وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رائوبال: این حکم نباید سبب نادیده گرفته شدن دستاوردهای هوینس شود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، دکتر رینهارد رائوبال، رئیس باشگاه دورتموند، به حمایت از همتای محکوم به زندان خود، اولی هوینس در باشگاه بایرن، پرداخت.

در حالی خبر محکومیت سه سال و نیم زندان برای اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن به اتهام فرار مالیاتی صادر شد، رائوبال رئیس باشگاه دورتموند از وی حمایت کرد.

دکتر رینهارد رائوبال در این خصوص گفت: "دادگاه حکم را بر علیه هوینس صادر کرده، ولی این حکم نباید باعث نادیده گرفته شدن دستاوردهای هوینس به عنوان بازیکن و مدیر برای باشگاه بایرن شود. علی رغم این اقدامات نه چندان خوشایند، ارزش های اولی هوینس در فوتبال آلمان دست نخورده باقی خواهد ماند."

گفتنی است رای صادره هنوز جا برای اعتراض را برای اولی هوینس باقی گذاشته است.

نظرات 4 + ارسال نظر
ALI 22 جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 21:49

دمت گرم

ژرمانی

omid deutscher جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 22:06

دلم گرفت
همیشه در قلبمون جا داری

افن برگ جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 22:41

ما هم آرزو میکنیم دورتمند امسال برسه فینال تا فینال پارسال تکرار بشه...ما که به لطف اولی هوینس قطعا امسال هم فیناللیستیم

کاوه ب یکشنبه 25 اسفند 1392 ساعت 14:28

امیدوارم دوران حبس به سرعت سپری بشه براش.جدا دادگاه المان و کلا سیستمش به دنیا نشون داد چقدر محکم برخورد میکنند و قانون برای همه یکسان اعمال میشه واقعا تحت تاثیز قرار گرفتم باور کنید تو دنیا کم کشوری پیدا میشه با یکی از افراد محبوب و معروف خودش به این شکل برخورد کنه با اینکه همشون شعار قانون مداری و منطق سر میدند.. تو کشور ما که 100 برابر این پولها رو ادمهای مختلف وابسته به راحتی حیف و میل میکنند اسمشون هم در نمیاد!!!!!..ما که خیلی از دنیا عقبیم.درود به شرفت المانی کبیر که درس زندگی و منطق به دنیا میدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد