وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مقایسه آماری بایرن - یونایتد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با انجام قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، نگاهی میکنیم به آمار بایرن مونیخ در مقابل یونایتدی ها.

دو تیم تاکنون ۱۰ بار مقابل یکدیگر صف آرایی کرده‌اند که ۹ بار آن در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا و یک بار نیز در تورنمت آئودی بوده است، ۳ پیروزی ۵ مساوی و ۲ شکست حاصل کار بایرن مونیخ بوده و در مجموع این بازیها بایرن توانسته به حریف انگلیسی خود ۱۲ گل در برابر ۱۱ گل بزند.

آخرین بازی آنها بر می‌گردد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان فصل 2009/10 که در بازی رفت بایرن 2-1 پیروز شد، و در بازی برگشت با وجود باخت 3-2 به یونایتدی ها به لطف گل زده در خانه حریف به مرحله نیمه نهایی صعود کرد این بازی تنها شکست بایرن در اولترافورد بوده و ۲ بازی دیگر آنها یکی با پیروزی یک بر صفر در فصل 2000/01 با گل دقیقه ۸۶ سرجیو و دیگری با تساوی ۱ بر ۱ خاتمه یافته است.

بدون شک تلخ ترین شکست بایرن در سال ۱۹۹۹ در فینال لیگ قهرمانان درنیو کمپ بارسلون رقم خورد جایی که بازی ۱ صفر برده با باخت ۲ بر یک عوض شد و البته پیروزی دلچسب در مرحله یک‌چهارم نهایی در فصل 2000/01 که در نهایت با هنرنمایی اولی کان در فینال برابر والنسیا به قهرمانی چهارم بایرن مونیخ تبدیل شد، زخم بایرنی ها را بعد از فینال 99 التیام داد.

نظرات 8 + ارسال نظر
sia bavari شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 20:29 http://http:/

امیدوارم وحشتناک منچستر حذف بشه.ولی راستش بچه ها فینال تلخ 99 نیوکمپ هیچ وقت از ذهنم بیرون نمیره. ولی امسال دوس دارم مثل بارسلونای پارسال خودشون و طرفداراشون توسط بایرن له بشن.بنظرم بعد دورتموند بهترین قرعه ممکن بود..ققط بهم بگید بعد صعود بازم قرعهکشی میشه یا با برنده چلسی و پاریسن ژرمن باید بازی کنیم؟

ALI 22 شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 20:58

بعد بازی قرعه کشی میشه بین 4 تیم برتر

ارین شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 21:07

میشه فیلم بازی بایرن منچستر در سال 2010 بذارید خیلی جذابه

افن برگ یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 00:05

لعنت به اون فینال سال99.........فقط دو رقمی کردن منچستر میتونه اون فینال لعنتی رو از یادم ببره

M.S.G یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 01:13

اصلا استرس به خودتون راه ندین حسابی میترکونیموشون آرسنال از بهترین هاشون بود کاری کردیم که جشن هتل شون رو به عذا تبدیل کردیم-مطمئن باشید کارو تو بازی رفت تموم میکنیم تو همون اولترافوردشون حتی اگه از فرگوسن هم تقلب و کمک بگیرن بازم حذف میشن

mousa یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 11:27

امیدوارم یه جوری ببازن که تلافی 99 در بیاد ، این بهترین موقع انتقام گرفتنه

mamad nouer یکشنبه 3 فروردین 1393 ساعت 23:00

امیدوارم مثل بارسلون لهشون کنیم چون داغ فینال 1999 هنوز تو وجودمه همانطور که آلمان تونست تو جام جهانی انگلیس چهار تایی کنه ودلمون خنک کرد بایرن هم اینکارو بکنه

seedosi دوشنبه 4 فروردین 1393 ساعت 21:40

dar hade ma nistan be hich vajh sorakhand be hagghe 5tan

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد