وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - منچستریونایتد

در این بخش به بحث و گفتگو در مورد دیدار بایرن مونیخ - منچستریونایتد در دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا پرداخته خواهد شد.

زمان دیدار: چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 23:15

نظرات 34 + ارسال نظر
عباس سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 14:45

3-0 میبریم

روبن _ریبری _مانزو

فریبرز سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 15:07

منم با مانژو بیشتر موافقم میدونید چر؟؟؟ چون مانژو هم قدرت گلزنی داره و هم تو شرایط دفاعی هم میتونه برگرده و به تیم کمک کنه. به نظر من هم بایرن 3-0 میبره

آرش سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 15:11

بچهاببریم تعدادگلش خیلی مهم نی.الیانس میشه کابوس انگلیسها.ببینم فرداشب ای مگس ها دوباره میان اینجا وزوز کنن یانه

morteza سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 15:15

بـــــــایـــرن 4 - 0 من یو

هـــــتــــریــــک روبــن و مـــولـــر

خدا بکنه ایندفه به 2500 پاس،کمتر پاس بدن گل بیشتر بزنن...!

باید تعداد گل ها زیاد باشه تا یه خط و نشون واسه ریال بشه
صدای طرافدار های ریال بلند شده بایــــــــــــــد خفه شن

omid سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 15:39

ما نباید مغرور شویم باید با یک بازی خوب و دفاع عالی ببریم منچستر را ما نباید بگذاریم انها حتی به دروازه ی ما نگاه کنند ما باید کار را در ۹۰ دقیقه تمام کنیم رئالی را ول کن انها امسال هیچ جامی نمی گیرند به امید خدا

bastian31 سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 17:12

بایداین بازی بااقتدار ببریم تاهنوزترس بایرن دروجود حریفها باقی بمونه خیلی مهمه
ولی ازلحاظ منطقی ببریم حالا باهرنتیجه ای

mousa سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 17:28

تا دقیقه 30 صعودمون رو جشن میگیریم

محمد رضا محمدی سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 17:50

baern3-1S029[:S029[:S029بایرن3-1منچستر

محمد رضا محمدی سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 17:56

نظرمعوض شد3-2 میبریم
گلزنان
ریبری
اشنایدر
گومز

ماریو گومز سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 18:00

شما که یادتون هست من پیش بینیم درست بود. گفتم مرد نیستم اگه بایرن به منچستر نخوره. من تا حالا همه پیش بینی هام درست بوده ولی خدا کنه این پیش بینی که الان کردم درست نباشه . بایرنو نمیدونم ولی الان پیش بینی کردم منچستره اشغال 2 یا 3 تا فردا گل میزنه . دوستان اگه ایندفعه هم درست باشه حرفم بهم ایمان میارین ؟؟؟

کاوه سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 18:28

اقای گومز سخت در اشتباهی عمرا بایرن 2 یا 3 گل بخوره این ------اینم نشون))میبینی که بعد بازی باید بری اب بکشی............

mj1989 سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 19:03

ماریو گومز شما نکنه پیامبری؟؟؟؟این حرفا نیست.راحت تر از اون چیزی که فکر کنید میبریم منچسترو.3-0 یا 4-0 میبریم ایشالا

منچستری سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 19:11

اقا اقای گومز انچه که عیان است چه حاجت به بیان است
اقا جان شما 100درصد میبازین

k-z سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 19:17

بایرن 2 - 1 منچستر

Ballack سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 19:19

آقای محمدرضا محمدی اشنایدر؟؟؟!
عزیزم چندبار فوتبال دیدی؟

اصلا خوشم نمیاد بایرنم مثه بارسا طرفدارای بیخیال و بی غیرت داشته باشه

ایشالله سال 99 رو انتقام میگیریم

ALI 22 سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 20:05

امیدوارم مانزوکیچ تو نوک وایسه مولر هافبک

babak سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 20:06

وحالا بازی اغاز شد دقیقه20بایرن گل زد ..انتظار داشتیم منچستر بیشتر حمله کنه ولی همچنان تو لاک دفاعیه بله وحالا سوت پایان نیمه اول زده شد.امار بازی رو نگا میکنیم 90%توپ به بایرن و تنها10% توپ به منچستر ......نمیه دوم شروع میشه دقیقه 59بازهم این بایرنه به گل میرسه شماره25بایرن یعنی توماس مولر گل میزنه حالا منچستر یه کم جلو میاد ..توپ رو رونی لو داد و استارت فرانک رو ببینید یه پاس فوق العاده میده به مولر و گل سوم بایرن...دقیقه80بازی هستیم منچستر حتی جرعت اومدن به وسط زمینو نداره و سوت پایان بازی با برتری3_0ودر مجموع4_1بایرن مونیخ تو مونیخ جشن صعودشو میگیره

امیدنویر سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 20:25

دوستان عزیز بازی خیلی سختی به نظر من بیشترین فشار رو وینگر ها هست و بعدش خط دفاع البته نقش نویر هم خیلی حیاتی چون اگه گل نزنیم ولی دروازمون بسته باشه این بایرن که صعود میکنه

bastian31 سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 20:48

ماهیچ وقت ازکارهای خرافاتی بهره نبردیم
اون هشت پا پل ک جامجهانی2010بدبختمون کرد
واروپا2012ک لوو پیراهن کثیفش تااخربازیها تن کرد ک اینجوری قهرمان میشیم
ک هردوبارش خودمون خودمون بدبخت کردیم
گومزتوهم بشین بابا حال نداریم
امشبم لوا جان خودت اخرین ترکش بزن ،کلوپ حذفش کن مردباتعصب المانی ،دورتمندهای دوس داشتنی فقط همین رئال حذف کنین ،باقهرمانی تواروپا جبران میکنیم

mary سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 21:50

انشاالله که بایرن صعود میکنه به مرحله ی بعد لیگ قهرمانان اروپا

نواشاون سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 21:59

کسی میدونه بازی رئال دورتموند رو کدوم شبکه پخش میکنه؟غیر شبکه ورزش

فرشته سه‌شنبه 19 فروردین 1393 ساعت 22:18

دوستان یه چیزی رو میدونستین آرم منچستر اون شیر وسطش علامت شیطان پرستیه؟؟؟!!!1!!متاسفم برای همه منچستری ها

بایرن ۵ ستاره چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 01:24

کسی قراره شک کنه کامنت نذاره
بایرن فردا تو آلیانس بازی داره از طرفی من یونایتد به تیم دهم آلمانم میخورد میباخت چه برسه به بهترین تیم دنیا.
فردا بتون قول میدم از اول بازی با اقتدار گلزنیمونو شروع میکنیم و بابا اختلاف برنده ایم.
من امشب داشتم حریفام بعدیمونو ارزیابی میکردیم بازم میگم قهرمااااااااانیم

bastian31 چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 01:37

منچستربرو اونور تابادبیاد
اون طرفداربایرن هرکی بوده ب ما ربط نداره ،دنباله داستان تعریف کن دیگه که روبن کردش تو سه کنجتون چی شد هههه
زنگ زده بودن اتشنشانی تابیاد خاموشت کن
ادرس خونت بده تواتشنشانی پارتی دارم تابیان دم خونتون اماده باش
ایول دورتمندیها مرحبا غیرت

بهنام چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 03:03

سلام به همه انشالله بازی رو می بریم.

ALI BAYERN چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 03:27

من اعتقاد دارم از مولر استفاده نکنه بهتره یخورده افت کرده.به شخصه مانزو رو ترجیح میدم...

رعد چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 03:42

فک کنم اتفاقی مثل فینال 2012-2011 بیفته (بازی جلوی چلسی)
احتمالا 12 نفر از 11 نفرشون تو دفاع باشن
البته با صفر صفرم این ما هستیم کـ جشن صعود میگیریم
ولی فک کنم بازی 2-1 بـ نفع قهرمان بلامنازع جهان بشه
درود بر باواریایی ها

رعد چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 04:02

آقای "محمد رضا محمدی"
اگـ منظورتون از "اشنایدر" ((باستین شوان اشتایگر)) هستش تو بازی رفت دیقۀ 66 گل زد و دیقۀ 90 اخراج شد (کـ کلی ام تو خبرگزاری های انگلیسی صدا کرد)
حالا اگه اخراجش رو بخشیدن من بی خبرم، البته این اتفاقات تو ایران میفته، ولی تو سطح اول اروپا بعید میدونم

reza d چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 08:03

2.1 بایرن

mojtaba چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 11:07

این که دیگه بحث و گفتگو نمیخواد داداش!
خوشکل میبریمشون

منچستر چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 12:07

در جواب bastian31 اول سلام خدمت شما در ثانی من چیز خاصی نگفتم که اینطور صحبت کرد این چه طرز صحبت کردنه امیدوارم واقع بین باشی و اینطور حرف زدن درست نیست یه خرده عفت کلام داشته باش و نه به خاطر من بلکه حداقل احترام دیگران را داشته باش. به امید اینکه روزی همه منطقی صحبت کنند همانطور که میگم الان در حال حاضر بایرن از منچستر بهتره
منچستر همواره پرطرفدارترین تیم در جهان هست و ابن بسی مایه افتخار هست.
یا حق

morteza چهارشنبه 20 فروردین 1393 ساعت 13:45

ایشالا امشب بازی قشنگی از دو تیم ببینیم و
من یو اتوبوسی بازی نکنه
بایرن خیلی پاس نده حوصله ی آدم سر بره...پاس زیاد باشه بازی زیبا نباشه فایده نداره
روبن هتریک کنه
نویر کلینشیت کنه

ببریم و بریم واسه انتقام از ریال با رونالدو...

محمد رضا محمدی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 18:07

اقای Ballack هالا دیگه ما شدیم بیقیرن شما باغیرت من که بایرنی نیستم وباسه سرگرمی میام اینجا جسارت نباشه رئال مادریدی الصل هستم ونتیجه هم رو درست هدس زدم

محمد رضا محمدی پنج‌شنبه 21 فروردین 1393 ساعت 18:24

بابا اشتباه نوشتم اگر بچای این حرفا 10000 فوش بهممیدادین بهتر بود کمی فکر کنین من اشتباهی نوشتم و عضر خواهی میکنم ولی ا قایBallack نباید این حرفومیزد من بهم برخورد وگفتم رئالی هستم ولی رئالی نیستم اگر موافگید کهاقای بلاک حرف بدی زده رای م÷بت بدید من بدجور بهم برخورد من ازهمه عضر خواهی میکنم که گتم رئالی هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد