وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - دورتموند؛ حساس ترین دیدار هفته سی ام بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در حساس ترین بازی از هفته سی ام بوندسلیگای آلمان، امشب از ساعت 21 به وقت ایران، دو تیم بایرن مونیخ و بروسیا دورتموند در ورزشگاه آلیانس آرنای شهر مونیخ به مصاف هم خواهند رفت.

 بازی رفت دو تیم در سیگنال ایدونا پارک با حساب 3-0 به سود مونیخی ها به پایان رسید.

مونیخی ها چند هفته ای هست که با مسجل کردن قهرمانی خود در این فصل بوندسلیگا با خیالی آسوده به میدان می روند و نگرانی از بابت بازیهای باقیمانده خود ندارند، آنها هفته قبل در حالی که تعداد زیادی از بازیکنان اصلی خود را نداشتند با حساب 1-0 مغلوب آگسبورگ شدند تا اولین باخت فصل خود را تجربه کرده باشند، اما اوضاع برای زردها متفاوت است، آنها برای اثبات جایگاه خود در رده دوم، رقابت سختی با شالکه دارند و به نظر می رسد احتیاج زیادی به سه امتیاز بازی با بایرن داشته باشند. نتیجه این بازی اهمیت فراوانی برای دورتموند خواهد داشت.

هر دو تیم هفته گذشته درگیر بازیهای خود در لیگ قهرمانان بودند، جایی که دورتموندی ها علیرغم ارائه نمایشی خیره کننده و پیروزی 2-0 برابر رئال مادرید نتوانستند به نیمه نهایی صعود کنند و در طرف مقابل بایرن با پیروزی 3-1 در برابر حریف سر سخت خود یعنی منچستر یونایتد راهی چهار تیم پایانی شد. از طرفی چهارشنبه هفته جاری مرحله نیمه نهایی جام حذفی آلمان هم برگزار خواهد شد و هر دو تیم باید در آن رقابتها به مصاف رقبای خود بروند.

از همین رو احتمال زیادی دارد که گواردیولا و کلوپ، برای این بازی به چند مهره اصلی خود استراحت بدهند، هر چند که در حال حاضر تعداد مصدومین هر دو تیم به اندازه ای زیاد است که شاید نتوانند تغییرات زیادی در نحوه چینش بازیکنان خود برای این دیدار همیشه حساس انجام بدهند. در تیم بایرن اشتارکه، کونتنتو، شکیری، تیاگو و باد اشتوبر به علت مصدومیت غایب هستند و در تیم دورتموند نیز سوبوتیچ، گوندوغان، بلاژیکوفسکی، اشملتسرو بندر نخواهند توانست تیم خود را همراهی کنند.

یقیناً مهمترین نکته این بازی آمدن روبرت لواندوفسکی مهاجم کنونی دورتموند به آلیانس آرنا، ورزشگاه تیم فصل آینده این بازیکن یعنی بایرن مونیخ خواهد بود، فوروارد لهستانی زنبورها در انتهای فصل کنونی در ازای قراردادی آزاد از وستفالن راهی مونیخ خواهد شد تا در کنار دیگر همبازی سابق خود یعنی ماریو گوتزه، برای باوارایایی ها به میدان برود. بازی امشب می تواند یک خوش آمد گویی و استقبال کوچک از گلزن فصل بعد مونیخی ها باشد.

مطمئناً در هر حال و شرایطی نبرد بایرن مونیخ و دورتموند همواره زیبایی ها و جذابیتهای خاص خودش را دارا خواهد بود و یقیناً هر دو مربی و بازیکنان دو تیم برای پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی به میدان خواهند رفت. حتی اگر این نبرد برای کسب عنوان قهرمانی نباشد.

نظرات 8 + ارسال نظر
دیوونه بایرنم شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 16:53

چرا پپ میخواد با تمام نفرات جلو دورتموند بازی کنه ای بابا مصدوم میدیم جلو رئال کم میاریم بابا این روبن حساسه زود مصدوم میشه ما که قهرمان شدیم رفت این دورتموند که باید جدی بازی کنه نه ما

seedosi شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 17:52

ma ke ghahremanim age man bodam time 3 mifrestadam to zamin otobosi bazi konand otoboseshon ham ghavi mishe

آرش شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 18:13

بنظرم امشب بازی قشتگی خواهیم دید نتیجه مهم نیس انشاله که بایرن ببره

alireza شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 19:00

لعنت بر همه کس مسئولای صدا و سیما ................ بشمار
آقا مطمئنید دبی اسپورت بازی رو پخش میکنه بازی با آگسبورگ هم نوشتید پخش میکنه ولی نکرد

mohammad muller شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 19:15

آقا بازی به ایم مهمی رو پخش نمی کنه رفتن چسبیدن به بازی ویگان و آرسنال ( نوکر بایرن ) بعد شب بازی بارسای 7 تایی رو با گرانادا رو پخش می کنه .
آخه این انصافه ؟

ولی 4 شنبه بازی با کایزرسلان رو پخش می کنه . ( شبکه ورزش )

√Meysam√ شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 19:59

سلام دوستان به شماره 3000091 پیامک بزنید بگید بازی بایرن _ دورتموند رو پخش کنید .

mohammad muller شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 22:24

تا دقیقه 62 ؛ 3 تا عقبه

سوپر مانو شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 22:42

وایییییییییییییییییییییییییییییییییییی
مانو مصدوم شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد