وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: بله ما در بحران بزرگی قرار داریم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره هلندی بایرن مونیخ انتقادات وارده به این تیم پس از دو تساوی پیاپی را مورد تمسخر قرار داده است و آن ها را بیهوده می داند.

پس از دو تساوی پی در پی بایرن مونیخ برابر هافنهایم و منچستر یونایتد انتقادات بسیاری به باواریایی ها وارد شده است و آرین روبن، بال تکنیکی این تیم با شوخی با آن ها برخورد می کند.

به گزارش وب سایت گل، روبن وقتی مورد سوال خبرنگار TZ در مورد تساوی های تیمش قرار گرفت به شوخی گفت:" بله ما در یک بحران بزرگ گرفتار شده ایم! فردا یک جلسه اضطراری برگزار خواهیم کرد!"

بازیکن 30 ساله مونیخی ها درباره بازی با منچستر یونایتد ادامه داد:" همه چیز روبراه است. آن ها گل اول را به ثمر رساندند واگر ما پیش می افتادیم من حالا احساساتی کاملا متفاوت داشتم. خیلی ساده است، ما از گلی که در خانه حریف زده ایم راضی هستیم.

ما می توانیم کمی بهتر و سریع تر بازی کنیم ولی از سوی دیگر در مقابل چنین دفاع فشرده ای ابتدا باید بتوانیم کمی فضا بدست آوریم. گاها توانستیم از کناره ها نفوذ کنیم، من هم چند شوت زدم اما در کل نتوانستیم موقعیت چندانی ایجاد کنیم."

زننده گل قهرمانی بایرن در فصل گذشته اروپا درباره بازی برگشت ادامه داد :" فکر نمی کنم آن ها بی مهابا حمله کنند، اما مشکلی نیست. ما به یک نمایش قدرتمند و حمایت تماشاگرانمان نیاز داریم، بازی خودمان را می کنیم و سعی می کنیم در مونیخ گل بزنیم. اما باید حواسمان را هم کاملا جمع کنیم."

بایرن شنبه شب در حالی به مصاف آگسبورگ خواهد رفت که با توجه به مسجل شدن قهرمانی زود هنگامشان، احتمالا پپ گوردیولا به برخی از بازیکنان استراحت خواهد داد، نکته ای که روبن از آن خوشحال نخواهد شد.

او در اینباره گفت:" این تصمیم مربی است و به او بستگی دارد، من همیشه از بازی کردن لذت می برم اما مسئله بازی چهارشنبه هم مطرح است. شنبه چیز بیشتری برای دستیابی وجود ندارد اما برای حفظ ریتم بسیار مهم است.

" بازی مهم چهارشنبه است، جایی که باید برویم و یک نمایش خوب ارائه دهیم. ما تیمی هستیم که همواره جایی که باید خود را نشان داده ایم و باید دوباره این کار انجام دهیم."

بایرن مونیخ در حالی چهارشنبه میزبان منچستر یونایتد است که خاوی مارتینز و باستین شواین اشتایگر را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت.

نظرات 5 + ارسال نظر
heinz شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 01:27

عاقا یه سر زدم به سایتهای مختلف فوتبالی عجب طرفدارای تیمای دیگه دارن میسوزن از موفقیت بایرن!!!!!!!!
اصلا فکرشم نمیکردم جو اینطور باشه. چند مطلب دستگیرم شد:
1: هیچکس(غیر بایرنی ها) کوچکترین ارزشی برای بازی های زیبا و جذاب بایرن قائل نیست. همه دوس دارن این تیم زودتر حذف شه. چون بایرن به عبارتی همه رو چزونده
2: اصلا براشون اهمیتی نداره حریف بایرن کی باشه. طرفدارش میشن و حتی اگه بایرن گل آفساید و ناحق و ...بخوره بازم براشون فرقی نداره. مهم حذف بایرنه
(اگه بدونید چه گرد و خاکی سر تساوی با گلاب به روتون منچستر راه انداخته بودن انگار چهار صفر برده!!!!)
3: این حالت برام خیلی خوشاینده. یه جور حس شرارت عجیبی به من میده که دوست دارم.
فکرشو بکنید بایرن هر تیمی رو که میبره چند میلیون مگاپود از غصه تا صبح به خودشون می پیچن باعث میشه راحت تر بخابم


"عاشقتم سالار. نبینم باختت رو"

jaber شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 02:47

ایول، آره دقیقا همینجوریه!

klose11 شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 09:01

بایرن مونیخ همیشه قهرمان

mousa شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 10:06

همین که سکوت میکنن در برابر بایرن و پپ

نشون میده که بدجور دارن اتیش میگیرن

seedosi شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 15:12

be korie cheshme doshmanat ham man utd ham har time dige ke bekhad shakh bazi darare leh mikonim

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد