وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گواردیولا: اگر بایرن امروز یکی از بهترین های دنیاست، به خاطر هوینس است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دیروز پپ گواردیولا، سرمربی تیم بایرن مونیخ در کنفرانس خبری خود در مورد محکومیت اخیر اولی هوینس، رئیس سابق این باشگاه صحبت کرد.

وی گفت: "این برای من آسان نیست. من 9 ماه پیش به بایرن آمدم، و به همین خاطر دوست داشتم تسلط بیشتری روی زبان داشته باشم تا در چنین وضعیت هایی احساساتم را بیان کنم. من قبلاً اشاره کرده ام که اولی هوینس چقدر برای این باشگاه مهم است. اگر امروز این باشگاه یکی از بهترین های دنیاست، به خاطر هوینس است. او به مدت 14 سال در اینجا بوده است و من با افراد زیادی صحبت کرده ام که دست از تأکید بر اهمیت او به من بر نمی داشتند. او در آینده برای کمک به باشگاهش باز خواهد گشت. او دوست من است، و همچنان این دوستی ادامه خواهد داشت. حالا ما باید آنطور که از او یاد گرفته ایم به کار خود ادامه دهیم."

این موضوع اصلی کنفرانس مطبوعاتی بود، هر چند پپ در مورد اهمیت دیدار پیش روی تیمش مقابل بایر لورکوزن نیز صحبت کرد: "ما باید بتوانیم روی این بازی تمرکز کنیم، این وظیفه ماست. اولی هم همینطور می خواست. ما تنها باید در 3 دیدار دیگر پیروز شویم تا عنوان قهرمانی را قطعی کنیم. ما به حمایت هوادارانمان نیاز داریم. من متوجه شده ام که بازیکنان چگونه او را دوست دارند. رابطه بین او و بازیکنان به همان ترتیب ادامه خواهد داشت. او هنوز هم در باشگاه خواهد بود. بسیاری از مردم گفته اند که نمی توانند بایرن را بدون هوینس تصور کنند."

نظرات 4 + ارسال نظر
فیفا دی شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 06:29

سلام.. ممنون از وب خوبتون .. می خواسم اگه دوست داشته باشی باهم تبادل لینک داشته باشیم..اگر لطف کنید و هر دوتا لینک یا یکی از لینک های من رو قرار بدید...
آدرس لینک:
fifaday.ir/آخرین-اخبار-پرسپولیس-تهران/
fifaday.ir/آخرین-اخبار-استقلال-تهران/
دقت کنید قسمت فارسی هم جزو آدرس لینک هست...ولی اسم لینک رو هم همین بگذارید
زمانی که لینکتون رو گذاشتید کافیه به ایمیل زیر ایمیل بدید تا لینک شما رو در قسمت حامیان ما قرار بدم
e.aminh69@gmail.com
فقط هرچه زودتر بهم خبر بدید ممنون میشم ...
پیروز باشید

sia bavari شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 07:08

انصافا درست گفته بایرن فعلی رو باید از اولی بدونیم.امیدوارم پپ تا زمان اومدن اولی تو مونیخ بمونه چون قراردادش با بایرن 3 ساله ست.بازم امیدوارم امسال با قهرمانی در اروپا بایرن جواب محبت ها و زحمات چند ساله اولی رو بدن و قهرمانی امسال و فقط به اولی تقدیم کنند.شوک وناراحتی ایالات باواریارو گرفته!

محمدامین شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 08:58

واقعا هم سخته تصور بایرن بدون الی هوینس

mary یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 16:22

خیلی سخته، چون برا بایرن این کار رو کرد.
پپ چه احساساتی
اولی هوینس خیلی مهربون و باهوش بود.
من اصلا نمی دونم این مدیر جدید چه جور انسانی است.
خدا کنه خوب باشه.
البته به گرد پای اول هوینس هم نمیرسه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد