وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آنتونیو کونته: بایرن از سیاره دیگر آمده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آنتونیو کنته سرمربی تیم فوتبال یونتووس ایتالیا پس از پیروزی 2 بر یک تیمش برابر پارما مقایسه تیمش با بایرن را اشتباه دانست و سطح بایرن را فراتر از سایر تیم ها دانست.

آنتونیو کنته سرمربی تیم فوتبال یوونتوس که بارها بایرن مونیخ را مورد تمجید خود قرار داده است بار دیگر به ستایش شاگردان گواردیولا پرداخت.

کنته در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی با پارما در مورد بایرن هم اظهار نظر کرد و گفت:" بایرنی ها به شکل فوق العاده ای فوتبال بازی می کنند ، به نظر من آنها از سیاره ای دیگر آمده اند و در حال حاضر به جز رئال مادرید و بارسلونا نمی توان تیمی را در سطح آنها دید."

یوونتوس نیز همانند بایرن مونیخ در آستانه فتح لیگ داخلی خود قرار دارد.

نظرات 5 + ارسال نظر
سوپر مانو پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 19:53

ما از رئالو شانسا هم بالا تریم
ما تکیم
تککککککککککککککککک

M.S.G پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 20:02

هرکسی بازی بارسا -رئال رو دیده باشه میدونه که بایرن اگه مغرور نشه راحت میتونه رئال رو بشونه سرجاش...
فقط موندم امسال هم رئال قهرمان نشه دیگه چه بازیکن گرون قیمتی رو میخره شاید مسی رو هم بگیرن و یا با رونالدو و بیل هم یه قرارداد دیگه ببنده 4 تا بشن شاید سال بعدش قهرمان بشن

افن برگ پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 22:58

کونته از معدود غیر بایرنیایی که دوستش دارم....فکر کنم طرفدار بایرنه...همیشه از بایرن تعریف میکنه....دوست دارم بیاد بشه دستیار پپ

محمد جون جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 00:22

من دوست دارم مارادونا دستیار پپ بشه

hamid robeiry جمعه 8 فروردین 1393 ساعت 13:22

اقای کونته هیچ تیمی حتی ریال و بارسا در حد بایرن نیستند .یه سروگردن از سایر تیمها بالاتر بایرن..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد