وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گوتزه: به دنبال پیروزی خواهیم بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک ملی پوش بایرن مونیخ از هم تیمی هایش خواست در دیدار روز چهارشنبه بایرن مونیخ در برابر منچستر یونایتد بهترین نمایش خود را به اجرا بگذارند.

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، ماریو گوتزه اعتقاد دارد اگر منچستر یونایتد فاز دفاعی خود را کنار بگذارد، آن گاه بایرن کار خود را انجام می دهد.

بازی رفت این دو تیم در انگلستان و مشخصا در ورزشگاه اولدترافورد با گل های نمانیا ویدیچ برای منچستر یونایتد و باستین شواین اشتایگر برای بایرن مونیخ با نتیجه 1-1 به پایان رسید.

هرچند مالکیت توپ با بایرن مونیخ بود اما آن ها موفق به شکست منچستر یونایتد نشدند و در بازی روز چهارشنبه نیز علاوه بر تیاگو، خاوی مارتینز و باستین شواین اشتایگر را نیز در اختیار نخواهند داشت.

اما گوتزه اعتقاد دارد که باوریایی ها برای پیروزی به میدان می روند و هر اشتباهی از سوی شیاطین سرخ باعث رسیدن بایرن به جمع 4 تیم برتر اروپا می شود.
وی در این باره گفت:" ما باید در بازی برگشت هدفمند تر و بهتر بازی کنیم و اگر آن ها بازی دفاعی خود را کنار بگذارند ما فرصت بیشتری برای حمله خواهیم داشت و از هر فرصتی برای باز کردن دروازه آن ها استفاده خواهیم کرد. ما برای پیروزی بازی خواهیم کرد و به دنبال پیروزی هستیم، می خواهیم فوتبال خودمان را به نمایش بگذاریم و دروازه آن ها را باز کنیم. ما در این فصل فوق العاده بوده ایم و می خواهیم به این روند خود ادامه دهیم."

بایرن در آخرین بازی خود در برابر آگزبورگ با نتیجه 1-0 شکست خورد و به روند 53 بازی بدون باخت خود در بوندسلیگا پایان داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
آرش چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 03:56

مینازمتونا اینقدرچپ وراست شون کنیدا.تاخودشون دروازهرخودشون و باز کنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد