وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رئیس جدید بایرن مونیخ را بهتر بشناسیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، با تصمیم هئیت مدیره باشگاه بایرن مونیخ هربرت هوینر 60 ساله به سمت ریاست باشگاه بایرن مونیخ رسید و جانشین اولی هوینس شد.

هوینر بیش از 13 سال است که در کمپانی بزرگ آدیداس ریاست می کند و به نظر می رسد فرد مناسبی برای مدیریت بایرن باشد.

هربرت هوینر متولد 1954 در شهر دینگولفینگ در نزدیکی مونیخ و در ایالت باواریاست، هوینر در سال 1987 به عنوان مدیر فروش سخت افزاری همکاری خود را با آدیداس آغاز کرد و پس از مدتی با طی کردن سمت های مختلف از جمله مدیریت شرکت آدیداس در آفریقا و خاور میانه در سال 2001 ریاست کل شرکت آدیداس را بر عهده گرفت.

هوینر در مدت ریاست بر شرکت آدیداس به خاطر سیستم مالی فوق العاده اش مورد ستایش قرار گرفت و این امید می رود که وضعیت رو به رشد اقتصادی بایرن با آمدن هوینر ادامه یابد.

آدیداس از عمده ترین سهام داران باشگاه بایرن مونیخ است و هوینر به عنوان رییس این کمپانی از مدتها پیش جز هیئت مدیره باشگاه بایرن مونیخ بوده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
sia bavari شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 06:58

اول اینکه خیلی دوس داشتم رومینیگه بیاد جاش. ولی با این حال مطمئنم بی خودی و به جهت این پست و بهش ندادن. مثل کشور ما خر تو خر نیست مثلا رویانیان که فرق کرنر و پنالتی رو تو فوتبال نمیدونه اونوقت میاد رئیس باشگاه میشه. باور کنید اگه تو مملکت ما یکی که اندازه نصف اولی افتخار نداره همچین کاری باهاش نمیکردن و واسشم پنهون میکردن.مطمئنم هیات مدیره بایرن هوینرو قبولش داشتن و دارن که انتخابش کردن.حتما وضعیت مالیشم عالیه.ولی بخدا قسم بدجوری حبس اولی داغونم کرد.دلم واسش تنگ میشه.اصلا قابل هضم نیست تو آلیانز با همون شال قشنگ دور گردنش بعد گل زدن بایرن دست نزنه و نبینیمش.خد کنه بایرنم بخاطر اولی افت نکنه چون همه دوسش داشتن.بایرن فعلی رو که بهترین تیم دنیاست و باید از اولی بدونیم خدایی.امیدوارم لا اقل 6 ماه رو واسش کم کنن.

klose11 شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 12:50

یه سوال داشتم؟؟این گفته به صورت موقت رییسه
من میخواستم بدونم امکانش هست که اولی وقتی حبسش تمام شد باز بشه رییس باشگاه یعنی باز سمتشو بهش پس بدن؟؟؟

کاوه یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 14:24

فکر نمیکنم اولی دیگه به ریاست بایرن برسه.ولی امیدوارم دوران حبس به سرعت سپری بشه براش.جدا دادگاه المان و کلا سیستمش به دنیا نشون داد چقدر محکم برخورد میکنند و قانون برای همه یکسان اعمال میشه واقعا تحت تاثیز قرار گرفتم باور کنید تو دنیا کم کشوری پیدا میشه با یکی از افراد محبوب و معروف خودش به این شکل برخورد کنه با اینکه همشون شعار قانون مداری و منطق سر میدند.. تو کشور ما که 100 برابر این پولها رو ادمهای مختلف وابسته به راحتی حیف و میل میکنند اسمشون هم در نمیاد!!!!!..ما که خیلی از دنیا عقبیم.درود به شرفت المانی کبیر که درس زندگی و منطق به دنیا میدی

حسن بایرن یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 17:33

من بهش خوشبینم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد