وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر بایرنی ها و منچستری ها پیش از دیدار امشب

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، منچستر یونایتد و بایرن مونیخ امشب در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. در ادامه نظر بایرنی ها و منچستری ها را پیش از این دیدار می خوانید.

پپ گواردیولا :

مقابل منچستر یونایتد قرار خواهیم گرفت و آنها بدون توجه به شرایط کنونی شان، یکی از مهم ترین باشگاه های دنیا هستند. فقط لازم است به آمار 15-10 سال اخیر آنها تحت نظر الکس فرگوسن بنگرید. آنها هنوز هم بازیکنان خوبی دارند. برای من رویارویی با آنها افتخاری است. آخرین باری که در اولدترافورد بودم، به حدود 20 سال پیش بازمی گردد. هشت تیم در رقابت ها مانده اند و همه مربیان و بازیکنان، می خواهند برنده لیگ قهرمانان شوند. برای من، این رقابت ها و قهرمانی در آن، مهمترین هدف فصل نیست، ولی باکلاس ترین آن است. می دانم این قهرمانی چقدر برای همه در مونیخ مهم است و تلاش خواهیم کرد به آن برسیم. راحت نیست، ولی تلاش خود را خواهیم کرد. آخرین باری که بایرن از عنوان قهرمانی اش دفاع کرد، با تیم بکن بائر در سال 1976 بود. مربیان سراسر دنیا دوست ندارند تیمشان قبل از بازی، از پیش برنده خوانده شود، ولی من با این مساله مشکلی ندارم. کاری جز پذیرش آن ندارم، چون بایرن فصل پیش همه چیز را برد و این فصل هم 7 بازی زودتر، قهرمان بوندسلیگا شدیم. ولی همیشه به یاد دارم که باید با یونایتد روبرو شویم. شاید آنها در لیگ برتر، عملکرد خوبی نداشته باشند، ولی در لیگ قهرمانان، بازی های مهمی را برده اند. وقتی به رونی، فردیناند، ویدیچ، گیگز و چیچاریتو نگاه می کنم، همه آنها را به خوبی می شناسم.
  

مانوئل نویر : 

باید به دو سال پیش فکر کنیم. چلسی آن سال در لیگ ششم شد و لیگ قهرمانان را با بدشانسی ما، برد. یونایتد در لیگ خوب ظاهر نشده، ولی اگر به پیروزی 3 بر صفر آنها مقابل المپیاکوس نگاه کنید، می بینید که بین فرم نمایش داخلی و اروپایی آنها، تفاوت هست. اگر به تاریخچه منچستر بنگرید، می بیند که همیشه کارهای بزرگی کرده اند، پس نباید آنها را دست کم بگیریم. شنیدن علاقه سرالکس فرگوسن به من، باعث غرورم شد؛ مخصوصا با توجه به این که هر دو بازی را واگذار کردیم. با این حال هیچ گاه به پیوستن به یونایتد فکر نکردم، چون می خواستم به بایرن بروم. 

 

باستین شواین اشتایگر : 

من به بازی در اولدترافورد خوش بین هستم، برای هر بازیکنی بازی کردن در آن جا اتفاقی خاص و ویژه است، اما این بار دوست دارم پیروز از آن جا خارج شوم. البته آن اتمسفر و تجربه در ذهن همه ما هست، ولی من فکر می کنم که ما آمادگی لازم را داریم. بازی بسیار دشواری خواهد بود، من از این بابت مطمئن هستم، ولی فکر می کنم اگر بتوانیم نمایش خوبی ارائه دهیم می توانیم با نتیجه ای در خور بازی را ترک کنیم. منچستر یونایتد همیشه باید جزو چهار تیم بالای جدول انگلستان باشد، همیشه. و من مطمئنم که آن ها برای رسیدن به این مهم هر کاری خواهند کرد. آن ها برابر مدافع عنوان قهرمانی بازی می کنند و اگر ما را شکست دهند راهی نیمه نهایی خواهند شد و شاید هم یکی از بخت های قهرمانی. آن ها برای پیروزی وارد میدان می شوند و البته که هوادارن پشت آن ها خواهند بود. این کار دشوار ما است که مقابل آن ها بایستیم و نتیجه بگیریم. بردن یکی از جام ها خیلی خوب است اما ما هنوز گرسنه موفقیت هستیم و بیشتر می خواهیم. می خواهیم در هر بازی پیروز باشیم و حتی در تمرینات هم به همین صورت هستیم. بدون در نظر گرفتن این نکته که در چه مقطع از فصل قرار گرفته ایم نداریم، همیشه می خواهیم ببریم. ما با این طرز فکر وارد بازی می شویم و امیدوارم که نتیجه بگیریم.  

 

دیوید مویس : 

من در لیگ قهرمانان اروپا بی تجربه هستم اما تا کنون عملکرد ما خوب بوده است و حالا به دنبال رویارویی با بایرن هستیم. فکر می کنم فشار بر روی دو تیم یکسان باشد چرا که ما نیز مانند آن ها می خواهیم پیروز میدان باشیم. ما به امید برد به میدان می رویم و می توانیم پیروز میدان باشیم. من به بازیکنانم باور دارم. چیزی که مشخص است این است که ما دو بازی مهم را در پیش داریم؛ ما باید با اعتماد به نفس بالا به آلمان برویم و به همین دلیل بازی اول بسیار مهم است. قطعا بیشتر مردم فکر می کنند که آن ها پیروز میدان خواهند شد اما ما نیز سعی خود را می کنیم و برای پیروزی می جنگیم.
 

رایان گیگز :

بایرن تیم قدرتمندی است؛ آن ها بازیکنان جدیدی را جذب کرده اند و چشم نواز بازی می کنند. اما ما منچستر یونایتد هستیم، اینجا اولدترافورد است و شب اروپایی زیبایی رقم خواهد خورد. به عنوان یک بازیکن وضعیت خودمان را خوب می بینم؛ ما در خانه بازی می کنیم می توانیم پیروز میدان باشیم. قطعا بازی سختی را در پیش خواهیم داشت اما این به معنی شکست ما نیست و قطعا برای پیروزی تلاش خواهیم کرد. 

نظرات 5 + ارسال نظر
Mohammad_13 سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 17:34

تا اطلاع ثانوی ( به احتمال زیاد تا 24 ساعت بعد از بازی با منچستر یونایتد. ) به دلیل جو متشنجی که به وجود اومده و یک مشت جوجه هوادار منچستر که قصد توهین رو دارن نظرات پس از تائید مدیران ثبت میشه.

از هوادارای عزیز عذر میخوام. ولی چارۀ دیگه ای نیستش. مگه اینکه امیر جسین تصمیم دیگه ای بگیره...

به امید موفقیت بایرن مونیخ.

sia bavari سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 17:52 http://http:/

محمد جان ول کن طرفدارهای منچسترو . امسال کسی چشم دیدن تیم امسال بایرن و ندارن. امیدوارم امشب منچستر تو اولترافورد بدجوری تحقیر بشه. امیدوارم شب خوبی رو پشت سر بزاریم.ولی مطمئنا نباید منچسترو دست کم بگیریم. چون دیوید مویس تنها امیدش همین لیگ قهرمانانه. بحرحال امشب امیدوارم 2 گل تو اولترافرد بزنیم و خیالمون از بازی برگشت راحت بشه.

رامین سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 18:42

ایول داری maneuel neuer

Hossein-manutd سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 19:00

آقا ببخشید بعضی از منچستری ها بی احترامی میکنن.باور کنید اینا منچستری نیستن…

امید سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 20:49

با حرف نویر موافقم به امید پیروزی بایرن مقابل من یونایتد

امید وارم روبن و شواینی و نویر بدرخشند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد