وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هیجان برای ماموریت منچستر یونایتد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بواتنگ و گوتزه از هیجان پیش از بازی روز چهارشنبه در لیگ قهرمانان می گویند.

هیجان و استرس برایش تفاوتی نمی کند تو یک هوادار هستی و یا یک بازیکن حرفه ای، مردان پپ گواردیولا تمرینات سخت خود را پی گیری می کنند و متمرکز بر روی بازی چهارشنبه در برابر لیگ قهرمانان هستند.

با وجود اینکه یک مساوی بدون گل بایرن مونیخ را راهی نیمه نهایی می کند ولی بواتنگ مدافع ملی پوش بایرن می گوید: هدف آنها به هیچ وجه تساوی نیست.

ماریو گوتزه هم نظر مشابهی دارد او می گوید: به طور حتم ما برای برد بازی می کنیم و کاملا مصمم به پیروزی هستیم. مشخصه ما در این فصل اشتیاق بالا برای پیروزی بوده و در روز چهارشنبه هم این انگیزه رو داریم البته منچستر با دفاع اتوبوسی خود در دیدار رفت کار را برای ما مشکل کرد و انتظار چنین تاکتیکی از آنها را در آلیانس آرنا داریم و البته سرمربی تیم سخت تلاش می کند تا راه باز کردن دفاع آنها را بیابد. باید مصمم تر و متعهدتر شویم ما به سرعت بالا و بازی رو به جلو نیاز دایم و باید به خوبی از فضاها استفاده کنیم.

بواتنگ و گوتزه هر دو اعتقاد دارند ادعای مصدومیت وین رونی درست نیست و او در بازی تیمش حاضر خواهد بود.

نظرات 3 + ارسال نظر
فریبرز سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 14:52

همگی سلام. چهارشنبه در انتظار گلباران منچستر باشید. به نظر منم رونی مصدوم نیست و چهارشنبه بازی میکنه ولی خداییش موندم این چه حرکتیه. آخه رونی بود و نبودش فرقی نمیکنه. تو شبی که منچستر به دفاع نیاز داره به رونی نیازی نداره. هوادارا اینو بدونید بایرن سخت مصمم شده واسه شکست منچستر. پارسال یادتونه چه انگیزه ای داشتن بچه ها واسه هر بازی مخصوصا اون بازی مقابل بارسا، الان همون انگیزه تو بچه ها دوباره موج میزنه و همه باانگیزه هستن. به امیدا خدا اگه بازی رو ببریم تو مرحله بعد هم شواینی اضافه میشه و هم خاوی مارتینز و هم تیاگو و نمیدونم تیم بعدی قراره چه خاکی تو سرش بریزه

آرش سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 15:20

جون خودت دانته ای بازی سوتی ندیا.میخوامتا.هرکه بابایرن درافتاد همه باهم بگین ورافتاد

آرش سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 15:27

اتوبوس هم باشه چپش میکنیم.اگردیوار بلوکی هم بسازن سوراخش میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد