وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اعتقاد کان و ریبری به بازگشت هوینس به بایرن مونیخ

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فرانک ریبری هافبک تیم ملی فوتبال فرانسه و اولیور کان کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آلمان بر این باورند اولی هوینس پس از پایان دوران محکومیتش بار دیگر به بایرن مونیخ باز خواهد گشت.


اولی هوینس رئیس سابق باشگاه بایرن مونیخ آلمان به جرم فرار مالیاتی به زندان محکوم شده است. هوینس 62 ساله نه روز پیش از سمت ریاست باشگاه بایرن مونیخ استعفا کرد. دادگاه او را به فرار مالیاتی 28 میلیون و 500 هزار دلاری متهم کرد. او به سه سال و نیم زندان محکوم شد.
کان در گفتگو با نشریه بیلد اعلام کرد:« هیچ کسی به اندازه هوینس نماد بایرن مونیخ محسوب نمی شود.»
او همچنین گفت: «می توانم تصور کنم که او به باشگاه باز خواهد گشت. افرادی که از هوینس انتقاد می کنند او را به خوبی نمی شناسند.»
فرانک ریبری نیز اعلام کرد هوینس پس از آزادی از زندان باید به باشگاه بازگردد.
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، ریبری نیز در گفتگو با بیلد گفت: «هر کسی می تواند در زمان هایی دچار مشکلاتی یا مرتکب اشتباهی شود. وقتی کسی به بایرن مونیخ فکر می کند ناخودآگاه به یاد اولی هوینس می افتد. او قلب باشگاه است.»

نظرات 1 + ارسال نظر
sia bavari شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 20:16 http://http:/

منم امیدوارم روری برسه که مثل همیشه با شال قشنگش به ورزشگاها بیاد و از نزدیک بازی بایرن و نگاه کنه.انصافا همین الانشم جاش تو آلیانز خیلی خالیه.امیدوارم مدیران بایرن بعد دوران محکومیتش حتما اولی رو برگردونن.بایرن فعلی که بهترین تیم دنیاست و باید از اولی بدونیم.بنظرمن کسی نمیتونه جای خالیشو تو بایرن پر کنه.اولی همیشه تو قلب باواریایی ها میمونه.ولی تنها چیزی از خودم میپرسم اینه که زندانی که محکومیتش و توش سپری میکنه چجور جایی هستش؟ مثلا با بقیه زندانی های دیگه قاطیه یا زندونش فرق میکنه؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد