وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بایرن مونیخ - هوفنهایم؛ مردان پپ در انتظار یک پیروزی دیگر

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، در ادامه رقابت های بوندسلیگا، دو تیم بایرن مونیخ و هوفنهایم در ایستگاه بیست و هشتم در ورزشگاه آلیانس آرنا رو در روی هم قرار می گیرند.

بایرن مونیخ در حالی در آلیانز آرنا به دیدار تیم هوفنهایم می رود که این تیم با رکوردی بی سابقه چند هفته مانده به پایان رقابت های این فصل موفق شد بیست و چهارمین قهرمانی خود را در بوندسلیگا بدست بیاورد، و سه شنبه گذشته در المیپک استادیوم برلین به صورت غیر رسمی جشن قهرمانی را جشن گرفت، که در ادامه بازی های بایرن بیشتر جنبه تشریفاتی و رکورد زنی خواهند داشت.

بایرن مونیخ تنها به 14 امتیاز احتیاج دارد که رکورد 91 امتیازی رقابت های فصل پیش که متعلق به خود تیم بایرن مونیخ است را بشکند و برای جابه جا کردن این رکورد 7 بازی دیگر پیش روی دارد، همچنین بایرنی ها بدنبال کسب بیستمین پیروزی متوالی در رقابت های این فصل بوندسلیگا خواهند بود.

در طرف مقابل هوفنهایم بدنبال کسب پیروزی مقابل تیم های بالای جدول بوندسلیگاست، آنها در دو بازی اخیر خود در لیگ موفق به شکست دادن بایر لورکوزن و هانوفر شدند، و در بازی امروز با حداکثر توان خود برای امتیاز گرفتن از قهرمان لیگ تلاش خواهند کرد.

این دو تیم در رقابت های بوندسلیگا، 11 بار با هم دیدار داشته اند که بایرن در 8 بازی پیروز و 3 دیدار این دو تیم با تساوی به پایین رسیده است؛ هافنهایم تاکنون موفق به پیروزی مقابل حریف مونیخی خود نشده است.

مونیخی ها که اکثر رکورد ها را در این فصل جابه جا کردند همچنان خواهان ادامه دادن ریتم خوب خود هستند و با خط حمله قوی خود که موفق به زدن 79 گل شده است همچنان بدنبال رکورد زنی خواهد بود و هنوز فرصت دارند که رکورد 98 گل زده خودشان در فصل 2012/13 را ارتقا بخشند.

از سوی دیگر هوفنهایم در شش بازی اخیر خود در لیگ موفق به زدن 16 گل شده است (60 گل در 27 بازی) و خط حمله سریع و خوبی دارند، البته خط دفاعی این تیم تعریف چندانی ندارد و این تیم با تفاضل گل 1+ امتیاز در مکان دهم جدول قرار دارند و خط دفاعی این تیم شب سختی را مقابل مهاجمین بایرن خواهند داشت.

خطرناکترین بازیکن هوفنهایم روبرتو فیرمینو است که توانسته 13 گل به ثمر برساند، وی همچنین 10 پاس گل را برای دیگر مهاجمان هوفنهایم آماده کرده و در فاز هجومی بهترین آمار را در تیمش ثبت کرده است. در مقابل، بایرن بهترین گلزن بندسلیگا را در ترکیب خود می‏بیند. مانزوکیچ با زدن 17 گل، در صدر جدول گلزنان بندسلیگا قرار دارد و قصد دارد این عنوان را تا پایان فصل نیز حفظ کند.

بایرنی ها همچنین فرصت دارند رکورد دیگری را ارتقا بخشند آنها در فصل گذشته رکورد کمترین گل خورده (18 گل خورده) را به ثبت رساندند، که تا بدین جا و هفت هفته مانده به پایان فصل تنها 13 گل دریافت کرده اند و همچنان برای جابه جا کردن این رکورد فرصت خواهند داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد