وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یوپ هاینکس: تونى کروس در بایرن مونیخ مى ماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس سرمربی سابق بایرن مونیخ به تونی کروس توصیه کرده است که مونیخ را به هیچ وجه ترک ننماید.

به گزارش بخش آلمانی سایت Goal،‌ یوپ هاینکس معتقد است که تونی کروس به منچستریونایتد نخواهد پیوست، وی در این خصوص گفت:"من با تونی در این مورد صحبت کرده ام، اگر او صحبت های من را جدی بگیرد، در مونیخ خواهد ماند. البته به او مشاوره های خوبی در خصوص تمدید قرارداد شده است و پیشنهاد خوبی هم دریافت نموده است. به هر حال بایرن مونیخ در اروپا بی نظیر است."

هاینکس که در حال حاضر از رقابت های بایرن مونیخ به عنوان یک طرفدار لذت می برد در ادامه در خصوص بازی این تیم گفت:"من معتقدم که بایرن مونیخ در سه تا پنج سال آینده نه تنها در بوندسلیگا، بلکه در اروپا نیز از مدعیان اصلی خواهد بود."

هاینکس در خصوص احتمال بر عهده گرفتن سرمربیگری تیم ملی آلمان در آینده گفت: "من دیگر علاقه ای به مربیگری ندارم و به زندگی معمولی خود خو گرفته ام و فکر نمی کنم که دیگر به فوتبال بازگردم."

نظرات 3 + ارسال نظر
H.H شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 16:41

فدایی داری
پسر حرف اسطوره های باشکاهتو گوش کن

آرش شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 18:10

کاش میشدسرمربی تیم ملی آلمان

seedosi یکشنبه 24 فروردین 1393 ساعت 14:40

من جای کروس بودم میموندم حیف این باشگاه نیست بره منچستر یه اتوبوس خوب بهش بدن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد