وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واکنش ها به محکومیت اولی هوینس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، انتشار خبر حکم زندان برای اولی هوینس بازتاب زیادی در رسانه های دنیا و همچنین افراد سرشناس داشته است.

هوینس پنج شنبه بعد از چهار جلسه دادگاه به دلیل تخلف مالیاتی به سه سال و شش ماه زندان بدون تعلیق محکوم شده است.

 

خلاصه عکس العمل ها به حکم دادگاه به نقل از اشپورت وان:

 

هریبرت بروخ لاگن : 

از حکم صادره دادگاه برای مدیر بایرن مونیخ شوکه شده است."من فقط ناراحت هستم و برای اولی واقعا متاسفم".

 

رئیس هیئت مدیره اینتراخت فرانکفورت : 

"در این باره من اطلاعات زیادی داشتم و هر حقوقدان کسی را این طور می شناسد تصورهای مشخص او را می داشت که من تا پایان به هیچ عنوان چیزی نمی دانستم.ولی نمی خواهم دادگاه را مورد سرزنش قرار دهم."

 

کریستوف دام سرمربی بورساسپور ترکیه : 

تحلیل حقوقی و سنجش اشتباه یا اشتباه های اولی هوینس منجر به چنین حکمی از سوی دادگاه شده است. من برای او و خانواده اش نیروی فراوان آرزو دارم تا بتوانند این شرایط دشوار را پشت سر بگذارند.

 

اولاف تون کارشناس اشپورت وان : 

برای کسی مثل من که شش سال برای بایرن مو نیخ بازی کرده و در زمان اولی هوینس به بایرن آمدم,خیلی ناراحت کننده است. حالا باید صبر کرد چون دادگاه تجدیدنظر وجود دارد.

 

وولفگانگ نیرسباخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان : 

مجموع ابعاد روند دادگاه که در آخرین روز عمومی شد,ما را هم غافلگیر کرد. خدمت های بزرگ اولی هوینس برای بایرن مونیخ و در مجموع فوتبال آلمان مستقل از این دادرسی استوار باقی می ماند. در این زمیته احکام قضایی حرف اول را می زنند و اینجا حق اولی هوینس با بقیه افراد باید یکسان تلقی شود.

 

سیلویا شنک کارگزار ورزشی :  

از طرفی مانند بقیه افراد غافلگیر شدم. از طرفی هم 28.5 میلیون یورو در میان است که این غیر قابل تصور است. علت این عمل خلاف قانون است، من تنها می توانم آن را تایید کنم. اولی هوینس در صورت تمایل در دادگاه حاضر شود و با هر چیزی که در شرکت های آلمانی هست و وجود دارد مخالفت کند. دادگاه تجدیدنظر حق مسلم اوست، آیا او آن را انجام می دهد,کسی نمی داند !!

 

دیتر اندراک جانشین رئیس اتحادیه مالیات آلمان : 

همه چی اشکار شده است، تخلف مالیاتی یک عمل خلاف قانون و از طرف جامعه غیر قابل تحمل می باشد. هر کسی مجازات می شود و وقتی خطای بزرگی مرتکب شوید,چه بسا در پایان مجبور یه زندان رفتن هم خواهید شد.

 

هورست زیهوفر از مدیران بایرن مونیخ :  

واقعا ناخوشنودم، محکومیت زندان برای هر انسان و به خصوص برای اولی هوینس یک تاوان سنگین است.

نظرات 4 + ارسال نظر
sia bavari جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 20:32

واقعا خبر ناراحت کننده ای بود.از دیروزه حالم گرفته ست.اولی حیف بود.یکی از بهترین های بایرن و فوتبال آلمان با این همه افتخار 3 ساله ونیم حبس بشه .اصلا قابل هضم نیست.بخدا نمیتونم باور کنم.اونم یک موقعی که بایرن بهترین تیم دنیاست و تو اوجه.امیدوارم بایرن افت نکنه و لااقل با قهرمانی در اروپا جواب محبتها و زحمتهای اولی رو بدن.کاش هیچ وقت این کارو نمیکرد. ولی بچه ها فکرشو بکنید که قانون و مقررات تو آلمان واسه همه یکسانه.اگه الان یک همچین چیزی تو مملکت ما با یک آدم مهم اتفاق میفتاد براحتی ازش میگذشتن و کاریش نداشتن.باور کنید . کاش یکم ازشون یاد بگیریم!!

ALI 22 جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 21:48

خدا با خوبان است

زیاد اونجا نمیمونی

شاه هوینتس

افن برگ جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 22:38

از ناراحتی نمیدونم چی بگم...احساس میکنم اولی هوینس به گردن ما هم حق داره خداییش

کاوه.ب یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 14:27

امیدوارم دوران حبس به سرعت سپری بشه براش.جدا دادگاه المان و کلا سیستمش به دنیا نشون داد چقدر محکم برخورد میکنند و قانون برای همه یکسان اعمال میشه واقعا تحت تاثیز قرار گرفتم باور کنید تو دنیا کم کشوری پیدا میشه با یکی از افراد محبوب و معروف خودش به این شکل برخورد کنه با اینکه همشون شعار قانون مداری و منطق سر میدند.. تو کشور ما که 100 برابر این پولها رو ادمهای مختلف وابسته به راحتی حیف و میل میکنند اسمشون هم در نمیاد!!!!!..ما که خیلی از دنیا عقبیم.درود به شرفت المانی کبیر که درس زندگی و منطق به دنیا میدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد