وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: تونی کروس تا پایان قراردادش در مونیخ می ماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال بایرن مونیخ روز سه شنبه اعلام کرد تونی کروس، هافبک آلمانی دست کم تا پایان قرارداد خود در ژوئن 2015 در این تیم منطقه باواریا می ماند.


این مربی اسپانیایی گفت: «تونی یک سال دیگر قرارداد دارد و در بایرن می ماند.»

پِپ گواردیولا ابراز امیدواری کرد این ملی پوش آلمانی که از بازیکنان بسیار خوب است، قرارداد خود را تمدید کند.

این مربی سابق بارسا گفت: «من به شیوه بازی او علاقه دارم و می خواهم در بایرن بماند.»

به گزارش خبرگزاری فرانسه از لندن، تونی کروس قبل از بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل آرسنال که 11 مارس در مونیخ برگزار شد، برای حضور در لیگ برتر انگلیس ابراز علاقه کرده بود. این بازیکن در حال مذاکره با مسئولان باشگاه بایرن مونیخ است. بر اساس شایعاتی که در آلمان منتشر شده است، کروس تلاش می کند دستمزد خود را به صورت قابل توجه و بالاترین سطح در لیگ های اروپایی افزایش دهد.

ماتیاس سامر، مدیر ورزشی بایرن نیز بر عزم خود برای حفظ کروس تاکید کرده است.

نظرات 23 + ارسال نظر
علیرضا چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 09:25

قویترین بایرن 20 سال اخیر نتونست کاری جلو ضعیف ترین منچستر 20 سال اخیر انجام بده.اینه تمام قدرت شما!!!؟؟؟ گواردیولا اون تیم جنگنده و قدرتی فصل قبل بایرن رو به یه تیم کم سرعت و بازی کسل کننده تبدیل کرده.مالکیت توپ تو وسط زمین و منطقه دفاعی بایرن هیچ ملاک برتری نیست.به قول بکن بائر داره بایرن رو به سمتی میبره که بازیشو برا تماشاگر غیر قابل دیدن میکنه.تا دیر نشده اینو بندازین بیرون.

افن برگ چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 10:50

بابا دستمزد این کوروسو اضافه کنید بمونه دیگه......چقدر ناز میکنه این کوروس؟؟؟کوروس اگه جای ریبری بود اون موقعی که همه ی تیمها ریبری رو میخواستند چیکار میکرد

علیرضا چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 12:05

من توهین نکردم جرات داشته باشین نظرات رو تایید کنین

mary چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 12:19

خدا رو شکر دیگه کروس برا بایرن شد

bastian31 چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 12:29

اره دیگه بایرن 5.6تایی منچسترزد بااین مربی باهوش اصلاچنین نتیجه ای تعجب اورنبود انگارمابایددعاکنیم تک تک بازیکنان بایرن مصدوم بشن تالین اصلی بره داخل ،اخه چرااین رافینیای سرزشت میزاری داخل بعدگوتزه ومانژومیزاری بیرون
بایرن ک خیلی بدبازی کردتااخربازی هم خودشون نفهمیدن چجوری حمله کنن روبری ومارتینز ک هیچی نکردن
خیلی مسخره است انگارهمه بسیج شدن بایرن حذف کنن این چجور داوری بایدوالنسیااخراج میشدباستین اخراج شد
فقط پاس پاس پاس ای خدا تو کل بازی فقط دوشوط زدیم خجالت اوره
اونهایی ک میگفتن 5.6تا میزنیم لازم است یادوری کنم ک هاینکس داره ب باغچه خونش میرسه سرمربی پپ کبیربزرگ است

007 چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 13:04

ایول خیلی عالیه

افن برگ چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 14:09

بابا دستمزدشو زیاد کنید بمونه دیگه....چقدر ناز میکنی تونی کروس...اگه جای ریبری بودی اون فصل که همه تیمها میخواستنش چیکار میکردی؟؟؟؟؟ولی باید کروسو نگه داریم..چون باید قبول کرد که میانگین سن تیممون داره میره بالا و نیاز به جوون شدن داریم

007 چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 14:15

اقای علیرضا منچستر که کلا نوستالژیک بازی میکنه، دیشب مارو یاد لیگ ازادگان انداخت یه بازیکن اون جلو گذاشته بودن ده بزن زیر توپ یا علی از تو مدد، دیشب امار همه چیزو نشون داد دیگه حرفی نزنیم بهتره

آرش چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 14:38

حالابگومیخوای بری منچسترچیکار!!منچسترکه سالی دیگه تولیگ اروپا هم نیستن حالاکه همه آرزودارن بیان بایرن کروس هی نازمیکنه خل شدیا

علیرضا چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 14:45

گل سالم منچستر هم مردود اعلام کرد این داوره.هاینکس چه تیم پر ابهتی تحویل داد الان تیمتون کند و کسل کننده داره بازی میکنه. حتی اگه صعود هم کنین واقعیت اینه سبک بایرن هم داره مثل بارسا مزخرف میشه.

mary چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 15:29

من از سال 2000 طرفدار بایرن هستم که تا حالا 4 بار بایرن رفت فینال و فقط 2 بار قهرمان شد.
حالا من نمیدونم دوستان زمان اون مربیا چطوری رفتار میکردن و همین یوپ هم سال اول که کاری برا بایرن نکرده بود و بایرن اون موقع هم که یوپ تیم رو تحویل گرفت ، تیم کوچیکی نبود سال قبلش یه پای فینال اروپا بود.
ولی برا من همه ی مربیان قبلی بایرن ارزشمند هستند و من تا حالا یادم نمیاد که بایرن نتیجه ی دلخواه من رو نگیره ومن به مربی اون موقع بایرن یا بازیکنانش توهین کنم از هیتزفیلد تا الان که پپ است.
کاش نظرتون کمی منطقی تر باشه دوستان و هر اتفاقی که میفته به پای مربی و بازیکنانی که دوست ندارین ، نزارین.
ولی این اولین سالی است که در یک وب مشترک شدم و نظر میذارم ونظر میخونم.
انگار که سال اولتونه که طرفدار بایرن هستین ، چرا اینطوری رفتار میکنید و اینطوری نظر میذارین.
مگه تیم دیشب کم موقعیت داشت ولی نتونست گل کنه.
هر کسی یه سبکی کار میکنه و هر کسی یه سبکی دوست داره، من تیم یوپ رو مثال نمیزنم، چون نمیخوام بحث رو به این دو تا مربی بکشونم و دوباره حرفهای ناجور به هم بزنید.
ولی کسانی هستند که تیم هیترفیلد رو یادشون باشه، به نطر من اون تیم فوق العاده بود حتی قویتر از سال گذشته ولی چند بار قهرمان شد یا چند بار افتخار کسب کرد؟
این اقا سه سال فرصت داره برا بایرن کار کنه و یه مربی خوب شاید بتونه یه قهرمانی لیگ اروپا برا تیمش بیاره، خوب شاید پپ بتونه مثل دوره ی قبلی مربیگریش دو تا قهرمانی لیگ اروپا برا بایرن بیاره.
ولی برا من فرقی نمی کنه که چه کسی برا بایرن مربی گری کنه یا بازی کنه و یا چه نتیجه ای بایرن بگیره، من طرفدار این تیم هستم و به هیچ کسی در این تیم توهین نمی کنم.
اینکه این مربی رو دوست دارم و خوشحالم که پپ مربی بایرن است و مربی هر تیمی دیگه ی دیگری هم که باشه من بازی اون تیم رو هم نگاه میکنم ولی بایرن تیم اول من است.
حالا دوستان هر چی دوست دارن مربی تیمشون رو مسخره کنند و به بقیه بی احترامی کنند ولی ایننو بدونند که اگه ار یه مساوی اینطور عصابی شدند و به پپ بد و بیراه میگن ئر سالهای گذشته چی کار میکردند؟
یوپ هم که یه بار تیم بایرن رو قهرمان کرد. پس اون سالی که تیم بایرن با یوپ تا قهرمانی اومد و از چلسی باخت چی کار کردین.؟
اقایی که هر دفعه تیم پپ برنده نمیشه میای میگی که یاد تیم بارسای پپ در اون سالی افتادی که با چلسی بازی داشت و توپ رو میاوردن جلو دروازه و پاس میدادند، قابل توجه شما ،اون سال فینال که همون جلسی اتوبوسی با بایرن خودمون داشت، پس تیم یوپ چرا نتیجه نگرفت؟ اون که دیگه تیمش پاس کاری نمی کرد.
فکر نمی کنین دارین خیلی بد نطر میدین و فقط حرفاتونو تکرار میکنین.
اینکه از نتیجه ناراحتین باعث نمیشه به مربی توهین کنین.
من هم گاهی ناراحت میشم و حتی دیشب گریه هم کردم و گفتم اگه باز به ئنیا بیام دیگه طرف فوتبال نمیام، ولی نه به خاطر نتیجه ی بازی ، نه ، فقط به خاطر اینکه دلم میخواد رکورد دو بار متوالی قهرمانی اروپا برا بایرن باشه، فقط همین.

علیرضا چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 16:26

اقا من شهامتش رو دارم تایید میکنم شما درست میگید گیرم بایرن95درصد مالکیت بایرن 20000پاس سالم که چی. هدف نداریم . نتیجه صفر. افتابه لگن 7 دست چلو کباب هیچی این دیگه چه وضعشه اونا خودشون هم باورشون شده بوداز بایرن کمتراز3تا نمیخورن ولی خبر نداشتن ما مثل مونگولها توی زمین فقط میخوایم پاس کاری کنیم

بایرن ۵ ستاره چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 17:47

بابا علیرضا بسه دیگه.اگا اون توپ رو سر ویدیچ نم نشست یا دو سه تا از ضربه های روبن گل میشد الان پپ و سبک بازیش عالی میشد؟چرا منتظر نشستین با ی بهونه به بایرن و پپ ضربه بزنین؟اسم شما طرفداره یا دشمن؟

007 چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 17:54

اگه نظر منو نزارین خیلی نامردیه من فقط جواب علیرضا رو دادم، اگه نزارید معنیش اینه وبلاگ منچستره اینجا نه بایرن، بهترین بازیکن زمین دیشب ارین روبن شد شما چطوری شواینی رو چهره برتر گذاشتین

فرهاد چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 19:42

یوپ هاینکس پیر تمام عمرش چند تا جام گرفت . پپ گواردیولای بزرگ تو 4 سال 15 جام . پس دیگه مقایسه نکنید . به خدا قسم شما از غیر آلمانی بدتون میاد . درود بر پپ سرور .........

فاضل چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 19:54

همه ماشاالله یه پا کارشناسن....
درود بر بایرنی اصییییل

فرهاد چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 19:57

پپ یه سبک جدید از فوتبال رو خلق کرد اما هاینکس چیکار کرد.

جاوید چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 20:20 http://footballi-pictures.mihanblog.com

کدوم گل سالم عزیز من؟؟؟؟داور سوتو زد و نویر توپ تو دستشو ول کرد..اون دخیاست که از این گلها میخوره احمق جون

hani bayerni چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 22:40

باز منچستریا جمع شدن اینجا ی مشت چرت و پرت تحویل ما میدن!!
برین عذا بگیرین واس هفته دیگه.
این کروس دیگه داره اعصاب منو خط خطی میکنه.یا تمدید کن یا برو.چرا ناز میکنی؟؟
ولی اگه تمدید کنه هم ب نفع خودشه هم تیم

جاوید چهارشنبه 13 فروردین 1393 ساعت 22:51 http://footballi-pictures.mihanblog.com

خانم ماری در جواب شما باید بگم آغاز کار یوپ با نیمکت نشینایی مثل پیانیچ تیموسچوک پترسن و اوسامی بود!شروع کار پپ با بازیکنایی تو خط هافبک وسط مثل مارتینز شواینی کزوس مولر گوتزه که گاها 4تاشون رو نیمکتن!!!تازه پپ بهترین تیم جهانو تحویل گرفت ولی یوپ چی؟؟؟؟در مطلب قبلی هم گفتم پپ یه کوچولو کله شقه و اشتباهاتشو قبول نمیکنه.اگه یادتون باشه وقتی پپ مربی شد همه تو همین سایت نگران بودن که سبک بازی بایرن تغییر نکنه و پپ هم گفته بود که سبکو تغییر نمیده(اگه یادتون باشه)ولی بجای ادامه دادن اون سبک و اضافه کردن سبکهای دیگه بهش"پپ کاملا سبک بایرن و عوض کرد و انصافا هم تو بوندس لیگا نتایج فوق العاده ای گرفت و امیدوارم تو اروپا هم ادامه داشته باشه . . .هدفم از گفتن این مطالب این بود که بگم مقایسه پپ و یوپ یه کار کاملا اشتباهه چون الان یوپ رفته و همه هم باید از پپ حمایت کنیم.چه از پپ و تاکتیکاش خوشمون بیاد چه نیاد اون الان مربی بایرن و ما هوادارا باید پشتش باشیم.من خودم یکی از هوادارای سرسخت یوپم ولی بایرنو بیشتر از همه چی دوست دارم.باور کنید این مساوی برام از باخت 4-0 سال2009 به بارسا تلختر بود از بس دوست و آشنا بهم نیش و کنایه زدن بعد این مساوی!امیدوارم پپ هم از لجبازی هاش دست برداره و امسال هم 3گانه بگیریم.ببخشید که طولانی شد

mahmood پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 02:39

مساوی دراولدترافوردخیلی هم بدنبود.باباشوخی که نیست لیگ قهرمانانا.همه تیم ها باتوپ پرمیان.طوری می گین انگاربایرن باخته.یکگم منطقی باشین.80%مالکیت توپ الکی بدست نمی اید.کارهرتیمی نیست.بچه ها بجای بحث های الکی متحدشید.من که بایرنی هستم وهمیشه خواهم موند

mary پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 04:06

اقا جاوید من حتی یکبار هم کسی رو با کس دیگه مقایسه نمی کنم چه برسه به مربیان تیم بایرن.
کاش کامل میخوندی تا متوجه بشین که منظورم چیه.
من گفتم دوستانی که الان دارن میگن تیم یوپ ، بدون شک زمانی که یوپ هم تیم بایرن رو به دست گرفت و نتایج خوبی نگرفت همین سر و صدا ها رو بر پا کردن؟
من برام مهم نیست چه کسی در بایرن بازی کنه و یا مربیش باشه.
و در این مورد هم بحثی ندارم، ممنون میشم اگه نظرات رو کمی دقیق تر بخونید و عجولانه در مورد نظرات هم قضاوت نکنیم.
البته در مورد اینکه یوپ چه تیمی رو تحویل گرفت و پپ چه تیمی رو بحث دارم با شما.
ولی هرگز اینجا و در این فضا بحث نمی کنم.

جاوید پنج‌شنبه 14 فروردین 1393 ساعت 13:01 http://footballi-pictures.mihanblog.com

ممنون از خانم ماریو دوستان.من که نگران بازی برگشت نیستم چون میدونم میبریم.این بازی نکات مثبت زیادی برامون داشت ولی انقدر از این مساوی عصبانی بودم که واس خودمم عجیب.برگشت داغونشون میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد