وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

درگیری لفظی گواردیولا با خبرنگار انگلیسی؛ وقتی با تو صحبت می کنم به من نگاه کن!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در پایان بازی برابر منچستر یونایتد، سرمربی بایرن مونیخ از برخورد یکی از خبرنگاران انگلیسی به شدت عصبانی شده است.

پس از پایان بازی رفت دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا با تساوی یک بر یک بین دو تیم مدافع عنوان قهرمانی آلمان و انگلستان، پپ گواردیولا، سرمربی اسپانیایی و جوان بایرن مونیخ از رفتار یکی از روزنامه نگاران میزبان عصبانی شده و به مشاجره با او پرداخته است.

به گزارش وب سایت گل، خبرنگار سوالی از گواردیولا می پرسد و در حالی که پپ در حال پاسخ دادن به سوال او می باشد، خبر نگار به اطراف نگاه می کند که این رفتار موجب خشم سرمربی کاتالانی می شود.

خبرنگار نشریه گاردین انگلیس از پپ درباره اظهار نظر و درباره تاسفش ازرویکرد دفاعی قهرمان انگلیس می پرسد؛

گواردیولا: من چنین حرفی نزدم.

خبرنگار: نه، من نظر تو را پرسیدم.

گواردیولا: من چنین چیزی نگفتم، اصلا نگفتم.

خبرنگار: باشه!

گواردیولا: من چنین چیزی نگفتم، او (سرمربی منچستر یونایتد) همکار من است و من همیشه به همکارم احترام می گذارم، او می تواند مثل ... (سپس با صدای بلند رو به خبرنگار) وقتی با تو صحبت می کنم به من نگاه کن!

خبرنگار: با من صحبت می کنی؟!

گواردیولا: آره، وقتی با تو صحبت می کنم من را نگاه کن.

خبرنگار: باشه، خیلی خب، تو را نگاه می کنم.

گورادیولا: باشه.

خبرنگار: تو هم به من نگاه می کنی؟

گواردیولا: آره.

خبرنگار: مثل فیلم راننده تاکسی می ماند!

گواردیولا: نه، من با تو صحبت می کنم و تو به من توجه نمی کنی، من سعی دارم برای تو تضیح بدهم.

خبرنگار: آرام باش! آرام باش!

گواردیولا: من سعی می کنم توضیح دهم، می خواهم توضیح دهم.

این مشاجره با دخالت و سوال های دیگر خبرنگاران خاتمه یافت، اما پپ از مهمان نوازی مطبوعات انگلیسی در کنفرانس خبری به شدت انتقاد کرد.

نظرات 18 + ارسال نظر
mojtaba پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 16:53

انگلیسی های وحشی...

googooli پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 17:44

میزدی میترکوندیش حاجی

محمدامین پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 18:27

عجب آدم بی ادبی بوده.سوال پرسیده بعد به عمد جای دیگه رو نگاه کرده!بدبخت طرفدار منچستر حسابی سوخته از بایرن و پپ.

آرش پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 18:29

پپ اصلازحمت توضیح دادن نمیکشیدی ای جمیعت خبرنگارانگلیسی که فوتبال نمیفهمنن بهتره برن سینما همون فیلمی که میگه روببینن جواب همشون توزمین میدیم حالاخوبه مارونبردن...

arash پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 18:30

انگلیسیای اسکل...خلن بابا...

جاوید پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 19:32 http://footballi-pictures.mihanblog.com

بازی برگشت جوابشونو میدیم.

سوپر مانو پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 20:04

دم پپ گرم

mary پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 20:23

پپ تو الیانز جواب همشون رو بده و یه ترکیب عالی رو بفرست به میدان.
من چهارشنبه شب منتظرم که روبن رو پاس عالی کروس یه گل بزنه و کروس هم یه شوت دقیق و گل. ریبری هم که یه پاس بده به گوتزه و گوتزه یه گل استثنایی به منچستر بزنه.
اون موقع همه مجبور میشن نگاه کنن. از خبرنگارشون تا مربی و فرگی.
به امید صعود بایرن به فینال اروپا

mary پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 20:43

اقا امیر حسین، فیلمش رو هم داری؟
اگه میدونی کجاست بهم بگو. ممنون میشم.

نمیدونم متاسفانه

mousa پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 21:10

دوست دارم بعد از شکست منچستر مرحله بعد چلسی هم بیاد بالا تا اونم بزنیم امسال

انگیلسی کشی کنیم اونوقت دلمون خنک بشه از دست این انگلیسیای کثیف

آرش پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 21:39

سلام امیرحسین میگم ساعت بازی بایرن باآگسبورگ زده ساعت18.اشتباه نشده هرجانگاه کردم زده بود19؟

سلام. نه اونا اشتباه کردن

vispard پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 21:45

دوستان ضمن تاکید به اینکه این فرهنگ رو باید جا بندازیم که به هیچ کسی توهین نکنیم باید خدمت شما عرض کنم که من به عنوان یک دوست قدیمی شما در سال 1999 بعد از اون باخت مشکوک که شوک هم بهم وارد شد با توجه به اینکه در آن زمان دوستان زیادی طرفداره منچستره اون دوره که دوایت یورک و سولسشیایر رو در ترکیب بودن بودم طعنه خوردم و همواره مورد استهزاء قرار گرفتم چون اون باخت خیلی مرگبار بود اما بخودم قول دادم :1 به هیچ وجه من الوجوه به انگلسیها توجه نمی کنم و بی احترامی هم نمی کنم اما اونها آدمهای بسیار مغروررین علیرغم اینکه هیچ پخی نیستن 2 بدونین که آینده فوتباله دنیا برای آلمانه چه بایرن چه دورتموند و چه ... تیمهای آلمانی همه یه هدفو دنبال می کنن تو همین قضیه لوبانوفسکی دورتموند واقعا با بایرن همکاری کرد. بنابر این توجه به چرندیاته دیگران توجه نکونید. جام جهانی درپیشه و آلمان مدعی اصلی قهرمانیه و بایرن نیز مدعی اصلی اروپا پس اصلا به کسی توهین نکنید و اینو بدونید آینده فوتبال دنیا دو قطب داره :یک طرف تمامه دنیا و طرفه دیگه فقط فوتبال آلمانه . فقط فوتباله آلمانه

سوپر مانو پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 21:56

گواردیولا: من سعی می کنم توضیح دهم، می خواهم توضیح دهم.

اینجاشو خیلی دوست دارم

jafar پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 22:46

انگلیسیهای بی ادب

issa پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 23:42

ببخشیدا.دور از ادبه ولی این انگلیسیا اینقدر کونشون از نتیجه وروند بازی سوخته بود که فقط توهین میکنند.نود دقیقه تو هجده قدم خودشون بودن

بایرن 5 ستاره جمعه 15 فروردین 1393 ساعت 00:22

طفلکیا
آقا من دلم براشون میسوزه.گناه دارن شوق دارن با ما مساوی کردن.عیب نداره بچه ها حقم دارن.
فکر کنید نود دقیقه رو دروازتون آوار شن بعد به لطف خدا و ی معجزه مساوی کنن خب شوقم داره.
نازی نازی منچستریا.تا 4 شنبه بعد خوشحال باشین عیب نداره

نوید شنبه 16 فروردین 1393 ساعت 13:39

از وقتی که من چشم باز کردم انگلیس و انگلیسی ها خوک کثیف بودن.به هر حال این منچستر در روزهایی که بهترین تیم باشگاهی اروپا بود توسط بایرن حذف شدند این واسشون زجر اوره.دیگر اینکه تیم ملی انگلیس هم که توسط آلمان ها بارها و بارها تاکام و حذف شدند بنابراین باید هم اینقدر بسوزن مخصوصا از باستین با ان پاسی که به اوزیل داد و اوزیل هم تو عرض دادش به مولر و المان انگلیس رو 4 تایی کرد.انگلیسی های کثیف و لاشخور44444444444444444444444444

بایرن سرور مطلق چلسی یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 11:08

و بازی برگشت از انگلیسی ها پذیرایی می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد