وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: روبن ستاره این فصل بایرن مونیخ بوده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آلمان اعتقاد دارد آرین روبن بهترین بازیکن بایرن مونیخ در فصل ۱۴-۲۰۱۳ بوده است.


تیم فوتبال بایرن مونیخ بامداد چهارشنبه هفته گذشته با برتری 3 بر یک مقابل هرتابرلین در چارچوب هفته بیست‌وهفتم مسابقات فوتبال بوندس‌لیگای آلمان در فاصله 7 هفته مانده به پایان این رقابت‌ها قهرمانی‌اش را مسجل و سریع‌ترین قهرمانی تاریخ بوندسلیگا را به نام خود کرد.

آرین روبن، مهاجم هلندی سرخپوشان مونیخ که فصل گذشته گل قهرمانی‌بخش این تیم را به ثمر رساند در فصل جاری 18 گل برای باواریایی‌ها به ثمر رسانده و 7 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. او مهره‌ای کلیدی در تکرار قهرمانی بایرن در بوندسلیگا و رسیدن این تیم به جمع 8 تیم پایانی لیگ قهرمانان اروپا بوده است.

لوتار ماتئوس، بازیکن پیشین تیم ملی آلمان در گفت‌و‌گو با نشریه «بیلد» آلمان با تمجید از مهاجم 30 ساله بایرن گفت: به نظر من روبن چهره برتر بایرن مونیخ در این فصل بوده است. او بازیکنی خودخواه نیست و در کنار گلزنی برای بایرن موقعیت‌های گلزنی هم برای هم‌تیمی‌هایش ساخته و بازیکنی در خدمت تیم بوده است.

وی افزود: پس از آن همه مشکلاتی که روبن داشت این پیشرفت و دستاوردهای قابل‌توجهی که او داشته، شایسته بالاترین احترامات است.

نظرات 2 + ارسال نظر
موسی شنبه 9 فروردین 1393 ساعت 22:33 http://http://omid-mesile.blogfa.com/

بهترین بازیکن ما در این فصل (ریبری و آلابا) بودن. البته روبن هم بد نبود

robben یکشنبه 17 فروردین 1393 ساعت 07:40

روبن بهترینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد