وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر بایرلورکوزن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران٬ شب گذشته در هفته بیست و پنجم بوندسلیگا باواریاییها ۲ بر 1 بایرلورکوزن را مغلوب کردند. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.

.

پپ گواردیولا :‌ 

کسب برد مقابل تیمی مثل بایرلورکوزن راحت نیست. نیمه اول بازی خوبی انجام ندادیم. توپ‌های زیادی را از دست دادیم و کمی هم خوش‌شانس بودیم اما وضعیت در نیمه دوم فرق کرد. در 45 دقیقه دوم بهتر بازی کردیم و دست به حمله زدیم. آنقدر خوب بودیم که برنده شدیم و راضی هستم. فکر کنم حالا یکی، دو برد دیگر لازم داریم که از قهرمانی فصل گذشته دفاع کنیم. البته زمانش مهم نیست بلکه مهم این است که بازیکنان شور و هیجان خود را حفظ کنند. مجبوریم بازهم تمرکز کنیم و تمرکز خود را دو، سه ماه دیگر در بالاترین سطح حفظ کنیم. 

 

باستین شواین‌اشتایگر :  

فکر کنم گل مهمی زدم که در کل باعث آرامش شد. خیلی خوشحالم که آن توپ به داخل دروازه‌ رفت و گل شد. تمام تلاشم این است که کارم را به خوبی انجام دهم و آمادگی‌ام را در سطحی بالا حفظ کنم. 

 

توماس مولر :  

بازی را از دقیقه یک تا 90 خوب کنترل کردیم و از نظر دفاعی به ندرت دچار اشتباه شدیم. هر چند گاه و بیگاه در بازی رو به جلو، سرعت کافی را نداشتیم. لورکوزنی‌ها سعی کردند با تاکتیک دیواره دفاعی، حریف را تحت فشار گذارند. می‌خواستند اینگونه دروازه خود را حفظ کنند اما از سد دیواره دفاعی‌ آنها گذشتیم و به گل و پیروزی رسیدیم. 

 

فرانک ریبری : 

باشگاه در شرایط بسیار سختی قرار دارد و ما همه بسیار ناراحتیم، اولی هوینس شخصیت بسیار بزرگی است و برای همیشه رئیس ما باقی خواهد ماند. ما باید به روند خود ادامه دهیم و بدون در نظر گرفتن حواشی، همه بازی ها را برای اولی هوینس ببریم. 

 

کارل هاینس رومنیگه : 

تصمیم اولی هوینس به کناره گیری از باشگاه، شایسته احترام و درک از سوی باشگاه و همه هواداران بایرن مونیخ است. او در حقیقت بسیار مسولانه در این خصوص رفتار نمود. ما باید بسیار تلاش کنیم تا بعد از این هم اقتدار باشگاه را حفظ کنیم و شرایط را به همین صورت نگه داریم. بی تردید از دست دادن فردی مانند اولی هوینس در راس باشگاهی مثل بایرن مونیخ بسیار سخت است و پیدا کردن جانشینی مناسب برای او آسان نخواهد بود. 

 

سامی هیپیا (سرمربی بایرلورکوزن) :

بعد از کسب یک باخت بدیهی است که نمی‌توان راضی و خرسند بود. بایرن یکبار دیگر کیفیت برتر خود را نشان داد. البته در دقایق ابتدایی می‌توانستیم گل برتری را بزنیم که در این زمینه بدشانس بودیم. ضربه آزادی که شواین اشتایگر زد و به گل منجر شد، بسیار عالی بود. روی حرکت او هیچ کاری نمی‌شد انجام داد. در نیمه دوم به طور کلی ما از نظر بدنی هم تحلیل رفته بودیم و نمی‌توانستیم ایجاد خطر کنیم. 

 

هیونگ مین سون (بازیکن بایرلورکوزن) :  

نا امید کننده است که من موقعیت رو از دست دادم شاید اگر می‌توانستم گل رو به ثمر برسونم شرایط بازی تغییر می‌کرد و ما شاید شانس پیروزی را بدست می آوردیم، خیلی نراحت هستم، تیم از هر جهت من را حمایت کرد و سخت است که بپذیری چنین موقعیتی را از دست بدهید.

نظرات 2 + ارسال نظر
mousa یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 18:40

یعنی میشه 9 هفته مونده

قهرمان بشیم رکورد بزنیم در حد تیم ملی

فرشته یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 18:52

باستین تو کلا سرشار از آرامشی.ازت خیلی ممنونیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد