وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بزرگان فوتبال تایید کردند؛ و حالا بایرن مونیخ بهترین تیم دنیاست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بزرگان فوتبال اروپا و آلمان طی اظهارنظری به ستایش بایرن مونیخ پپ گوآردیولا پرداختند.

کارل هاینس رومنیگه : 

من نزدیک به ۴۰ سال است که در بایرن هستم و تا به حال مربی ای شبیه به پپ ندیده ام. این مرد تیم را با دقیق ترین جزئیات آماده می کند؛ تاکتیکی، فیزیکی و ذهنی. او یک نقشه روشن برای چگونه رفتار کردن بازیکنان حتی در خارج از زمین دارد. این چیزی است که من در مورد بارسلونا بسیار دوست داشتم؛ بازیکنان آن ها مغرور نبودند.

 

پل برایتنر :

من انتظار دارم و تقریبا مطمئن هستم که ما می توانیم اولین باشگاهی باشیم که لیگ قهرمانان را دو سال متوالی فتح کنیم. کادر بازیکنان بایرن مونیخ بسیار فوق العاده است. با وجود اینکه شواین اشتایگر، آرین روبن، فرانک ریبری و خاوی مارتینز، از بازیکنان کلیدی بایرن مونیخ، بیشتر رقابت های این فصل را ازدست داده اند، بایرن مونیخ بازهم توانسته است رکوردهای مختلف را یکی پس از دیگری از پیش رو بردارد. پپ گواردیولا به قدری از کادر خود مطمئن است که حتی با وجود این تعداد بازیکن مصدوم در برخی از بازی ها از حضور تونی کروس و ماریو مانژوگیج نیز چشم پوشی می کند. شاید تنها میلان تحت هدایت فابیو کاپلو در اواسط دهه ۹۰ میلادی از چنین شرایط خوب و کادر فوق العاده ای برخوردار بوده است. ما بهترین کادر همه دوران های بایرن مونیخ را در اختیار داریم، ما ۲۵ بازیکن داریم که اکثر آنها ملی پوش هستند.

 

اشتفان افنبرگ : 

بازیکنان بایرن مونیخ تشنه رسیدن به موفقیت هستند و می خواهند به چیزی برسند که تا کنون هیچ تیم دیگری به آن دست پیدا نکرده است و این یعنی انگیزه. من چنین چیزی را می توانم در مونیخ احساس کنم و از مصاحبه های بازیکنان بشنوم. بی تردید می توان به تیم حال حاضر بایرن مونیخ برای تکرار قهرمانی در لیگ قهرمانان اطمینان کرد و شاید بتوان ادعا کرد که اگر بایرن مونیخ نتواند از عنوان خود دفاع نماید، باید پذیرفت که هیچ تیم دیگری نیز نخواهد توانست به چنین افتخاری دست یابد و از عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا دفاع کند. هوادارای رئال به ما لقب دیو سیاه داده اند. همین که اینیستا به ما “ترسناک ترین تیم اروپا” می گوید کافی است. 

سمیر نصری :  

آیا بارسلونا بهترین تیمی است که با آن روبرو شدیم؟ نه من اینطور فکر نمی کنم. بایرن بهترین تیم یاست که ما با آن بازی کردیم. در برابر بایرن ما برای ۶۰ دقیقه حتی نمی توانستیم توپ را لمس کنیم. آن ها بهترین تیم هستند نه بارسلونا.

نظرات 8 + ارسال نظر
آرش دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 00:23

اینودیگه همه میفهمن برمنکرش لعنت.راستی اینا چ ربطی به بایرن داشت تبلیغ بودکه

gotze دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 11:05

دم نصری گرم

حسین دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 12:01

فقط اضطراب بازی با منچستر رو دارم ایشالله بردیم میام در این مورد و حرفا نظر میدم
ایشالله ببریم پر گل هم ببریم میخوام جواب خوک کثیفشون رو توی زمین سبز بدیم بهشون
ایشالله

babak دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 13:06

بله این بایرنه..mia san mia(ماخودمان هستیم )

mahmood دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 14:46

بایرن چه با هاینکس چه باگواردیولاسرورهمه تیم هاست0 mia san mia(فقط خودمان)

bastian31 دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 14:49

بزرگان فوتبال اروپا بانصری هستید خیلیم درسته

Amir دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 17:23 http://bayern.blogsky.com/

سلام اقا کسی میدونه چرا شبکه Sky Sport HD 2 شطرنجی میشه ؟ و راه حلش چیه ؟ لطفا راهنمایی کنین

فرشته دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 20:41

ریبری happy your birthday.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد