وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتیوس: گواردیولا مربی کما‌ل‌گرا است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن پرسابقه پیشین فوتبال آلمان گفت: پپ گواردیولا مربی کمال‌گراست و هیچ تیمی را به اندازه بایرن درخشان ندیده‌ام.


لوتار ماتیوس در تیم ملی آلمان در 2 دهه 150 بازی انجام داد و به عنوان کاپیتان فاتح جام جهانی ۱۹۹۰ شد، در مورد پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی فصل جاری بایرن نظری مثبت دارد.

وی در مصاحبه‌ای اظهار داشت: به نظرم این بایرن را باید مورد تعریف و ستایش قرار داد. در تمام سال‌هایی که به عنوان بازیکن و مربی کارکرده‌ام، ‌در آلمان، ایتالیا، اسپانیا و هیچ‌ جایی تیمی به درخشانی بایرن در دو فصل اخیر را ندیده‌ام.

این بازیکن که در سال‌های 1984 تا 1988 و 1992 تا 2000 خود برای باوارایی‌ها توپ زد، افزود: واقعیت این است که بایرن در این سال‌ها سخت کار کرده که به این سطح از توانمندی برسد. این تیم بر فوتبال جهان اکنون سلطه دارد. پس جهانیان باید به آن همانگونه که سزاوار است، احترام بگذارند.

وی که یک ماه قبل و در اسفند گذشته به ایران سفر کرد و در برنامه‌ای تلویزیونی خاطراتش را بیان کرد، در مورد گواردیولا نیز عنوان کرد: به نظرم پس از هاینکس،‌ گواردیولا بهترین گزینه جانشینی بود تا این تیم را در اوج تاریخی‌اش در بوندس‌لیگا، ‌اروپا و جهان نگه دارد. به نظرم او مربی کمال‌گر است که خیلی راحت با بازیکنش ارتباط منطقی دارد. از آوازه‌ای بسیار بالا برخوردار است و بسیار جاه‌طلب است و همین حس را به خوبی به بازیکن خود منتقل می‌کند.

نظرات 2 + ارسال نظر
آرش یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 16:23

مگه دست خودشونه که احترام نذارن.اگه فولادهم باشن خم شون میکنیم.چه اسطوره های داره این آلمان

mahmood یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 21:33

عجب کاپیتانی بودلوتار.بازیهای سال90رادقیق بیاددارم.کارشناسا می گفتن.بآین دوندگی هاش دو شش توبدنش داره.یادش بخیر.جا داره ازقیصربکن بایریادی بکنم.که درمربی گری چه توانایی داشت.تایه مربی مثل قیصرمربی المان نشه.فکرنکنم المان بتونه قاهرمان جهان بشه.درتمام نقاط زمین برای بازیکنا برنامه داشت.دربازی با هلندسال90کوهلررامامورفان باستن وبرتهولد رامامور گولیت گذاشته بود.ودربازی باارژانتین نیزبوخوالدو ومامور مارادونا گذاشته بود.درتمام مدت بازی تکون نخور.اگه اون زمان برگرده چه میشه!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد