وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

منچستر یونایتد - بایرن مونیخ؛ اولدترافورد متزلزل، میزبان قهرمان اروپا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم های منچستریونایتد و بایرن مونیخ امشب در چارچوب دور رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم می روند.


به گزارش یوفا ، این دیدار را کارلوس ولاسکو کابایو از اسپانیا قضاوت می کند.تیم یونایتد نگران مصدومیت رافائل (عضله ران) و کریس اسمالینگ و آنتونیو والنسیا (زانو) و جانی اوانز (لگن) است و روبین فان پرسی مهاجم هلندی را در اختیار ندارد.
در تیم بایرن نیز دیه گو کونتنتو و تیاگو آلکانتارا به علت مصدومیت غایب خواهند بود.
دو تیم تا کنون 9 بار در لیگ قهرمانان به مصاف هم رفته اند که منچستریونایتد 2 بار و بایرن مونیخ 3 بار به پیروزی رسیده اند.در این دیدارها یونایتد 11 و بایرن 12 گل به ثمر رسانده اند.
یونایتد و بایرن در یک چهارم نهایی سال 2010 نیز به مصاف هم رفتند که با وجود تساوی ، بایرن با قانون گل زده بیشتر در خانه حریف صعود کرد.آخرین مصاف دو تیم در لیگ قهرمانان با برتری 3 - 2 یونایتد در اولدترافورد به پایان رسیده است.تیم منچستریونایتد هر 4 بازی خانگی این فصل خود در لیگ قهرمانان را با برد پشت سر گذاشته است و در مقابل بایرن مونیخ در هر 7 دیدار پیاپی خارج خانه خود در لیگ قهرمانان اروپا برنده بوده است.
در صورتی که رایان گیگز در این دیدار به میدان بیاید ، تعداد بازی های وی در لیگ قهرمانان به 141 بازی خواهد رسید و تنها یک بازی با رکورد رائول اسپانیایی فاصله دارد.

نظرات 2 + ارسال نظر
Mohammad_13 سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 17:35

تا اطلاع ثانوی ( به احتمال زیاد تا 24 ساعت بعد از بازی با منچستر یونایتد. ) به دلیل جو متشنجی که به وجود اومده و یک مشت جوجه هوادار منچستر که قصد توهین رو دارن نظرات پس از تائید مدیران ثبت میشه.

از هوادارای عزیز عذر میخوام. ولی چارۀ دیگه ای نیستش. مگه اینکه امیر جسین تصمیم دیگه ای بگیره...

به امید موفقیت بایرن مونیخ.

روبن سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 20:41

منچستر 1 بایرن 3 با هتریک روبن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد