وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و منچستری ها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا باواریاییها به تساوی 1 بر 1 برابر منچستریونایتد رضایت دادند. در ادامه نظر باواریاییها و منچستری ها را درباره این دیدار می خوانید.

 

تونی کروس : 

بازی سختی بود. ما درخشان کار کردیم. منچستر هر کاری که از دستش برمی آمد کرد که نتیجه بگیرد. گاهی هم خطرناک ظاهر شد. در پایان با واکنشی خوب و شایسته توانستیم تساوی یک بر یک کسب کنیم. فکر کنم نتیجه ای خوب برای صعود باشد. شانس زیادی برای بازی برگشت در مونیخ داریم.

 

آرین روبن : 

در اولدترافورد مقابل منچستر یونایتد بازی کردیم و آنها تیم بسیار خوبی دارند. قبل از بازی هم گفتم از جو بوجود آمده که همه می گفتند ما به راحتی برنده می شویم، راضی نبودم. چنین رفتارهایی جواب عکس می دهد. آنها تیم بزرگی هستند و این لیگ قهرمانان است، بازی ساده ای نیست. در مورد محرومیت مارتینز و شواینی باید بگویم که از دست دادن بازیکن همیشه سخت است، ولی دانته به ترکیب بازخواهد گشت و باید با محرومیت ها هم کنار بیاییم. اینکه تساوی با گل به دست آوردیم، خوب است و حاشیه امنیتی نسبتا خوب کسب کرده ایم. اکنون باید یکی دیگر از بهترین عملکردهای خود را در خانه بروز دهیم و امیدوار باشیم آن برای صعودمان، کافی باشد. 

 

جروم بواتنگ :

در نهایت با توجه به 10 نفره شدنمان، نتیجه خوبی کسب کردیم، ولی در تمام طول بازی صاحب توپ و میدان بودیم که نتوانستیم شانس های بسیاری خلق کنیم و در یک صحنه از ضربه کرنر، گل خوردیم. اگر چه آنها در ضدحملات خوب بودند، ما هم سزاوار کسب تساوی بودیم. فکر می کنم در خانه شانس افزونی برای راه یافتن به دور بعد داشته باشیم. می دانستیم در کرنرها خوب عمل می کنند و نتوانستیم در آن صحنه خوب دفاع کنیم. آنها بازیکنان خوبی دارند، ولی فکر می کنم در کل باید باعث ناامیدی مان شود که کل بازی توپ را در اختیار داشتیم و نتوانستیم موقعیت های زیادی خلق کنیم. باید توپ را سریع تر به حرکت دربیاوریم و شانس های بیشتری خلق کنیم. فکر می کنم می توانیم در خانه نتیجه خوبی بگیریم. هنوز هم امیدوارم. 

 

ماتیاس سامر : 

اگر با همان استانداردی که داور شواینی را از زمین اخراج کرد بسنجیم باید بگویم که من نمی دانم چطور والنسیا در زمین ماند. اگر داور شیوه و روش خاصی دارد باید آن را در همه بازی اجرا کند و همه تصمیمات را به همان گونه بگیرد. شکی وجود ندارد که حرکت شواین اشتایگر خطا بوده است، اما در مورد والنسیا چطور؟ خطا های زیادی بود، از جمله خطایی که با پا های باز بر روی ژروم بواتنگ مرتکب شد. وقتی در این سطح داوری می کنید باید رفتار شما با همه یکسان باشد. پیش از بازی در منچستر هشدار های خود را با صدای بلند اعلام کردیم ولی گاهی بعضی ها می خواهند کر باشند. آن ها دقیقا همان طور که ما انتظار داشتیم بازی کردند؛ از نظر فیزیکی قوی، بسیار سازمان یافته و تلاش برای بازی در ضد حملات. آن ها خیلی خوب سازماندهی شده بودند و کار را برای ما خیلی سخت کردند. اما این همان چیزی است که از لیگ قهرمانان انتظار می رود؛ بازی در بالا ترین سطح ممکن. پس ما این را می پذیریم و از نتیجه راضی هستیم.

 

اشلی یانگ :

همه قبل از بازی، شانس ما را صفر می دانستند، ولی شانس های گلزنی متعددی داشتیم. می دانستیم آنها تیم خوبی هستند و مالکیت توپ بسیاری خواهند داشت، ولی می دانستیم با استفاده از ضدحملات، ماهم شانس گلزنی خواهیم داشت که این گونه هم شد. موقعیت خلق کردیم و به گل رسیدیم. عملکرد تیمی فوق العاده  ای داشتیم. هواداران بی نظیر بودند. جو خیلی خوبی در ورزشگاه حاکم بود. 

 

مایکل کریک :

اگر موقعیت دقیقه 40 ولبک تبدیل به گل می شد، برایمان بسیار خوب می شد، ولی بعد از آن هم توانستیم موقعیت بسازیم و به گل برسیم؛ چه کسی می داند اگر آن توپ گل می شد، در ادامه چه رخ می داد. آن توپ از موقعیت هایی بود که معمولا برای ما گل می شود. از بازی و نتیجه، مغرور نخواهیم شد، چون می دانیم وظیفه مشکلی پیش روی مان است و برای کسب نتیجه ای خوب به مونیخ خواهیم رفت. می دانیم هنوز هم شانس صعود داریم و با خوش بینی به آلیانس آره نا خواهیم رفت. 

 

نمانیا ویدیچ :

این یک بازی سخت بود؛ ما ابتدا با نتیجه 1-0 پیش افتادیم و در شرایط خوبی قرار داشتیم. اما یک اشتباه باعث شد ما گل بخوریم و نمایش تیمی آن ها نیز خوب بود. مالکیت توپ در اختیار آن ها بود اما ما نیز روی ضد حملات موفق بودیم و آن ها را تحت فشار قرار دادیم. در لیگ قهرمانان اروپا ما بسیار خوب بازی می کنیم؛ ما به خوبی دفاع می کنیم؛ به خوبی ضدحمله انجام می دهیم و در کل تیم خوبی هستیم. اما  بازی در برابر لیورپول متفاوت بود. آن ها به ما اجازه دادند که توپ را در اختیار داشته باشیم و آن ها بودند که روی به ضد حملات آورده بودند. این دلیل شکست سنگین ما بود. بازی برگشت نیز یکسان خواهد بود؛ آن ها قطعا می خواهند در زمین خود مالکیت توپ را در اختیار داشته باشند. ما نیز باید با هم هماهنگ باشیم، در این صورت می توانیم به بایرن ضربه بزنیم و آن ها را شکست دهیم.

نظرات 6 + ارسال نظر
فرهاد چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 20:30

درود بر پپ .

فاضل چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 22:04

بازی برگشت دیگ اتوبوسو پنچر میکنه
هرچقدرم دفاع کنی باز سوراخ پیدا میشه

m.s.g چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 22:11

به امید بهترین دیدارخانگی بایرن کبیر
اتوبوس منچستری ها واقعا خیلی شانس آوردن ....ازلحاظ آماری اصلا قابل مقایسه نودن با بایرن اما حیف شد

ارش پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 00:17

به فکرنتیجه درالیانس نباشیدکه دیگه بخت باهاتون یارنیس داغونتون میکنیم خدابخواد

mousa پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 10:27

10 نفر تو 18 استادن هر منچستری توپ گیرش میومد میکشید زیرش که شاید به رونی برسه یا نرسه یا داور به نفعشون بگیره ------ اخه کی گفته منچستر خوب بازی کرده

اخه داور لعنتی ----- هر کی رو زمین میوفتاد خطا به نفع منچستر میگرفت

همیشه داوری به نفع انگلیسیهای کثیفه

seedosi پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 23:36

merci az agha mousa albate real va barca ham be jamee davar kharane noob ezafe konid ke ba in hal ke davar mikharand 7 ta mikhorand aaaaaarrrr ba hozore mandzu va gotze in pedar sagaye lash khoro mizanim beran shayad 2 sal dige betonan bian bian in shaiatine faheshe sorkhe eidzi age modiran salah midonan ejaze bedand man yek serie pake kamele fohshe narahat nesare inha bekonam

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد