اون پاسکاریها، پاسکاریهای الکی نیست و هدفمنده اونوقت تازه درک فوتبالی پیدا می کنید، من خودم شخصا عاشق یوپ هاینکس هستم و براش میمیرم ولی به قول اون دوستمون اون سالی که تو خونه به چلسی باختیم فوق العاده بازی کردیم ولی در آخر جام رو دادن به چلسی چون چلسی برد. شاید اگه همون موقع این روش (پاسکاریهای الکی رو) یاد گرفته بودیم به اون بلا دچار نمیشدیم که نتونیم از گلمون 5 دقیقه دفاع کنیم. فعلا مهم اینه که به قول طرفدارای خودمون با همون شیوه (پاسکاریهای الکی) بهترین تیم اروپا و جهانیم و به امید خدا و با کمک خدا بهترین تیم جهان هم میمونیم.

issa دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 11:15

انتقاد کردن به معنای این نیست که تیممون رو دوس نداریم یاطرفدار واقعیش نیستیم!!!!نمید ونم چرا بعضی از هوادارا فکرمیکنن وقتی کسی انتقاد میکنه ،تیم رو دوست نداره،اخه چه ربطی داره؟؟این وبلاگ درست شده که همه نظراتشون رو ازادانه و از روی انتقاد یا تشویق بیان کنند،حالا یا درست یا غلط !!!من با توجه به بازیهای امسال بایرن،اینطور فکرمیکنم که:1-دفاع بایرن بسیار ضعیف تر وشکننده تر از سال های قبل شده2-کنترل توپ توسط تیم مقابل باعث میشه بایرن،،،کم بیاره3-درصورت عدم موفقیت در گل زنی یا حفظ توپ برای چند دقیقه یا زمان متوالی،تیم تمرکزش رو از دست میده4-به طورفزاینده ای از جنگندگیه تیم کاسته شده

morteza دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 11:57

شما رو نمیدونم من دلم واسه بایرن هاینکس تنگ شده
بایرنی که 100 پاس 41% مالکیت 9 تا گل زده

نه بایرنی که 2500 پاس 82%مالکیت 1 گل خورده

بزارید کنار دوستان همه میدونیم قضیه چیه!!در بازی با ارسنال اگه روبن همون 4 تا پاس تو و داخل دل دفاع ارسنال رو نمیداد همه خواب میرفتیم.طرفدار کورکورانه بایرن نباشید

ولی بازم میگم بایرن به علت بازیکن های باتجربه و عالی قهرمانه!

babak__19 دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 13:30

اولا من بایرنو دوست دارم اقا فریبرز وفقط ازش انتقاد کردم خودمو گول نمیتونم که بزنم بگم دفاعمون قوی تر شده یا تیم گل زن تر مسشه؟؟؟؟؟؟؟؟ دوما به نظرم مربی مثل یه بازیکنه فقط میاد و میره فکر نکنم کسی به خاطرمربی طرفدار یه تیم بشه .ثالثا انتظار نداری که انجلوتی بیاد بگه بایرن مونیخ هیچی نیست و ما صد در صد ازشون میبریم....در کل باز هم میگم بایرن هنوز بهترینه.دیگه کسینیاد ادعایه طرفدلری رو بکنه( فریبرز )

مرصاد دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 13:45

خیلی هم قشنگ بازی می کنه. بهتر دوستان دهنتون رو ببندید و تحت تاثیر این پیر سگ نباشین.افتاددددددددددددددددددددد؟

ahmad دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 14:31

ببین تورو خدا همه واسه ما کارشناس شدن شما ها مگر کی هستین که میاین اینجوری حرف میزنین بابا حلا یه بازی اینجوری شده که باختیم انقدر کشش ندین مگر اینا ادم اهنی هستن یا مگر ماشینن که همه بازی هارو ببرن خوب خسته میشن لطفا انتضار الکی نداشتباشید

issa دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 14:38

نه به خاطر باخت به دورتموند یا تساوی با آرسنال یا تساوی با منچستر نیست که اینجوری میگیم!!!کلا امسال دفاع بایرن شکننده شده!!!

محمد رضا محمدی دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 14:46

راست میگه دوستان این بایرن بایرن پارسال اصلا قبل مقایسه نیست یادتون رفته بایرن بارسا روچجوری شکست داد دورتمندوبرد

اخه گواردیولا عزیز مانخوایم بازی نکی تاکا ببینیم کی روباید ببینیم اینو بخاطر این میگم که طرفدارم و دوست دارم تیمم بهتر بازی کنه ولی حرف های ما که تا المان نمیرسه اصلا از این روش بازی کردن بایرن خوشم نمیاد

فریبرز دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 15:08

سوءتفاهم نشه. من چنین جسارتی به طرفدارامون نداشتم و نخواهم داشت. همه شماهارو هم دوست دارم و عاشق همه شماهام که طرفدار بایرنین. اولا که باید همه به یاد داشته باشیم که تکرار قهرمانی و مخصوصا زدن سه گانه مجدد خیلی خیلی سخت تر از به دست آوردن قهرمانیه. همه اینو میدونن که خیلی تیما بودن که تو اوج بودن و بعد یه فصل رویایی افت شدید کردن و این شامل تیمایی مثل میلان، اینتر، چلسی، منچستر، بارسا و تیمایی که شاید الان به یاد ندارم باشه. همه میدونیم که همه اون تیما یه فصل خیلی فوق العاده رو سپری کردن و سپس فصل بعد واسه تکرار همون مقامایی که فصل قبلش به دست آوردن ناکام موندن میدونید چرا؟؟؟؟ چون تکرار قهرمانی خیلی سخته. پپ واقعا بی نظیره که هنوز که هنوزه تونسته بایرن رو تو بهترین سطح ممکن نگه داره و حتی شیوه جدیدی رو هم به تیم تزریق کنه که خیلی بتونه کمک حال تیم باشه. به نظر شماها چرا بارسلونا بعد رفتن گواردیولا دچار افت شدیدی شد و الان به این حال و روز افتاده؟؟؟؟ پس همه میدونیم که یه تیم هیچ وقت نمیتونه همیشه تو اوج باشه و تو اوج هم بمونه. بیاییم و به جای انتقاد به داشتن همچین تیمی با همچین سرمربی ای افتخار کنیم و واسه به دست آوردن سه گانه ای دیگر کمی دعا کنیم. حالا خداییش یه سوال از همون عده ای که میگن بایرن فصل قبل از امسال بهتره دارم و اونم اینه که به نظر شما بایرن مقابل رئال شکست میخوره؟؟؟؟؟ خواهش میکنم فقط جواب منو بدین

mohammad muller دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 15:11

آقا رئال خوبه ................ باشه بعد از بازی در موردش صحبت می کنیم

ali bayern دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 15:44

دوستان یادتون رفته گواردیولا همین دورتموندو 3 0 تو وستفالن برد؟انقدر بی انصاف نباشید فوتبال برد و باخت داره و هر بازی شرایط خودشو داره.برا همینم هست که فوتبال غیر قابل پیش بینیه!

حامد دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 15:53

بایرن فقط با دو مساوی قهرمان شد.بعدش لیگو ول کرد و در سه بازی اخیر دو باخت و یک مساوی داده یعنی کل فصل دو مساوی و این سه بازی دو باخت و یک مساوی.کاملا معلومه توانشونو گذاشتن واسه اروپا.پپ کارش درسته.

issa دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 16:18

من فقط میخام این رئال تو خالی حذف بشه!!!مخصوصا آنجلوتی!!!!ما تو سالهای گذشته با تیم نه چندان قوی همین ریال رو حذف کردیم.بازیکناش دقیقا همینا بودن فقط بیل و اون مودریچ اضافه شدن مربیشون هم که مورینیو بود!!!الان که بایرن فوق العاده قدرتمند شده بنابراین انتظارها هم از مربی و بازیکنا بیشترشده.البته قبول دارم که ریال هم بسیار قدرتمندشده ولی اگه بازیهای قبلی ریال رو دیده باشید(بازیه رفت وبرگشت با دورتموند،بازی برگشت لالیگا با بارسلون) میفهمین که رئال رو میتونیم شکست بدیم!!!بچه ها من حتی بازی رفت ریال و شالکه رو که دیدم متوجه شدم که دفاع ریال در برابر تیمهای قدرتمند کم میاره.با اینکه بازی فکرکنم 6بر 1تمام شد ولی بازیکنای شالکه به راحتی تا داخل محوطه ی جریمه ی ریال میرفتن!!!!بازی با دورتموند هم که دیگه نیاز به گفتن نداره!!!

فریبرز دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 16:29

نه دیگه هیچ کدومتون جواب درست نمیدین جواب سوال من بله و خیره. نظر بدین و بعد بازی با رئال بیایم همین جا ببینیم کی واقعا کارشناسه به نظر من بایرن همون بلایی که سر بارسا آورد رو سر رئال میاره فقط تفاوتش اینجاست که بازی در مجموع میشه 6 بر دو به نفع بایرن این نظر من بود و حالا دوستان همه نظر بدن

babak--19 دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 17:12

بایرن از رئال میبره

mj1989 دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 17:24

اولا که این دفعه با نظر شوستر موافقم.
دوما هرکی انتقاد میکنه هم به اندازه کسی که انتقاد نمیکنه بایرنو دوس داره پس به کسی حمله نکنید و بچه بازی درنیارید.من 14 ساله طرفداره بایرنم ولی هیچوقتم چشمام رو روی ضعف های بایرن نبستم.
سوما قبول دارم تیم یوپ هاینکس بهتر بود ولی باید به پپ هم فرصت داد.الان زوده واسه قضاوت.پپ مربیه بزرگیه
چهارم هم اینکه رئالو میبریم انشالا.اما نه با اختلاف 4 گل.متوهمانه فکر نکنیم و انتظار بیجا از تیم نداشته باشیم...

دیوونه بایرنم دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 17:48

یکی از دوستان یه نظر فوقالعاده داد خیلی منو تحت تاثیر قرار داد دوست دارم باز تکرارش کنم که هوادارای بایرن خوب در موردش فکر کنند در سال های نه چندان دور هیچ تیمی دو سال پشت سر هم با اقتدار بازی کنه و سطح تیمشو حفظ کنه که بتونه انقدر مثل بایرن خودشو به سه گانه نزدیک کنه مثل اینتر چلسی منچستر که همین سالهای قبل قهرمان شدند نتونستند از دهباره قدرت نمایی کنن شاید اگه هاینکس بود شاید بایرن مثل اونا میشد مگه هاینکس دو فصل اول توو بایرن چی کار تونست بکنه که از گواردیولا انتظار دارید بترکونه نکته بعدی اینکه بر فرض خیلی قشنگ و جنگنده دقیقا مثل پارسال کوبنده بازی کنیم ولی نتونیم جام بگیرم مثل فینال با چلسی ما قشنگ بازی کردیم اونا جامو بردند بالای سر اصلا کسی اومد بگه افرین یایرن چقدر قشنگ بازی کردی همه گفتن چلسی بایرنو توو خاک خودش برد قهرمان شد مارو مسخره کردن مگه توو او فینال معروف که بایرن جلو منچستر خیلی عالی و قشنگ بازی کرد صدهزار درصد حق بایرن بود جامو دادن به ما همه گفتن منچستر بایرنو له کرد پس فقط نتیجه مهمه که پپ توو بازیهای حساسه داره بدست میاره گور بابای باز ی قشنگ به امید سه گانه دیگر

seedosi دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 17:59

na baba on vaght labod bazie real jazabe sir dagh baba hal nadarim

issa دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 18:00

من بعد بازی بایرن با کایزرزلاترن تو جام حذفی(چهارشنبه همین هفته)،نظرم رو درباره نتیجه ی احتمالی بازیه بایرن با رئال تو نیمه نهایی میدم.چون بایرن تو چندتابازی تو لیگ المان واروپا یه کم فراز ونشیب داشته!!

m-bavaria دوشنبه 25 فروردین 1393 ساعت 20:08

اتفاقا سوال خیلی خوبی پرسیدی اقا فریبرز , نه من نه هیچ کدوم از بچه ها نمیدونیم میبره یا می بازه و این اصلا خوب نیس چون بایرن خیلی خیلی خیلی نوسانی بازی میکنه و من میگم احتمال باختن خیلی بالاس ولی اگه تیم پارسال بود مطمئن بودم 7تایی میکرد رئالو
میگی یه جواب درس حسابی بدید ؟ خوب فوتبال که 0 رو 1 نیستش که بگیم می بره یا میبازه فقط از احتمالش میشه حرف زد و احتمالش 50 50 هس ولی اگه تیم سال پیش بود من میگفتم 99 به 1.
من حرفم اینه تیم خوب بازی نمیکنه همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد