وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مویس: رونی به بازی بایرن می رسد؛ این بازی سخت ترین بازی فصل ماست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،سرمربی منچستر یونایتد از حضور قطعی وین رونی در برابر بایرن مونیخ خبر داد. 

 

مویس در این باره گفت:" او قطعا به میدان خواهد رفت؛ ما برای حضور او در زمین هر کاری را انجام خواهیم داد. او با تزریقاتی که انجام داده است توانایی بازی را پیدا کرده است و این برای ما خوشحال کننده است.

" ما از نظر پزشکی کار اشتباهی را انجام ندادیم؛ نظر خود را به دکتر گفتیم و او نیز نظر خود را به ما گفت. همه شخصیت وین را می شناسند و او مشتاق به بازی کردن است."

مویس در مورد بازی نیز گفت:" من دوست دارم مالکیت توپ در اختیار ما باشد و بتوانیم اتفاق ویژه ای در این بازی را رقم بزنیم و برنامه من این است. اما بایرن نیز بسیار قوی است و از کیفیت خوبی برخوردار است.

" شما باید به رقیب خود احترام بگذارید، ما در بازی رفت بسیار خوب بازی کردیم اما من انتظار دارم بازیکنانم بازی بهتری را به نمایش بگذارند و من مطمئنم که آن ها می توانند این کار را انجام دهند.

" این سخت ترین بازی ما در این فصل است، هر دو تیم بازیکنان بزرگی را دارند و تمرکز هر دو تیم بر روی صعود به مرحله نیمه نهایی است و بازیکنان ما برای این بازی کاملا آماده هستند."

به گزارش بخش انگلیسی سایت گل، مهاجم 28 ساله منچستر یونایتد که در پیروزی 4-0 شیاطین سرخ در برابر نیوکاسل حاضر نبود، توانایی حضور در برابر بایرن مونیخ را دارد. رونی روز سه شنبه در تمرینات منچستر یونایتد شرکت کرده بود، هم چنین پپ گواردیولا نیز پیش تر از حضور قطعی او خبر داده بود.
نظرات 3 + ارسال نظر
بایرن ۵ ستاره چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 01:42

مویس جان.
همیشه در زندگی منطقی باش.ببین حریفت کیه.متاسفانه از شانس بدت به بهترین تیم دنیا خوردی
ایشا... چندین سال بعد اگه به بایرن نخوردین فینال میبینمتون
.
در انگلیس موفق باشین

آرش چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 04:32

خب ب فرض رونی هم برسه میخوای چیکارکنی

Behnam چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 18:52

در ضمن در باره مالکیت توپ چی گفت متوحه تشودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد