وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولی هوینس از ریاست باشگاه بایرن مونیخ کناره گیری کرد

 

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولی هوینس رئیس باشگاه بایرن مونیخ حکم دادگاه مونیخ را پذیرفت و از همین رو از ریاست باشگاه بایرن مونیخ استعفا داد.

 

پس از رای صادره در خصوص فرار مالیاتی اولی هوینس توسط دادگاه شهر مونیخ و حکم سه سال و نیم حبس برای او ، اکنون هوینس تصمیم گرفته است از سمت خود در باشگاه بایرن کناره گیری کند.


اگر چه وکلای هوینس گفته اند که در خصوص رای صاده اعتراض خواهند کرد اما هوینس اعلام کرد : " پس از مشورت با اعضای خانواده ام تصمیم گرفتم تا رای صادره از دادگاه را بپذیرم. به وکلای خود گفتم تا به رای صادر شده اعتراض نکنند. این تصمیم من برای ادب و ادای احترام می باشد. فرار مالیاتی بزرگترین اشتباه زندگی من بود. من باید عواقب این اشتباه را بپذیرم. علاوه بر این من بدین وسیله از سمت ریاست خود در باشگاه بایرن مونیخ استفاء می دهم تا ریاست هئیت مدیره سریعتر ترتیب اثر برای این کار را انجام دهد. با انجام این کار آرزو می کنم تا آسیب بیشتری به باشگاه بایرن وارد نشود. بایرن مونیخ زندگی کاری من است و همیشه باقی می ماند. من کارم را با این باشگاه باشکوه ادامه خواهم داد. مایلم از صمیم قلب از تمام دوستان شخصیم و همۀ طرفداران بایرن مونیخ که از من حمایت کردند تشکر کنم. "

نظرات 15 + ارسال نظر
mj1989 جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 13:52

امیدوارم زوتر برگردی

علیرضا جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 15:05

خداییش به این میگن کشور باید هم اینقدر توی تمام زمینه ها پیشرفت کنن بین مدیربهترین تیم دنیا با یه شهروند معمولی هیچ تبعیض و تفاوتی قائل نمیشن قانون برای همه واجرای اون یکسانه ومثل کشور ایران نمیگه اقای ق ف- م ح واز این دست چرندیات در نهایت امیدوارم این مدیر دوست داشتنی زودتر برگرده

mojtaba جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 15:35

از یه مرد بزرگ مثل اولی هوینسه که الان یه باشگاه بزرگ مثل بایرنه...
امیدوارم هرچه زودتر برگرده

H.H جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 16:22

رومنیگه بهترین گزینه است
نباید تیم آسیب ببینه
اولی ما منتظر بازگشتت هستیم

محمدامین جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 16:23

مطمینم که به زودی برمیگرده.به امید اون روز صبر میکنم.

bayern جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 16:34

بایرن در زمان مدیریت هوینس یعنی از سال 2009 تا الان اگر نگیم بهترین دوران لااقل یکی

از بهترین دوران خودش رو پشت سر گذاشته و همه طرفداران واقعی بایرن هم این رو به

خوبی میدونند و ما هم به نوبه خودمون باید ازش تشکر کنیم.

bayern جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 16:51

دوستان چند دقیقه پیش سایت رسمی بایرن اعلام کرد که هربرت هاینر جانشین هوینس

شده.واقعا شوکه شدم نمیدونم چی بگم .کسی از دوستان اطلاعی از این شخص داره؟

امیدوارم به کیفیت تیم صدمه ای نزنه و کاربلد باشه.

ahmad جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 16:53

این دیگه کی

فرید روبن جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 17:01

دوستان هربرت هاینر رئیس شرکت آدیداسه

داوود کان جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 17:07

خدا کنه هر کی شه فقط بکن بایر نشه
هر چند خیلی دوسش دارم ولی زمان مدیریتش بایرن خیلی افت کرد اونم به خاطره خریداش

bayern جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 17:26

من الان تو اینترنت دنبال سوابقش بودم.او رئیس فعلی شرکت آدیداس هستش و آدم معروف

وشناخته شده ای هستش .

فرید روبن جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 20:32

این عکس هوینس رو دیدیم اشک تو چشمام جمع شد انقدر نگین بایرن افت کنه بگین خدا کنه تجدید نظر کنه دادگاه

افن برگ جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 22:56

فرید روبن راست میگه...دعا کنید تو مجازاتش تجدید نظر بشه

محمد جمعه 23 اسفند 1392 ساعت 23:52

رومنیگه رییس هیئت مدیرست.سمت بالایی داره.چرا باید مدیرعامل بشه؟ باید دید در آینده چه تصمیمی میگیرن.ولی من دلم روشن.اونجا آلمان

Mohammad amin German شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 00:13

فقطططط خدا کنه به روند تیم آسیب نرسه خسته نباشی مرد دوست داشتنی شال انداز.خداییش دلم سوخت اینطور اشتباهشو پذیرفت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد