وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ایکر کاسیاس: رویارویی با بایرن یک قرعه بسیار جذاب است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ایکر کاسیاس در مصاحبه ای درباره قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرد.

به گزارش insidespanishfootball.com، روز جمعه پس از قرعه کشی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد که کهکشانی ها باید در دیداری رویایی به مصاف باواریایی ها بروند.

ایکر کاسیاس کاپیتان رئال مادرید درباره این دیدار گفت: "این یک قرعه جذاب است. بایرن مونیخ رقیبی دشوار و قهرمان دوره پیش است و این چالش ماست که باید قهرمان قبلی را از رقابت ها حذف کنیم. این بازی آسان نخواهد بود چون آن ها بازیکنان خیلی خوبی در همه پست ها دارند و تقریبا در هر پست یکی از سه بازیکن برتر جهان را دارند. ما با بهترین ایده هایمان به این دیدار می رویم چون ممکن است این بازی به یک بازی احساسی تبدیل شود و ما امیدواریم که آن را به نفع خود تمام کنیم. ما برای صعود به فینال فقط لازم است که خودمان باشیم چون من فکر می کنم که در حال حاضر تیم به اندازه کافی آماده است."

او در ادامه درباره مصدومیت کریستیانو رونالدو گفت: "از دست دادن او برای ما بسیار مهم است چون او در مواقع حساس گل های زیادی برایمان زده است و حتی حضور او در زمین، روی عملکرد ما و حریف تاثیر می گذارد. هنگامی که این اتفاق برای او افتاد ما می دانستیم که ممکن است او را برای فینال کوپا نداشته باشیم و الان باید منتظر او شویم تا هر چه زودتر برگردد چون به او خیلی نیاز داریم. تنها شخصی که حال فعلی او را کامل می داند، خود کریستیانو است. اگر او آماده باشد، خودش اولین نفری است که آن را به زیان می آورد."

نظرات 5 + ارسال نظر
gotze شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 11:07

مواظب باش لایی نخوری جیگر

bastian31 شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 13:41

امیرحسین عکس غیراخلاقی نزار

hitler شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 15:59

بچم جذاب دوست داره یه جذابی بهت نشون بدیم...............!

فرشته شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 18:25

کاسیاس مواظب باش وقتی بازیکنان پر قدرت بایرن رو مثل ریبری و روبن مانذو و مولر و شواینی رودر رو خودت دیدی فشارت نیفته پایین و غش نکنی چون این بازیکنان هرکدومشون حداقل میتونن 2 تا گل تو بازی رفت بزنن و تور دروازه تو سوراخ سوراخ کنن.این که ماله بازی رفته،بازی برگشت که تو مونیخ از اون گل قنشنگا زیاد وارد دروازت میشه ازهمین الان ریال حذفه

MERSAD33 شنبه 23 فروردین 1393 ساعت 19:19

اصلا ببین بازیت میدن؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد