وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

الکساندر باتنر: از توانایی ام در مهار آرین روبن، اطمینان دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الکساندر باتنر، مدافع چپ هلندی منچستریونایتد، اظهار اطمینان کرده است برای رویارویی با بایرن مونیخ در جدال روز سه شنبه آنها در لیگ قهرمانان، کاملا آماده است و به خوبی از عهده مهار آرین روبن برخواهد آمد.

گل بین الملل گزارش داده به علت محرومیت پاتریس اورا، احتمالا باتنر در ترکیب ثابت یونایتد قرار خواهد گرفت که در مورد بازی صحبت کرده است:

"به این بازی با خوش بینی می نگرم. اکنون دو بازی بازی کردم و احساس خوبی دارم، چون به نظرم در مقابل ویلا و وستهام خوب عمل کردم. سه شنبه بازی بزرگی برای من و تیم است و خوشحالم قبل از این بازی، 2 بار توانستم بازی کنم چون در غیر این صورت، رویارویی با بایرن فوق العاده سخت می شد.

"اعتماد به نفس مناسبی از رویارویی با بایرن دارم. می دانم آرین روبن چه بازیکن توانایی است و برای مهارش آماده ام. بازی هایش را تماشا کرده ام و می دانم چگونه عمل می کند. او در مصاف های نفر به نفر، مخصوصا در داخل محوطه جریمه به خوبی حرکت می کند. می دانم که می توانم بهتر از او عمل کنم."

نظرات 9 + ارسال نظر
klose11 دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 16:32

خودمونیم فرض کن روبن رو گرفتی که نمی گیری ریبری رو چیکار میکنید؟؟حالا ریبری هم گرفتید کروس رو چیکار می کنید؟؟؟
اینجاست که باید به این یارو بگید شتر در خواب بیند پنبه دانه.........

جلال13 دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 18:35

بچه از تو بزرگترا جلوی روبن کم آوردن و میارن تو که خیلی طفلی... تا جایی که مسی گفته که روبن دریبلاش معرکه ست کسی که خودش همه رو اوس میکنه...

007 دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 19:36

این از الان خودشو از ترس ریده
خخخخخخخخخ

hamed دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 21:08

تو...
کی هستی؟

فرشته دوشنبه 11 فروردین 1393 ساعت 23:51

برو بچه جون این حرفا به تو نمیخوره.لازم نکرده تو مواظب باش روبن تورو باخاک یکسان نکنه

جاوید سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 00:24 http://footballi-pictures.mihanblog.com

اعتماد به نفس نیست که...اعتماد به سقفهمیگن به بچه نباید رو داد2 تا بازی کرده اونم جلو استون ویلا و وستهام جوری جو گرفتتش فکر میکنه قراره با ساوتهمپتون بازی کنهممنون که تو این شب عیدی موجبات خنده و شادی ما و دوستان بایرنی رو فراهم کردی کوچولو

mahmood سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 03:53

بروبرجوجه

فرید روبن سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 13:03

با همین صورت می خوای استاد روبن رو کنترل کنی زکی

fcbavaria سه‌شنبه 12 فروردین 1393 ساعت 14:34

اگرم روبنو بگیری به خاطره شکه مسخرته....از خنده مصدوم میشه اون روبن بدبخت.....خخخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد