وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ها به قهرمانی بایرن در بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ با برد 3 - 1 در زمین هرتابرلین و در 7 هفته مانده به پایان فصل بوندسلیگا قهرمان فصل جاری شد.

 

پپ گواردیولا :  

ما با سخت کوشی قهرمان شدیم همانگونه که یوپ هاینکس فصل قبل بدان دست یافت. ما تنها شیوه کار هاینکس را بهبود بخشیدیم. او اساس تیم را پایه گذاری کرد. مطمئنا از این که قهرمان شدیم راضی هستم. باید از بازیکنانم و مقامات باشگاه که به من برای دست یابی به چنین هدفی کمک کردند، تشکر کنم. ما در ماه های اخیر بازیکنان مصدوم زیادی داشتیم. بازیکنان من نشان دادند که باکیفیت بازی می کنند. در بازی مقابل هرتابرلین از ابتدای بازی بسیار فعال بودیم اما در نیمه دوم کنترل بازی را تا حدودی از دست دادیم. خوشحالم از این که توانستم تیم را به خوبی مدیریت کنم.

 

مانوئل نویر : 

ما می دانیم که او مربی بزرگی است. ما از داشتن گواردیولا خوشحالیم و او باعث پیشرفت تیم شده است. واضح بگویم که ما برای کسب 3 گانه ای دیگر تلاش خواهیم کرد. 

 

آرین روبن : 

من فعلا نمی توانم درباره بازی صحبت کنم و ترجیح می دهم به خوشحالی ادامه دهم. شما می ببینید اگر شواین اشتایگر در جشن باشد می تواند به خوبی کارش  را انجام می دهد.   

 

جروم بواتنگ : 

من پسر برلین هستم و اتفاق بزرگی است در ورزشگاهی ‌می‌توانیم قهرمانی را به دست آوریم که اولین بار در آن بازی کردم، چند پیام با سامی (سامی العلاقی مهاجم هرتابرلین) رد و بدل کردم. آنها به دنبال حمله و کسب امتیاز از ما بودند.

 

ماتیاس سامر : 

اول و پیشرو، اعتباری که مدیون بازیکنان و سرمربی تیم است، پس از موفقیت های سال گذشته توانستیم با کار و عزم بزرگ قهرمانی را زودتر از سال گذشته به دست آوریم ، خوشحال هستیم، در حال حاضر تمرکز و حرکت باورنکردنی و ساختار بسیار منسجمی داریم و توسعه مطابق با نیازمندی‌هایمان ادامه دارد. 

 

یورگن کلوپ (سرمربی بروسیا دورتموند) : 

خیلی تاثیر گذار است باید به احترام بایرن، بازی با کیفیت و ثبات تیمی آنها کلاه را از سر برداشت.

 

یواخیم لو (سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان) : 

باورکردنی نیست تیمی بتواند به این زودی جام را به دست آورد، به تمامی اعضای بایرن تبریک می‌گم به خصوص به پپ گواردیولا، او توانسته تیم بهتری را نسبت به قبل بسازد می‌توان تاثیر او را درتیم دید، من به طور طبیعی برای ملی‌پوشان بایرن خوشحالم این قهرمانی روحیه مضاعفی برای آنها به همراه خواهد داشت، ما هدف مشترکی در این سال داریم، باور دارم بایرن می‌تواند قهرمانی‌های فصل پیش خود را تکرار کند.


اولیور بیرهوف (مدیر تیم ملی فوتبال آلمان) : 

تبریک گرم من به تمامی اعضای بایرن برای تصاحب این پیروزی بزرگ، بایرن یک تیم پیشرو و بزرگ در جهان است آنها می‌توانند به پیروزی‌های خود ادامه دهند و این نتیجه کار سخت و دشوار آنهاست.


وولفگانگ نیرسباخ (رئیس فدراسیون فوتبال آلمان) : 

تبریک گرم و صمیمی من به تمامی اعضای بایرن مونیخ، موفقیت‌های آنها نشان از استاندارد سطح بالا و شگفت‌انگیز تیمی است و این نتیجه کار درست و مشترک کادر مدیریتی و اعضای باشگاه است.

 

استیون جرارد (کاپیتان لیورپول) : 

من قهرمانی مونیخی ها را با آنان تبریک می گویم. کار آنها در این فصل بی نظیر بود.  

 

براندن راجرز (سرمربی لیورپول) : 

قهرمانی بایرن با این اختلاف فاحش نشان دهنده قدرت انهاست. آنان بهترین باشگاه حال حاضر فوتبال اروپا هستند. من به هیچ عنوان از قدرت این تیم شوکه نشده ام.

نظرات 4 + ارسال نظر
ALI 22 چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 14:49

از حرف استیوی خیلی خوشم اومد

H.H چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 15:16

دم همشون گرم

جاوید چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 17:31 http://footballi-pictures.mihanblog.com

ایول داره مربی و کاپیتان با شخصیت لیورپول.ایشالله فصل بعد تو اروپا میبینیمتون

m.s.g چهارشنبه 6 فروردین 1393 ساعت 19:04

ایول داره یورگن کلوپ حرف جالبی زده-
براشون آرزو موفقیت میکنم جلو رئال....جیف شد جلو شالکه مساوی کردن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد