وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نگاهی به تاریخچه و افتخارات باشگاه منچستر یونایتد قبل از رویارویی با بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس مربی سابق بایرن‌مونیخ که با این تیم سه جام را در فصل گذشته کسب کرد، این روزها به دور از هیاهوی فوتبال به زندگی شخصی‌‌اش می‌پردازد و هنوز تصمیمی برای بازگشت به نیمکت مربیگری ندارد.

آقای هاینکس تصور می‌کنید بایرن باز هم بتواند به سه جام دست پیدا کند؟
بایرن بهترین نفرات را در اروپا دارد و در یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان هم (جلوی منچستر) به مشکل برنخواهد خورد. نکته حائز اهمیت درباره این تیم حضور بازیکنانی است که در فصل قبل سه جام گرفتند و امسال هم همان نفرات در ترکیب اصلی هستند. آنها می‌توانند به این ترتیب با اعتماد به نفس و کیفیت بالا بازی کنند.

فکر نمی‌کنید این برتری مطلق بایرن در لیگ داخلی به بوندس‌لیگا لطمه زده و بدل به یک مشکل شده؟شاید تماشای بازی‌ها کمی خسته‌کننده شده باشد ولی سؤال اینجاست که چرا شالکه و دورتموند نمی‌توانند به سطح بایرن نزدیک شوند.

از 14 ژوئن جام‌جهانی‌ در برزیل آغاز می‌شود. آلمان‌ها از سال 1996 عنوانی کسب نکرده‌اند. شانس این تیم را چطور می‌بینید؟در حال حاضر سؤالات بزرگی در مورد تیم وجود دارد. اینکه آیا گوندوغان و خدیرا به تیم می‌رسند؟ اینکه تکلیف گومز و کلوزه چه خواهد شد؟ ابهاماتی که در مورد شرایط بدنی چند بازیکن وجود دارد، برای سرنوشت تیم تعیین‌کننده است. اگر آلمان بتواند این بازیکنان را داشته باشد، به فینال جام‌جهانی‌ می‌رسد.

شما سال قبل پس از کسب سه جام از تیم کنار رفتید. زندگی شخصی را چطور می‌گذرانید؟
اصلاً برایم سخت نبود که از تیم کنار بروم. البته هیچ چیز زیباتر از جشن گرفتن با بایرن به ‌خاطر یک پیروزی تاریخی نبود ولی حالا من برای خانواده و دوستانم وقت زیاد دارم. اخیراً در بارسا بودم و مدتی را کنار تیتو ویلانووا مربی سابق بارسا گذراندم. داستان زندگی او در سال‌های اخیر واقعاً برایم تکان‌دهنده بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 03:51

رروزهای خوبی برامون رقم زدی یوپ.انشاله که پپ هم همین راه رو ادامه بده.به یاری خدا تمام بازیکنامیرسندو جام ها رو یکی یکی ازپیش رو برمیداریم همه بدانن که هیچ قدرتی درچندسال آینده به گردفوتبال ژرمنها نخواهدرسید.حالادیگه نوبت ماست

پرهام چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 08:57 http://www.paball.ir/

با سلام و درود
امیر حسین اگر مایل به تبادل لینک هستی اول منو لینک کن و بعد بگو تا بلینکمت.

منو به این نام"
تحلیل فوتبال با پابال (www.paball.ir) ...

واین آدرس لینک کن:
http://www.paball.ir/

موفق باشی و ممنون.

bastian31 چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 11:13

یوپ زودرفتی البته نرفتی
بازیهای بایرن بیا ورزشگاه
انشاا... سه سال دیگه سرمربی بایرنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد