وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: یونایتد باز هم اتوبوسی بازی خواهد کرد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا انتظار دارد که مویس دوباره در بازی برگشت برابر بایرن مونیخ هم تدافعی بازی کند.

وی در اینباره گفت: "فکر می‌‌کنم دوباره دفاعی خواهند بود. آنها نقشه دفاعی خواهند چید و به ضد حملات توجه خواهند داشت. این چیزی است که آنها به خوبی‌ انجام می‌‌دهند."

به گزارش بخش بین الملل سایت گل، پپ گواردیولا پیش از دیدار برگشت برابر منچستریونایتد می‌‌گوید:" بازی کردن مقابل تیم‌های انگلیسی هیچگاه راحت نخواهد بود. یونایتد تیم بزرگی‌ است. پیش از دیدار رفت همه از بردن بایرن صحبت می‌‌کردند اما حالا شانس بردن یونایتد وجود دارد. اما ما در خانه بازی می‌‌کنیم که فاکتور مهمی‌ است. اگر ببریم صعود می‌‌کنیم اگر نبریم حذف خواهیم شد. جزئیات خیلی‌ کوچک در بازی تعیین کننده خواهد بود. بازیکنان ما می‌‌دانند که یونایتد بازیکنان با تجربه‌ای دارد و به چه شکل بازی می‌‌کنند. ما از نکات قدرت و ضعف آنها اطلاع داریم."

گواردیولا به شانس کشیده شدن بازی به ضربات پنالتی هم پرداخت:" پنالتی‌ها بیشتر از آنکه به تکنیک بازیکنان بستگی داشته باشد به جرات آنها بستگی دارد."
سرمربی اسپانیایی باواریا در مورد بازیکنان محروم و مصدوم هم گفت:" ما تنها ۱۴ بازیکن اصلی‌ داریم و به همین دلیل من گزینه‌های زیادی در تیم ندارم."

نظرات 14 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 03:37

اتوبوسوشون مثل اتوبوی اسکانیا میمونه زوددچامشکل فنی میشن.شک نکنیدکه خودمون ازرده خارج شون میکنیم

فریبرز چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 09:38

همگی سلام، دم دورتموند گرم. واقعا دستشون درد نکنه آبروداری کردن. نیمه اول فوق العاده بودن و اگه نیمه دوم هم توانشون کم نمیشد صد در صد برنده بودن. نیمه اول رئالو پاره کردن خداییش. اگه دورتموند گوندوگان، پیشچک، بلاژیکوفسکی، اشملزر و چند مصدوم دیگشو در اختیار داشت حتما بازی رو میبرد ولی بازم دمشون گرم. رویس خیلی خوب بود. خوش به حال آلمان. شورله هم ترکوند دیشب. یعنی مگه اینکه اتفاق خاصی بیفته بایرن امسال قهرمان نشه. یعنی با بازی دیشب رئال بایرن حداقل 6 یا 7 تا هم به رئال میزنه

الساهر چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 10:23

برای بردن منچستر بیشتر از یک روش بازی نیاز داریم منظورم ارسال توب از جناحین برای بازیکنانی مثل مانزو و پیزو و حتی مولر و نباید فقط از طریق تملک توپ استفاده کنیم توی اون بازی هم این روش نشون داد تازه صعود کنیم یا نکنیم هیچی از ارزشهای بایرن و مربی خوبش کم نمی شه

bastian31 چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 11:20

امیرحسین چکارمیکنی لینک هاینکس درست کن
این تیترک زدی گفتم چ عجب پپ ی تیکه درست توعمرش انداخت ولی انگار بلد نیست
پپ جون عمت اینقدرپاسکاری نکنین ،جونمون در اوردی

H.H چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 13:23

درود به شرف دورتمند
وای اگر میختاریان یکی از اون ٣ موقعیت گلشو گل میکرد چی میشد
داوری ها همه به سود رئاله و البته به ضرر آلمانیا
امیدوارم امشب بهترین بایرن فصل رو ببینیم
چون انگار امسال آلمانیا علاوه بر تیم های دیگه باید داور هم شکست بدن

morteza چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 13:47

ایشالا امشب بازی قشنگی از دو تیم ببینیم و
من یو اتوبوسی بازی نکنه
بایرن خیلی پاس نده حوصله ی آدم سر بره...پاس زیاد باشه بازی زیبا نباشه فایده نداره
روبن هتریک کنه
نویر کلینشیت کنه

ببریم و بریم واسه انتقام از ریال با رونالدو...

hamid robeiry چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 13:56

بهتره بایرن این پاسکاریهای الکی رو کنار برازه و بازی روبه جلوی خودشو بازی کنه.مثل تیم پارسال که به راحتی موقعیت گل ایجاد میکرد.امیدوارم پپ این مسءله رو درک کرده باشه که تیکی تاکا در مقابل تیمهایی که اتوبوسی دفاع میکنند فایده نداره...اینجا وقت بازی هدر میره..باید فقط به فکر ایجاد موقعیت باشیم...انشالا به کمک خدا پارشون میکنیم...

فریبرز چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 14:27

پاسکاریهای الکی؟؟؟؟؟؟!!!!!!!! جناب حمید عزیز اول برو کامل در مورد فلسفه پاسکاری یا همون درصد مالکیت توپ و یا بهتر بگم تیکی تاکای پپ کامل مطالعه کن بعد بیا نظر بده. خداییش یه سریا واقعا فوتبال رو صرفا نگاه میکنن وقتشون بگذره به خدا

فریبرز چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 14:30

طبق این نظر سنجی هواداران باشگاه رئال مادرید بیش از همه تیمها دوست دارند بایرن از گردونه مسابقات لیگ قهرمانان امسال حذف شود بعد از هواداران باشگاه مادریدی این هواداران باشگاه چلسی و مورینیو هستند که امید دارند باشگاه منچستر یونایتد بتواند بایرن مونیخ را شکست داده وباشگاه مونیخی را از جریان مسابقات حذف نماید.نکته جالب این نظر سنجی این است که طرفداران باشگاه بارسلونا در این میان اکثرا دوست دارند باشگاه بایرن مونیخ راهی مرحله نیمه نهایی اروپا شود که علت این امر میتواند حضور پپ گواردیولا سرمربی سابق این تیم ومربی حال حاضر باشگاه باواریایی باشد.

با یکدیگر نگاهی به نتایج نظر سنجی می اندازیم:

هوادران باشگاه مورد نظر و درصد امیدواری به حذف بایرن از لیگ قهرمانان اروپا از دیدگاه آنان

رئال مادرید اسپانیا 90 %
چلسی انگلیس 82 %
پاری سن ژرمن فرانسه 61 %
اتلتیکو مادرید اسپانیا 53%
بارسلونا اسپانیا 39 %

نکته مهم در این نظر سنجی، طرفداران و هواداران باشگاه منچستر یونایتد به خاطر برخورد مستقیم و رودرو با باشگاه بایرن مونیخ از شرکت در این نظر سنجی معاف بودند.

با توجه به نتایج به دست آمده از این نظر سنجی میتوان استنباط نمود که بیشتر باشگاه های اروپایی مایل به حذف باشگاه بایرن مویخ در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستند. در واقع این تیمها از صعود باشگاه آلمانی به مرحله بعدی این رقابتها وحشت دارند.

فرشته چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 15:01

خداکنه اتوبوسشون بیفته تو دره هموشن بمیرن

r10 چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 15:32

بایرن برندس

با گل روبری

hamid robeiry چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 16:55

جناب فریبرز من دارم میگم پاسکاری مقابل تیمهایی که فقط بفکر دفاع کردن هستند فایده ای نداره..فقط وقت تلف کردنه...وگرنه شکی نیست که مالکیت توپ یکی از فاکتورهای مهم پیروزیست..

reza d چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 17:35

منچستریا بی پدرمادر برید گمشید لطفا

سوپر مانو چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 22:51

خودتونو چرا با چلسی مقایسه می کنید آخه
اصلا مگه شما تیمید؟
شما در حد برانشوایگم نیستین
جمع کن بابا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد