وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: برای یک بازی هوادار دورتموند شدم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی فصل قبل بایرن مونیخ گفت: در تمام عمرم شیفته بایرن بودم اما برای یک شب طرفدار بورسیادورتموند شدم.


یوپ هاینکس در گفت‌وگویی اظهار داشت: در تمام عمرم شیفته بایرن بودم. سعی کردم به عنوان بازیکن و مربی به بایرن کمک کنم اما برای یک شب طرفدار بورسیادورتموند شدم.

وی افزود: سه‌شنبه شب گذشته در بازی بورسیادورتموند و رئال مادرید برای یک شب هوادار زردپوشان شدم. دلم می‌خواست تیم تحت امر یورگن کلوپ برنده بازی شود. البته دورتموند برنده بازی نیز شد. چون 2 بر صفر رئالی‌ها را مغلوب کرد اما به خاطر گل زده کمتر از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازماند.

هاینکس که تابستان گذشته بازنشسته شد، فصل گذشته 3 جام قهرمانی اروپا، آلمان و جام حذفی ژرمن‌ها را برای سرخ‌پوشان به ارمغان آورد.

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبرز شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 16:26

منم اون شب طرفدار دورتموند بودم اتفاقا و دورتموند هم خیلی عالی ظاهر شد. اگه بتونیم به همون خوبی باشیم میتونیم تو برنابئو 4 تا به رئال بزنیم

رضا شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 17:07

اقای یوپ هاینکس قبولت دارم به خاطر شخصیتت وسه گانه ای که به دست اوردی مخصوصا که المانی هم هستی

آرش شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 17:54

آلمانی اصیل دیگه میگه میشه که بی خیال بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد