وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

دلبوسکه از طرفداران بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی حال حاضر تیم ملی اسپانیا ویسنته دلبوسکه، انتخاب‏های یواخیم لو را برای تشکیل تیم آلمان در مسابقات جام جهانی 2014 بسیار متنوع و آزادانه دانست.


او همواره از کیفیت بازیکنان آلمانی حاضر در بایرن تمجید کرده است. وی در مصاحبه با اسپورت بلید مشتاقانه و با لحنی پر انرژی چنین عنوان کرد: «باید صادقانه بگویم اگرچه من واقعا بازی تونی کروس را دوست دارم، اما بازیکنانی مثل لام، شواین اشتایگر و مولر نیز واقعا فوق ‏العاده ‏اند. این یک فرصت استثنایی برای یواخیم لو است. او انتخاب‏های زیادی برای جام جهانی دارد.»
تمجیدهای دلبوسکه نشان می‏دهد که او یکی از طرفداران بزرگ بایرن در بین مربیان مطرح حال حاضر دنیا است.

نظرات 6 + ارسال نظر
افن برگ شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 15:38

ازش متنفر بودم ولی الان که دیدم به تیم ما حسودیش میشه دلم براش سوخت!!!!!!!!!!!!

جاوید شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 18:41

منم ازش بدم میاد.از بارسا تقلید میکردو جام میگرفت...حالا که بارسا ضعیف شده تیم ملی اسپانیا هم حرفی برای گفتن نداره و این یعنی دل بوسکه مربی بزرگی نیست و موفقیاتش مدیون موفقیات بارسای دوره پپ بود

ALI 22 شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 20:08

دوست دارم با دستای خودم خفش کنم

کاوه یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 14:09

من به خاطر باخت المان ازش خوشم نمیاد ولی حرف مفت هم نمیزنم دل بوسکه یکی از بهترینها بوده وهست برید کارنامشو زمانی که مربی رئال بود در بیارید..خودش صاحب سبکه اون زمان که این مربی بود گواردیولا متولد نشده بود.درود بر تیم ملی المان و بایرن کبیر

saeid دوشنبه 26 اسفند 1392 ساعت 00:57

گل گفتی جاوید
واقعا اونجوریه که میگی

pouriya چهارشنبه 28 اسفند 1392 ساعت 17:24

فقط تو نیستی الان کل دنیا طرفدار بایرن هستند چون قدرت بایرن مونیخ کل دنیا را فرا گرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد