وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: تا به حال تیمی به اقتدار بایرن ندیده ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کاپیتان سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ شدیدا تحت تاثیر سلطه و اقتدار تیم سابقش قرار گرفته است و در صحبت های خود باز هم ستاره هلندی این تیم را مورد تمجید قرار داده است.

بایرن مونیخ تحت هدایت یوپ هاینکس، سرمربی سابق خود قهرمان سه گانه ای تاریخی شد و بسیاری از رکورد های اروپایی و داخلی را جا به جا کرد. در فصل جاری در حالی پپ گواردیولای اسپانیایی جانشین هاینکس بازنشسته شد که فرم خیره کننده باواریایی ها هم چنان ادامه دارد آن ها هم چنان در حال رکورد شکنی هستند. بایرن مونیخ هفت هفته زود تر قهرمان آلمان شده است، برای رسیدن به سومین فینال پیاپی جام حذفی کایزرسلاترن دسته دومی را در پیش رو دارد و از شانس بسیار بالایی برای تکرار عنوان قهرمانی خود در اروپا بهره مند است.

به گزارش وب سایت گل، لوتار مانئوس، ستاره سابق تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ درباره تیم سابقش گفت:" حتما بازیکنان در حال لذت بردن از شنیدن آمار و ارقام و رکورد شکنی ها هستند. بخشی از این تیم بودن چیزی است که آن ها همیشه می توانند به آن افتخار کنند. من خیلی شک دارم که هیچ یک از این رکورد ها در آینده ای نزدیک حتی تهدید شوند.

" در تمام سال های ورزشی من، چه به عنوان یک بازیکن و چه به عنوان یک مربی، در اسپانیا، ایتالیا و یا هر جای دیگری که بودم هرگز با تیمی به به اقتدار و تسلط بایرن مونیخ در چند فصل گذشته مواجه نشده ام."

ماتئوس در ادامه باز هم به تمجید از آرین روبن، بال هلندی بایرن مونیخ پرداخته است. او درباره مرد شیشه ای بایرن مونیح گفت:" شواهد و مدارک زیادی وجود داشت که ثابت کند او بازیکنی به شدت خودخواه درون زمین است و حتی بالا تر از آن مصدومیت های او بود که همیشه به وجود می آمد.

" اما هیچ کدام از این فاکتور ها در این فصل نمود پیدا نکرده اند. او بیش از هر کس دیگری از تغییر مربی سود برده است و می توانید گواه این موضوع را در رفتار و حرکات او ببینید. او با سری بالا بازی می کند و پرس را از جلو بر حریف وارد می کند."

ماتئوس روز های گذشته هم در مصاحبه ای، روبن را ستاره این فصل بایرن مونیخ خوانده بود.

نظرات 4 + ارسال نظر
klose11 شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 08:48

مرسی لوتار جان توهم زمان خودت بازیکن کمی نبودی

mousa شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 10:02

ماتئوس یکی از دلایلی که خیلیها الان طرفدار المان هستن ، قابل احترامه

نوید شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 13:42

علی چاقال برو تو پیج همون بارسا متن بنویس
تو شعور نداری که هنوز تفاوت این 2 تا تیمو نمیفهمی
فعلا که یکی دو سالی تیمتون با همون بازیکنای داغون و پیر باید بگذرونه
کلاهبردارای سود جو
فکر کنم فصل بعد باید ته جدول دست و پا بزنین نرین دسته 2
خخخخخخخخخخخخخخخخ

افن برگ شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 18:09

مرسی نوید جون خوب ریدی بهش...این علی کسخله طرفدار همه ی تیمها هست غیر از بایرن...مخش گوزیده بدبخت بزارید هر چی میخواد بگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد