وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پیشنهاد الیور کان به یورگن کلوپ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الیور کان کاپیتان سابق بایرن مونیخ به یورگن کلوپ سرمربی دورتموند در خصوص کنترل احساسات خود پیشنهاداتی ارائه کرد.

الیور کان تحلیل گر شبکه تلویزیونی ZDF، به یورگن کلوپ سرمربی احساساتی دورتموند در خصوص کنترل احساسات خود در گفتگویی با هفته نامه آلمانی Spiegel، پیشنهاد کرد که در این زمینه اوتمار هیتسفیلد سرمربی سابق بایرن مونیخ را الگوی خود قرار دهد.

الیور کان در این خصوص گفت:"من هم مجبور بودم به عنوان دروازه بان در برخی از موقعیت ها احساسات خود را کنترل نمایم.من همیشه هیتسقیلد سرمربی سابق بایرن مونیخ را به یاد می آورم که همیشه و حتی در سخت ترین شرایط نیز بسیار خونسرد بود."

کلوپ بیشتر مواقع حتی در گفتگوهای تلویزیونی به پرسش های خبرنگاران واکنش احساسی نشان می دهد و در ماه مارس نیز با الیور کان در یک برنامه زنده تلویزیونی مشاجره نموده بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 15:57 http://http:/

خداکنه مثل مورینیونشه

مجید یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 18:05

ببخشید قد کلوپ چقده ؟؟
کان فک کنم 190 باشه اگه کلوپ روی سکو نباشه باید حدود 2 متر داشته باشه !!!!!!!!

mahmood یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 21:15

حیف ازمربی مثل کلوپ.بیچاره دست خودش نیست.بعدازمصدومیتهای 7تآزبازیکنانش وباخت بد به ریال حسابی بهم ریخته.حیفه مربی بادانشی مثل کلوپ این چنین اخلاقی داشته باشه..

افشینcr7 یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 22:31

کلوپ تیم بسار عالیی داره اما باید خودشو حذف شده ببینه ای کاش این مارکو رویس هم بفروشن به رئال تا در دورتموند نابود نشه هم گوتزه هم لوا فهمیدن که در این تیم نابود میشن واسه همین رفتن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد