وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

زلاتان ابراهیموویچ در کلینیک بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، عصر امروز فرودگاه شهر مونیخ و باشگاه بایرن مونیخ یک مهمان ویژه داشت، زلاتان ابراهیموویچ در سکوت خبری رسانه ها وارد کلینیک باشگاه بایرن مونیخ شد.

زلاتان 32 ساله در جریان دیدار تیمش در چارچوب مرحله 1/4 نهایی لیگ قهرمانان برابر چلسی دچار آسیب دیدگی شد.

ابراهیموویچ تصمیم گرفته است معالجه پای مصدوم خود را به دکتر مولر وولفهارت پزشک مشهور و باتجربه باشگاه بایرن مونیخ بسپارد و به این منظور عصر امروز راهی مونیخ شد.

این اتفاق در شرایطی رخ می دهد که احتمال رویارویی بایرن مونیخ و پاریسن ژرمن در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان وجود دارد.

نظرات 8 + ارسال نظر
mousa دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 00:10

ای خدا دکتر و کیلینیکمون هم بهترینه مردیم از بس خوبیم

آرش دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 00:38

ولش کنین میترسیم بیادآخرش موی دماغ خودمون بشه

حسین دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 12:04

یطوری پاش رو خوب میکنیم که اگه بخودمون خورد پاش رو ببریم قطعش کنیم

mahmood دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 14:29

دکترای المانی حرف ندارن.ماکه بهشون افتخارمی کنیم عین فوتبالش

علیرضا دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 21:03

دوستان من که هزار بار گفتم بدون تعصب هم گفتم اینا نژاد برترن. همین المانیها بودن که ناخواسته باعث شدن امریکا ابرقدرت بشه .درواقع امریکایها با دزدیدن دانشمندان المانی وطرح هاشون به اینجا رسیدن .مدارک مستند هست که توی جنگ جهانی دوم همه کشورها از نظر علمی 15سال شاید هم بیشتر از المانیها عقب تربودن.ضمنا مرحوم پیشوا با ایران رابطه صمیمی ونزدیکی داشت (زنده بادنژادبرتر)

حسن بایرن دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 22:00

علیرضا نژاد پرست نشو هیچکی نژاد برتر نیست.

issa دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 22:02

hi hitler!!!!!

علیرضا دوشنبه 18 فروردین 1393 ساعت 23:30

(اقای حسن بایرن )من از زمانی که حافظه ام توانایی ضبط کردن را داشته دیوانه وار عاشق این کشور بودم نمیدونم شاید منو نژاد پرست بدونی برام مهم نیست بلکه خوشحال هم میشم چون من فقط حقیقیت وباور وجود خودم را گفتم .من36سالمه وبا این کشور نفس میکشم .المان برای من حکم مرگ وزندگی
رو داره .عیسی ایول داری واقعا که hi hitler!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد