وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آلمان در دیداری دوستانه به مصاف آرژانتین می‌رود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فدراسیون فوتبال آلمان روز جمعه اعلام کرد تیم ملی این کشور سوم سپتامبر در دوسلدورف در دیداری دوستانه به مصاف آرژانتین می رود.


این دیدار قبل از حضور آلمان در مسابقات انتخابی یورو 2016 برگزار خواهد شد.
هلموت ساندروک، دبیر کل فدراسیون فوتبال آلمان گفت:‌ « هدف از برگزاری این دیدار علاوه بر آمادگی بر مسابقات مقدماتی رویارویی با تیم های بزرگ است. این خواسته مربی تیم ملی و مورد توجه طرفداران فوتبال است .»
وی افزود: « به نظر من آرژانتین رقیبی بزرگ برای برگزاری آخرین دیدار سال است .»
به گزارش خبرگزاری فرانسه از برلین، آلمان در دو دیدار دوستانه اخیر خود مقابل آرژانتین شکست خورده است ( 1 - 3 اوت 2012 و 1 - 0 مارس 2010 ) اما در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 به پیروزی چهار بر صفر رسید.
آلمان در گروه چهار مسابقات انتخابی یورو 2016 هفت سپتامبر در دورتموند به مصاف اسکاتلندی می رود و بعد از سفر به لهستان در 11 اکتبر سه روز بعد در گلزنکرشن با ایرلند مسابقه می دهد و 14 نوامبر در برمن با جبل الطارق رو به رو خواهد شد.
آلمان قبل از حضور در این مسابقات در جام جهانی 2014 برزیل شرکت خواهد کرد و در گروه دو با پرتغال، غنا و آمریکا مسابقه می دهد.

نظرات 1 + ارسال نظر
افن برگ شنبه 2 فروردین 1393 ساعت 01:15

مسی بدبخت جمعا یازده تایی شده....چهارتا تو جام جهانی ازمون خورد...هفت تا هم پارسال مقابل بایرن خوردش...خدا این سری رو به خیر کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد