وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: شاید مربیگری یونایتد به من پیشنهاد شده اما من متوجه نشده ام

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، پپ گواردیولا به شوخی‌ می‌‌گوید سر الکس فرگوسن شاید پیشنهاد مربیگری منچستر را به وی داده باشد اما وی به خاطر لهجه اسکاتلندی فرگوسن متوجه صحبت‌های وی نشده است.

به گزارش بخش بین الملل سایت گل، گواردیولا که حالا باید به مصاف یونایتد دیوید مویس برود، در مورد صحبت‌هایش با فرگوسن شوخی‌ می‌‌کند: "من را به یک رستوران لوکس دعوت کرد. ما لحظاتی خوبی‌ با هم داشتیم اما انگلیسی من زیاد خوب نبود پس زمانی‌ که وی سریع صحبت می‌‌کرد من متوجه نمی‌‌شدم. شاید هم به من پیشنهاد سرمربیگری داده بود اما متوجه نشده بودم. یک شام دوستانه بود. مثل همیشه با من بسیار خوب رفتار کرد و زمان خوبی‌ را با هم گذراندیم."

پپ در مورد دیوید مویس هم می‌‌گوید: "هیچکس برای پیشرفت، راهکار ابدی ندارد. هیچکس نمی‌‌تواند بدون بازیکنان بزرگ جامی را بالای سر ببرد. من از این لحاظ خوش شانس بودم که با بازیکنان بسیار بسیار بزرگی‌ کار کردم. من برای همکاران احترام زیادی قائل هستم. اگر یونایتد به دنبال مویس بوده، حتما قابلیت آن را داشته است. گاهی اوقات شما کمی‌ بیش از همیشه نیاز به زمان برای نتیجه گیری دارید. تصمیمات یونایتد همواره درست است. آنها می‌‌دانند که مویس خوب بوده و به همین خاطر از اورتون وی را به خدمت گرفته اند."

نظرات 2 + ارسال نظر
Mohammad_13 سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 17:35

تا اطلاع ثانوی ( به احتمال زیاد تا 24 ساعت بعد از بازی با منچستر یونایتد. ) به دلیل جو متشنجی که به وجود اومده و یک مشت جوجه هوادار منچستر که قصد توهین رو دارن نظرات پس از تائید مدیران ثبت میشه.

از هوادارای عزیز عذر میخوام. ولی چارۀ دیگه ای نیستش. مگه اینکه امیر جسین تصمیم دیگه ای بگیره...

به امید موفقیت بایرن مونیخ.

mousa سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 18:17

Mohammad_13 عالیه ، خیلی کارتون 20
البته فقط تا ساعت 1 منتظر باشید جوجه ها رو کباب میکنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد