وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر و مقایسه خود با گیگز و توتی

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، باستین شواین اشتایگر هافبک کهنه کار بایرن مونیخ از اینکه فقط در بایرن به فوتبال حرفه ای اش ادامه داده راضی است و از این نظر خود را با رایان گیگز و فرانچسکو توتی شبیه می داند، هرچند احتمال ترک بایرن در آینده را نیز به طور کامل رد نمی کند.


این هافبک ملی پوش 29 ساله که اولین بازی خود را برای باواریایی ها در سال 2002 انجام داده است به همراه بایرن هفت بار فاتح بوندسلیگا شده، اما هنوز راه درازی تا تبدیل شدن به یک رایان گیگز 40 ساله یا فرانچسسکو توتی 37 ساله دارد. وی در مصاحبه با فرانس فوتبال از علاقه اش برای ماندن در بایرن تا پایان دوران حرفه ای اش می گوید:


آیا شما می توانید خود را با فرانچسکو توتی و یا رایان گیگز مقایسه کنید؟

بله، کاملا. آنها دو بازیکن شگفت انگیز هستنند. گیگز در 40 سالگی هنوز هم در بالاترین سطح بازی می کند، او عالی است.


آیا شما افتخار می کنید که فقط در یک باشگاه بوده اید؟ درست است که چندین بار نزدیک بود بایرن را ترک کنید؟

بله، چندین بار. اما در پایان این قلب من بود که تصمیم گرفت بماند.


آیا شما قصد دارید زندگی حرفه ای خود را در بایرن خاتمه دهید؟

پاسخ به این سوال غیر ممکن است، من در اینجا خیلی خوشحال هستم، اما کسی از آینده خبر ندارد و احتمال شگفتی وجود دارد. علاوه بر این، من قصد دارم چند سال دیگر نیز بازی کنم و البته اولویت اول من همیشه بایرن است.

نظرات 5 + ارسال نظر
farhad1990 چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 19:53

میخوامت باستین

111 چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 19:53

http://www.tarafdari.com/%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%A7%D9%86/%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1/84615/%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D9%86%DA%AF%DB%8C%D9%87

mojtaba چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 20:08

من حتی نمیتونم بایرنو بدون شواینی تصور کنم...

افن برگ چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 23:01

نمونه ی بارز یه آلمانی اصیل باستین شواین اشتایگر...خداییش حقشه حداقل یکبار بهترین بازیکن اروپا بشه

m-bavaria پنج‌شنبه 7 فروردین 1393 ساعت 19:55

نه دیگه نشد الان دیگه باید جوابتو بدم چون به عشق من توهین کردی
اون رایان گیگزت اول پاشو بزاره تو جام جهانی بعد میشینیم با هم درباره خوب یا بد بودنش صحبت میکنیم .
مثه اینکه اون کاری که شواینی تو جام جهانی باهاتون کرد بستون نیست ؟ 4 تا کمتون بود ؟
اونم از مربیتون که 25 سال تو تیمتون بود کلا 2 تا قهرمانی اروپا واستون اوورد اونم که ابر و باد و مه خورشید ... همه دست به دست هم دادن تا قهرمان شید بعد خودشون به خودشون لقب میدن . شما بمونید و این لقب سر . ما هم قهرمانی ها رو درو میکنیم .
یوپ هاینکس دو سال اومد بایرن یه سال سه گانه نایب قهرمانی اورد یه سالم سه گانه قهرمانی. کاری که تو 25 سال مریبیتون تونست انجام بده
کلا این طرفدارای تیمای اینگلیسی مثه خود اینگلیس ها یه مقدار خود بزرگ پندارن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد