وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پپ گواردیولا: در فوتبال نمی توان همیشه برنده بود

              

 به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران،بایرن مونیخ پس از 53 بازی دیداری را در بوندس لیگا با وجود تغییرات عمده پپ گوآردیولا در ترکیب تیم از دست داد.

 به گزارش Eurosport،‌ تیم بایرن مونیخ شنبه شب در هفته بیست و نهم رقابت های بوندسلیگا با نتیجه 1-0 دربی ایالت بایرن را به آگسبورک واگذار کرد. پپ گواردیولا که پیش از این اعلام کرده بود، بوندسلیگا برای ما تمام شده است،‌ برای بازی مقابل آگسبورگ ، با توجه به کسب قهرمانی این رقابت ها و همچنین بازی پیش رو مقابل منچستریونایتد، دست به تغییرات زیادی زده بود و به اکثر بازیکنان اصلی خود در این بازی استراحت داده بود.

پپ گواردیولا بعد از این دیدار در کنفرانس خبری گفت:"ما تا آخر بازی در حال امتحان بودیم و جنگیدیم، در فوتبال نمی توان همیشه برنده بود و باید این موضوع را قبول کنیم. هم اکنون باید هرچه سریعتر برای بازی با منچستریونایتد آماده شویم."

مارکوس واینسیرل سرمربی آگسبورگ نیز گفت:"ما بسیار  در این بازی جنگنده بودیم و نگذاشتیم بایرن مونیخ از نقاط قدرت خود استفاده نماید. بعد از گل ما باز هم تمرکز خود را حفظ نمودیم، البته برای کسب برد هم خوش شانس بودیم و هم دروازه بان خوبی داشتیم."

نظرات 2 + ارسال نظر
سوپر مانو یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 14:48

فدای سرت
فقط جون من بزنید منچسترو له کنید

آرش یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 16:41

درسته هاولی خب نبایدهم جلوی تیمی مثل اگزبورک شکست خورد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد